Bij ons komen er maar 3 kinderen en die zijn van mijn schoonzus. De oudste is 11 en mag de ringen brengen de andere 2 zijn jongens en willen niets doen. Op de saaie momenten mogen ze best even de zaal uit of bij de herten kijken, ik begrijp dat zo'n dag dan lang is voor ze.
Bij ons denk ik twee kinderen, ze zijn van harte welkom (twee achternichtjes van mij), maar zijn ook nog jong dus het kan zmaar zijn dat ze bij een oppas blijven
Bij ons komen er geen kinderen, dat wil ik niet. Nouja, eigenlijk lieg ik, want mijn vriend is meester van groep 8 en zijn klas komt naar de kerk. Dus dat zijn wel aardig wat kinderen
quera
Geplaatst: 23-01-14 12:08
Hij had t wel verwacht denk ik
Bij ons ook geen kinderen. Dat wilde de ouders zelf ook niet. Gelukkig maar.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 23-01-14 12:12
Faelivrin schreef:
V Wel mooi dat jouw nichtje komt helpen Neonlight! Leuk! Krijgt ze dan ook wat speciaals aan, anders dan een tuttenjurk?
Ik ben van plan om een keer met haar te gaan winkelen voor nette vlotte kleren, iets wat langer draagbaar is. Bij ons komen er 9 kinderen.
Ik heb een zoon van 6 en hij komt uiteraard de ringen brengen. Toen hij 4 was mocht hij dat ook al doen bij mijn tantes huwelijk. En hij vindt het helemaal geweldig
Nuvel
Geplaatst: 23-01-14 16:42
Bij ons ook veel kinderen stuk of 14 van 0 en 1 onze kindjes natuurlijk en de rest van familie, dan heb ik het over kindjes tot 10 jaar We hebben op onze locatie wel een afgesloten stuk buiten, met trampoline en glijbaan.. dus als ze geen zin meer hebben gaan ze lekker buiten spelen... hoop ik
Bij ons wel een aantal kids van onze familie en vrienden; Onze eigen zoon (bijna 5 dan), mn neefje (bijna 4), 3x een nichtje (half jaar, 1 jr en bijna 3) en dan kindjes van vrienden (jongetje van 3 mnd, jongetje van bijna 2, jongetje van 3). Vind ik wel gezellig
Zo net op pad geweest voor schoenen, maar dat is echt een ramp, maar ja ik snap dat witte ballerina's rond deze tijd niet echt in de winkel liggen. Wil met 32 weken zwangerschap en een vriend die iets kleiner is eigenlijk niet op hakken. Zal zo de online shops nog even langs gaan om daar te snuffelen.
Verder zijn de bloemen nu ook besteld en best een goede deal dus ook weer tevreden. Nu alleen nog even bij de kapper langs en dan is volgens mij alles geregeld.
ik vind het ook stom dat witte trouwschoenen 9 vd 10 keer een (hoge) hak hebben. Ik heb ze trouwens laatst wel gezien met een korte (2cm) hak ofzo. Dat is nog te pruimen.
Ja 2 cm is geen punt en als ik nou niet zwanger was was 6cm of meer ook nog geen probleem (ik liep regelmatig op 10 a 12 cm) maar mijn evenwicht is nu zo verpest dat ik op 6cm al niet stevig meer loop voor mijn gevoel. Heb bij Zalando al wel iets gezien, ga nog even verder spitten maar ben er van overtuigd dat ik wel iets zal vinden.
10 a 12 cm? Jeetje! Nou dat zou ik ook niet kunnen hoor.. Witte ballerina's zal wel een uitdaging zijn ja.. Hopelijk is er wel wat te krijgen
zonnebloem18
Geplaatst: 24-01-14 16:31
dit zijn mijn favo schoenen: Die zijn 10cm, maar dat moet ik nu echt niet meer proberen.
Anoniem
Geplaatst: 24-01-14 17:04
Ik heb ook trouwschoenen met 12 cm, normale hakken voor mij hebben dat ook allemaal
Maar ik zie juist veel meer van die halve hakjes met witte trouwschoenen, daar kan ik dus echt niet op lopen (denk aan tussen de 2 en 5 cm) én het staat me voor geen meter
vuurneon
Geplaatst: 24-01-14 17:07
12 cm! Hallo
Max 5 cm vind ik hoog genoeg haha. Had op de bruiloft van mijn vriendin 7 cm aan en die heb ik tegen de tijd van het diner omgeruild voor lagere schoenen.
12cm is hier ook geen punt, alleen is mn vriend maar 1cm langer dan ik en vind ik het niet leuk om een halve meter boven hem uit te steken. Ik wil liefst ook iets van ballerina's maar daarvoor ga ik wel echt in de bruidsboetiek kijken, of ik laat ze maken in de kleur van mn jurk.
Zonnebloem18, ik haal ballerina's altijd bij shoe discount is wel net over de grens in belgie en daar hebben ze veel witte, gebroken witte, met kettinkje, met lak zonder lak met strikje zonder strikje.
Misschien heb je er iets aan, even gespiekt naar ballerina's (3 pagina's vol) Zijn overigens ook niet al te duur tussen de 10 en 25 euro.
Helaas is Belgie minimaal 250km rijden, maar ik zal eens kijken op de webshop.
Anoniem
Geplaatst: 25-01-14 06:36
Ik doe ook geen hakken, mijn vriend is maar een paar cm groter en wil geen flut hakjes van 5 cm of zo, die vind ik altijd vreselijk.
Mijn vriend heeft vandaag een blouse, gilet en broek gekocht en was maar $200 kwijt. Hij moet nog de schoenen, stropdas en colbertje. Al vind ik de blouse/gilet combinatie echt heel gaaf, ik hoop dat ie zonder colbert gaat.
Hoe hebben jullie je makeup/haar persoon gekozen en wat betalen jullie? Doen jullie ook een 'proef' kapsel & makeup voor de bruiloft? En hoeveel fooi geef je dan als alles oké is, het is al zo duur. Diegene die ik tot nu toe wel tof vind kost $225 voor haar en makeup, wat betalen jullie?
Mijn beste vriendin gaat mijn makeup doen, zij heeft daar veel ervaring mee. Ik vind het altijd wat 'eng' om mn makeup aan anderen over te laten en zij kan het zo goed. Plus ik weet zeker dat ik mezelf dan nog herken Mn haar doet mijn vaste kapster, zij is de enige die aan mijn haar mag komen uberhaupt Wat ik ga betalen daarvoor heb ik nog geen idee van. De beautysalon hier in de buurt vraagt 80 euro voor alleen bruidsmakeup, dan heb je een beetje indicatie van prijzen hier. En fooi? Moet eerlijk zeggen dat ik daar nog niet eens over nagedacht heb, ik heb mn kapster sowieso nog nooit fooi gegeven... Proefkapsel ga ik wel doen! Zou het vreselijk vinden als ik met haar rond loop dat ik helemaal niks vind op de dag zelf en er dan niks meer aan kan doen...
Anoniem
Geplaatst: 25-01-14 08:32
Ik geef mijn kapper ook nooit fooi in NL, maar hier is dat blijkbaar normaal.. Mijn kapster vind ik ook helemaal geweldig maar die heb ik hier dus ook niet.
Proefkapsel vind ik zo duur.. Volgens mij kost dat bij haar $80, plus dat het dan 200 km enkele reis is voor mij en het kost ook nog geld om de stad binnen te komen aangezien het in een nationaal park is.
Je hebt wel gelijk, lijkt me vreselijk om met clowns makeup rond te lopen en dan zo'n kapsel of zo