RoosG schreef:Ik vind het een interessante discussie, ik had net een hoop getypt, maar wacht even af of ik echt wat nuttigs heb toe te voegen.
Bello, mag ik je misschien vragen hoe oud je bent?
In 2010 was ze 22, dus dat komt nu op 25.

bello2005 schreef:wat heeft mijn leeftijd met mijn uitspraken te maken ? en niet te vergeten ervaringen
Als volwassene hoor je geleerd te hebben hoe je jouw mening kunt verwoorden in minder kwetsende bewoording.

Zoals deze:
bello2005 schreef:je staat er nog versteld van hoeveel kinderen zelfmoord plegen omdat ze zo diep zitten in het gepest worden. maar ik vind als ouder zijnde dat je dat moet zien. zo niet ben je in mijn ogen een slechte ouder
Hoe durf jij in godsnaam zoiets te beweren??

Jij beweerd gewoon met je grote... mond dat iedere ouder van een gepest kind, een slechte ouder is.
Waar haal je het lef vandaan!
Ja, zoiets raakt mij, want ik ben ook gepest, tot zelfmoordgedachtes aan toe en mijn moeder kón niks doen, omdat zij ontzettend ziek was en haar bed niet meer uit kon komen.
Jij kwetst mensen op een hele erge manier en zoals ik en anderen al eerder zeiden: Jij bent niks meer of minder dan welke andere pester dan ook en er is meerdere malen aan je gevraagd of je minder kwetsend wil reageren.
Aangezien je daar maling aan hebt en het je niks kan schelen wat je een ander aan doet, is dit ook mijn laatste reactie richting jou, niet alleen in dit topic maar op heel bokt.
Ik ga dit topic dan ook met alle liefde verlaten.
Hopelijk komt er toch nog een FIJNE en VRIENDELIJKE discussie
voor alle anderen.