Heel erg warm! Zelfs de wind is warm.Hier begint het ook meer bewolkt te raken.Maar het lijkt vandaag wel zomer.
HIer waait het flink, mag over een half uurtje naar huis, dan merk ik hoe het buiten is...(mag mn zeiknatte broek weer aan zo )
Die had je beter even buiten kunnen hangen dan Hier is het droog, zonnig en 22 graden !Wel nog steeds benauwd ...
Langzamerhand heb ik mezelf ontdaan van steeds meer kleding gedurende de dag. Het is warm, veel warmer dan normaal voor deze tijd van het jaar.
Wat is het lekker!! Vanmiddag was het echt heel warm, 21! Graden. nu dreigende lucht, maar zijn steeds 10 druppels die er uit vallen.
Zet net deze vreemde wolken op de foto, de zon verlichte het bovenste gedeelte wat een raar plaatje opleverde..
Je moet de lucht zien hier bij Amsterdam Sloterdijk! Vel, maar dan ook echt vel oranje/roze/rood, onwijs mooi.
Mooie foto Tootje!Vanmorgen is mijn auto door de carwash gegaan op de snelweg. Jeetjemineetje wat ging het tekeer zeg! Heb een hele tijd max. 60 kunnen rijden. Vanmiddag was het vervolgens te warm voor de kleren die ik vanmorgen had aangetrokken
Het is nog bijna 22 graden in de caravan en heb dus een paar ramen open staan op kiertje en geloof dat deze vannacht open blijven.
het is hier weer zomer... vanochtend wel net allemaal scherpe bochten gehad toen ik in een muur van water reed... dat was heeel langzaam rijden