Vakantieveilingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 15:29

Laatst een midweek of weekend in een bungalowtent op een camping in de Ardennen gewonnen :D :D. Was maar 60 euro, mooi goedkoop!
Verjaardscadeautje voor mijn vriend, vind hij vast wel leuk!
Hond mee en lekker genieten.

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 18:32

Kimberleij schreef:
ik zat net te kijken voor vakanties op vakantieveilingen, wist helemaal niet dat je dan een start bod had.. van een paar honderd euro..

Dat viel mij dus vandaag pas op, blijkbaar is het dus al langer.
Een weekje weg in het hoogseizoen, startbod 800 euro. Ja, dan is het niet meer leuk om via vakantieveilingen te boeken :')

Chouchou

Re: Vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 18:39

Die startbedragen zijn inderdaad belachelijk. Een jaar geleden een veiling gewonnen voor 3 dagen Parijs in een vijfsterrenhotel voor 130 euro. Nu is het startbod al 360! Is nog steeds maar de helft van wat het arrangement waard is dus het haalt zijn originele waarde niet, maar dit bedrag zou ik er echt niet voor over hebben.

En ik erger me ook aan de walibi kaartjes veiling. Telkens verhogen mensen het bod met een tientje of is het eerste bod alleen al 40 euro! Zo is het niet leuk meer.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 18:40

o nee, nooit gezien een startbod, maar ik bied ook nooit op vakanties.
Ik kijk alleen naar schoonheidsbehandelingen of restaurants.
Soms heb ik geluk en ben ik echt voor een belachelijk bedrag klaar :)

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 19:01

Koperen Ezel arrangement wisselen we dit jaar augustus pas in, dit omdat zij vorig weekend/week niet konden i.v.m. volgeboekt. Maar hij is nog geldig t/m 23 augustus van dit jaar.
Eydis schreef:
Xfiemox , hoe was dat arrangement bij de koperen bel?

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 20:01

Xfiemox wij hebben hem ook nog !

alleirbag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 22:10

Iemand ervaringen met de DeLuxeBox aanbiedingen via Vakantieveilingen? Voel me zo intens genaaid!

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 22:17

Dan heb je meestal een kleinigheidje gratis en veel producten die je met korting kunt bestellen. Maar die kortingen zijn vrij gangbare prijzen, ook zonder box.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 22:18

Dat ken ik niet? Wat is er dan?

alleirbag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 22:22

Het ergste is dat ze doen alsof ze van alles cadeau geven, bijvoorbeeld 15,00 aan kerstspullen of 25 oliebollen, maar feitelijk is het zo dat die kortingen pas gelden bij bijvoorbeeld aankoop van 60 oliebollen of 80,00 aan kerstspullen. Misleidend, zeker omdat het niet terug te vinden is in de veiling zelf.
Ben bezig een klachtenbrief op te stellen. Ik wil m'n geld terug. Niet van VV maar wel van deze aanbieder.

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 22:25

Bij de fotodeluxebox een tijd geleden stond het er wel duidelijk bij. Wel onopvallend. Dat je een gratis fotoboekje kon bestellen (wel excl. verzenden) en bij de rest van de producten stond erachter dat het om een korting ging.

alleirbag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 22:26

Bij de Swarovski was dat ook zo (zelfde bedrijf dat aanbiedt) maar bij deze box niet. Ik krijg ze wel! :-).

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 22:27

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 22:29

Dan zou ik ook klagen bij vakantieveilingen. Alles moet wel van te voren duidelijk zijn (in de voorwaarden voor aanschaf, niet achteraf als je het binnen hebt)

Kerst & Oud en Nieuw cheque:
• t.w.v. € 30,- te besteden aan een kunstkerstboom bij Kerstboom.nl (bij besteding vanaf € 150,-)
• t.w.v. € 15,- te besteden aan een Nordmann kerstboom bij Kerstboom.nl
• t.w.v. € 15,- te besteden aan kerstversiering bij Klevering.nl
• t.w.v. € 7,- te besteden aan een set van minimaal 10 gepersonaliseerde wenskaarten (inclusief enveloppen)
• t.w.v. € 2,14 te besteden aan een gepersonaliseerde ansichtkaart (inclusief verzending)
• t.w.v. € 7,50 te besteden aan een gepersonaliseerde kersttaart bij Taartenwinkel.nl
• t.w.v. € 5,- p.p. te besteden entreekaarten Kerstcircus Ahoy
• t.w.v. max. € 50,- voor een gratis juweel naar keuze bij Van Amstel Diamant
• t.w.v. € 30,- voor een gratis magnumfles wijn bij Wijnbeurs.nl (bij besteding vanaf € 70,-)
• t.w.v. € 21,95 voor een gratis fotoalbum L 20x20cm bij Webprint.nl
• t.w.v. € 10,- te besteden aan een avondjurk bij Pabo.nl
• t.w.v. max. € 150,- voor een gratis 2de sieraad bij Zazzy.me
• t.w.v. max. € 50,- voor een gratis gepersonaliseerd sieraad bij Zazzy.me (bij aankoop van manchetknopen)
• t.w.v. € 6,- te besteden aan een gepersonaliseerde jaarkalender bij Webprint.nl
• t.w.v. € 10,- te besteden aan een gepersonaliseerde agenda bij Webprint.nl
• t.w.v. € 10,- te besteden aan een gepersonaliseerde fotoklok bij webprint.nl
• t.w.v. € 15,- te besteden aan het kookboek NIVEN 80/20
• t.w.v. € 7,50 te besteden aan een 8-pack boxershorts bij R2Underwear.nl
• t.w.v. € 4,95 voor een gratis luxe kerstverpakking bij Badjas.nl (bij aankoop van een badjas)
• t.w.v. € 26,50 te besteden aan een oliebollenpakket bij Oliebollenkoerier.nl
• t.w.v. € 10,- te besteden aan gepersonaliseerde champagne glazen bij YourSurprise.nl (2 stuks)
• t.w.v. € 20,- te besteden aan champagne of wijn bij Wijnbeurs.nl (bij besteding van € 50,-)
• t.w.v. € 15,- te besteden aan champagne of wijn bij Wijnvoordeel.nl (geen minimale besteding)
• t.w.v. € 6,- te besteden aan gepersonaliseerde T-Shirts en meer bij Spreadshirt.nl (bij besteding vanaf € 20,-)
• t.w.v. € 25,- te besteden aan herenmode bij Suitableshop.nl (bij besteding vanaf € 80,-)

