Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Poess91 schreef:Stiekem wacht ik nu op nog meer 'griezel'verhalen!!
Ik denk dat het niet alleen met het gebouw te maken heeft.
Maar ook met de grond waar het op staat en alles in de omgeving.
Overal zijn wel mensen in al die jaren gestorven, dus er zal hier en daar allicht wat zijn.
Poess91 schreef:Inderdaad Sabinee!
En aangezien het niet eens alleen mensen maar ook dieren kunnen zijn, is de kans groot dat er in elk huis wel wat zit
Sabinee__ schreef:Jup, denk dat op elke vierkante meter in de wereld wel iemand ooit eens is gestorven.
Tuttebel schreef:Ik werk in een landhuis. En daar maak je ook wel eens gekke dingen mee.
Zoals vanochtend ik was in een grote ruimte aan stofzuigen en een deur slaat opeens open.. Geen openstaand raam ofzo in de buurt. dus zet de deur open en normaal gaat die nooit uit zich zelf dicht en opeens hoor ik een knal en zat de deur weer dicht.. Haha. Ik moest meteen aan dit topic denken..
Dit is het landhuis:
[ Afbeelding ]
Poess91 schreef:Tuttebel schreef:Ik werk in een landhuis. En daar maak je ook wel eens gekke dingen mee.
Zoals vanochtend ik was in een grote ruimte aan stofzuigen en een deur slaat opeens open.. Geen openstaand raam ofzo in de buurt. dus zet de deur open en normaal gaat die nooit uit zich zelf dicht en opeens hoor ik een knal en zat de deur weer dicht.. Haha. Ik moest meteen aan dit topic denken..
Dit is het landhuis:
[ Afbeelding ]
Waaaa super gaaf!!
En zo'n huis wil ik wel is een nachtje slapen
Wendy1978 schreef:Ik weet niet of ik op zo'n huis zou kunnen vallen als er bv brute moord ofzo gepleegd is
en zeker niet als hier bv een kind slachtoffer was.
Woon zelf wel naast een begraafplaats en ik weet dat er in ons huis de vorige bewoner is gestorven aan een hartaanval in bad
(erg grappig dat vriendjelief dat toen we half jaar met elkaar gingen melde... Terwijl we toen in datzelfde bad zaten)![]()
*(Bad is onder tussen wel vervangen door nieuw bad)
Overigens merk ik niets aan het huis zelf dat er negatieve energie ofzo is blijven hangen...