Nu is ie aan het tennissen met zn vrouw...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dennis schreef:Mijn vriendje probeerde daarstraks de aanhanger achteruit in te parkeren. Na 10 minuten kwam hij er achter dat het op de PS3 toch makkelijker was, stapte hij uit en mocht ik het doen.
Dus ik trek de combinatie recht en steek hem in 1x achteruit op 5 cm langs de schuur.
Vond hij niet leuk.
.
Dennis schreef:Mijn vriendje probeerde daarstraks de aanhanger achteruit in te parkeren. Na 10 minuten kwam hij er achter dat het op de PS3 toch makkelijker was, stapte hij uit en mocht ik het doen.
Dus ik trek de combinatie recht en steek hem in 1x achteruit op 5 cm langs de schuur.
Vond hij niet leuk.
Het word hier leuker dan verwacht vanavond. Broer van vriendje komt ook, dat wist ik al en verwacht wel dat dat nachtwerk word. Maar een aantal vrienden hebben net ook gezegd wel te willen komen. Ben benieuwd met hoe veel man ze hier straks zitten.
Lianne86 schreef:Hij had last van zijn duimpje.... van al het GTA 5'en... Dus 3x raden wat ie toen maar even ging spelen.. FIFA 13![]()
Morgen naar Noordwijk.. Kan zijn duimpje wat uitrustenVolgens mij kom ik alleen wel makkelijk van een verjaardag af die we morgenmiddag nog hebben, want hij wil vast naar huis om te gamen zondagmiddag *hoopt dat*
Vannacht ook zo mooi.. Hij zou doorgaan tot 2 uur... Ik al heel mooi "zeg gewoon 4 uur, want 2 uur lukt je toch niet... Dus om 5 uur stapt ie in bed... Hoorde hem naar de badkamer gaan, dus snel kijken hoe laat het is... "Schatje is het pas 2 uur?" "Ja, ga maar lekker verder slapen" "weet je zeker dat ik niet beter iets anders kan doen?" "Ehm..." "Jou leren klokkijken?!"
En hij was helemaal koud en bevrorendus hij kwam ook nog eens heel lief knuffelen...
Emmaa_ schreef:Ik ben erom gedumptHou zelf ook wel van een spel op z'n tijd en ga GTA zeker nog wel spelen, maar neeee meneer was zooooooo verschriiiiikkelijk druk met school dat hij echt absoluuuuuut niet naar mij toe kon komen. Was er zo ingetrapt, jammer dat hij foto's op Facebook pleurde van hoe lang de rij wel niet was
Ach, over een week heeft hij het uitgespeeld en dan is het weer goed
Anoniem schreef:Emmaa_ schreef:Ik ben erom gedumptHou zelf ook wel van een spel op z'n tijd en ga GTA zeker nog wel spelen, maar neeee meneer was zooooooo verschriiiiikkelijk druk met school dat hij echt absoluuuuuut niet naar mij toe kon komen. Was er zo ingetrapt, jammer dat hij foto's op Facebook pleurde van hoe lang de rij wel niet was
Ach, over een week heeft hij het uitgespeeld en dan is het weer goed
Dat zou ik dus echt niet pikken
Emmaa_ schreef:Anoniem schreef:
Dat zou ik dus echt niet pikken
Heb ik ook niet gedaanHad hem aan de telefoon om 5 voor 12 en ben echt ff flink pissig geworden. Vooral omdat ik met nogal veel aan mijn hoofd zat op dat moment en eigenlijk gewoon even een knuffel nodig had. Maar goed