. Was maar 60 euro, mooi goedkoop!Verjaardscadeautje voor mijn vriend, vind hij vast wel leuk!
Hond mee en lekker genieten.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kimberleij schreef:ik zat net te kijken voor vakanties op vakantieveilingen, wist helemaal niet dat je dan een start bod had.. van een paar honderd euro..

.
Bij die wenskaarten staat dat je er minimaal 10 moet afnemen.
CaPrIoLe`79 schreef:Bij de fotodeluxebox een tijd geleden stond het er wel duidelijk bij. Wel onopvallend. Dat je een gratis fotoboekje kon bestellen (wel excl. verzenden) en bij de rest van de producten stond erachter dat het om een korting ging.
Dus als iemand die deluxebox over wil nemen voor 10,- (waar ik hem voor gekocht heb...) Je krijgt inderdaad een gratis fotoboek en daarnaast heel veel kortingsbonnen...maar ja..._Dribbel schreef:Ik zag dat er nu ook een led tv op staat t.w.v. 230 euro.
Gaat er steeds uit voor rond de 300-320.
Sta nog steeds voor een raadsel!!

Nant schreef:*schopje*
Al meerdere keren weg geweest via vakantie veilingen.
Komend weekend 4 dagen Duitsland voor €12,-
2 personen, 3 nachten excl ontbijt, dat heb ik voor €7,50 p.p. nog drie keer bijgeboekt.
Heeft iemand hier ervaring met verre reizen (incl vlucht)
Ik zag dat je een soort vouchers kan kopen en daarmee kunt boeken. Hoe betrouwbaar is dat?
Dat vind ik toch beetje eng, straks zit je met 250€ aan vouchers waar je niets meer mee kunt..