Dit dus.

alleirbag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 22:34

Correct! Maar die 7,00 aan wenskaarten of die 15,00 wijn.... Misleidend! Je moet minimaal 12(!) flessen wijn afnemen en de goedkoopste ligt rond de 6,50!!! 78,00 minimale besteding dus. Maar dát zetten ze er dus niet bij!

alleirbag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 22:35

Oh, en nog iets. Dat fotoboekje twv 21,95 kost eigenlijk, als je normaal bestelt, maar 3,49!!!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 22:42

Dat zijn punten waar je gewoon over kunt klagen. Bij die 15 euro aan wijn staat bij de een geen minimale bestelling en bij de ander minimaal 50 euro, dus waarom dan minimaal 12 flessen := Bij die wenskaarten staat dat je er minimaal 10 moet afnemen.

96Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 23:57

Ik heb een vakantie naar Parijs gewonnen. Ofja de overnachtingen. De kamer was echt précies dezelfde als van de foto dus super veel geluk gehad :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 22:14

CaPrIoLe`79 schreef:
Bij de fotodeluxebox een tijd geleden stond het er wel duidelijk bij. Wel onopvallend. Dat je een gratis fotoboekje kon bestellen (wel excl. verzenden) en bij de rest van de producten stond erachter dat het om een korting ging.

Idd! Zelfde meegemaakt :n Dus als iemand die deluxebox over wil nemen voor 10,- (waar ik hem voor gekocht heb...) Je krijgt inderdaad een gratis fotoboek en daarnaast heel veel kortingsbonnen...maar ja...

Heb nu ook van de deluxebox de sieradendinges gewonnen, die biedt dan weer wel 3 echt gratis dingen aan (ook al gebruik van gemaakt nu).

_Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 23:46

Ik zag dat er nu ook een led tv op staat t.w.v. 230 euro.
Gaat er steeds uit voor rond de 300-320.
Sta nog steeds voor een raadsel!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 00:28

_Dribbel schreef:
Ik zag dat er nu ook een led tv op staat t.w.v. 230 euro.
Gaat er steeds uit voor rond de 300-320.
Sta nog steeds voor een raadsel!!

Tsja... :')

Heb overigens een klacht ingediend over die DeluxeBox en aangegeven dat ik niet akkoord meer ben met de koop. Ze hebben erg misleidende tekst in de informatie staan en de prijzen kloppen ook niet.

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 09:02

*schopje*

Al meerdere keren weg geweest via vakantie veilingen.
Komend weekend 4 dagen Duitsland voor €12,-
2 personen, 3 nachten excl ontbijt, dat heb ik voor €7,50 p.p. nog drie keer bijgeboekt.

Heeft iemand hier ervaring met verre reizen (incl vlucht)
Ik zag dat je een soort vouchers kan kopen en daarmee kunt boeken. Hoe betrouwbaar is dat?
Dat vind ik toch beetje eng, straks zit je met 250€ aan vouchers waar je niets meer mee kunt..

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 13:42

ik vind het zo jammer dat het lijkt alsof die openingsboden standaard blijven! had gehoopt dat ze al lang weg waren maar nee. Die prijzen liggen ook maar een paar euro onder de winkelwaarde :(

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 14:58

Nant schreef:
*schopje*

Al meerdere keren weg geweest via vakantie veilingen.
Komend weekend 4 dagen Duitsland voor €12,-
2 personen, 3 nachten excl ontbijt, dat heb ik voor €7,50 p.p. nog drie keer bijgeboekt.

Heeft iemand hier ervaring met verre reizen (incl vlucht)
Ik zag dat je een soort vouchers kan kopen en daarmee kunt boeken. Hoe betrouwbaar is dat?
Dat vind ik toch beetje eng, straks zit je met 250€ aan vouchers waar je niets meer mee kunt..

Wij zijn naar Tunesie geweest met vouchers is allemaal prima verlopen :)

Zijn er nu hoge openingsboden? Men wordt dus al weer te hebberig, zo gaat vakantieveilingen zijn doel voorbij...

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 15:05

Ik kom heel vaak op vakantieveilingen. Koop er ook best vaak wat. Even een lijstje:
- 2x 2 tickets voor de Beekse Bergen
- Paintballen voor 6 personen.
- Tickets voor Nederland - Ecuador
- Tickets voor Nederland- Mexico
- Fotoshoot
- 2 kaartjes voor So you think you can dance.
- Tanden bleken
- Een 3-gangenmenu bij Fletcher