Genante moeder-opmerkingen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 22:48

Urielle schreef:
Nee, juist niet dus!

_/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 23:12

Mijn vriendin haar ouders zijn bevriend met die van mij, dus we waren bij visite op de camping en wij en onze ouders gingen ook zwemmen, nou ik was dus met mijn moeder, vriendin en haar moeder, maar mijn vriendin ging even weg omdat die moe werd ofzo.
Komt er een vrouw aan die heel overdreven zei; WAT IS HET LEUK HE ZWEMMEN? HIHIHIHI!
Hoor je de moeder van me vriendin opeens mompelend; Wat een k*twijf. HAHA! Heb zo gelachen!

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 23:15

Misty12 schreef:
... en ik zei dat je de ranglijst dan om moest draaien. Dan stonden ze bijna boven aan. Kind weer :oo :oo . Hoe ik dat kon zeggen....

Whoehahaha ik kan wel raden welke meester dat was _O-

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 07:40

daNiielle_ schreef:
Mando schreef:
3 jaar geleden reed ik een wedstrijd en mijn moeder kwam kijken.
Nu heb ik geen maatje 34 en ben nu 46 en Mando is best een stevige Haflinger.
Komt mijn moeder na mijn proef naar beneden...

Mams: Gohhhh wat leuk zeg, zie je allemaal van die leuke jonge meiden op van die mooie slanke paardjes rijden.
Ik: Ja leuk he, dat zijn KWPN-ers
Mams: Jaaaaaa dat ziet er zooooo mooi uit en die bewegen ook zo mooi.

Tja.. en dan kom jij binnen op Mando... dat is toch een heel ander gezicht he.....

Sta je dan met je goede gedrag.

Die kon van mij lopend naar huis. :evaw: Ik zou serieus heel verdrietig worden als mijn moeder zoiets zei.
.

Hihi helaas was ze met eigen auto....
Anders had ik ze daar in een stal achtergelaten. _O-

SayaJones

Re: Genante moeder-opmerkingen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 08:30

Ohja, schiet mij er ook nog een te binnen met dank aan een post op de vorige pagina :+
Het was dan wel niet mijn vader, maar de vader van m'n beste vriendin die me aardig voor banketstaaf zette..

Ik was plotseling ongesteld geworden toen mijn beste vriendin bij me was en moest dus naar de winkel om maandverband te halen. Ik was een jaar of 14 dus dat was toen nog heel beschamend..
Komen we haar ouders tegen, pakt die vent m'n maandverband af, en gaat er mee lopen gooien in de lucht en schreeuwen 'JIEEEHAAA PAK HEM DAN PAK HEM DAN HIHIHI'

Kon wel door de grond zakken -O-

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 08:42

Inderdaad als je jonger bent vind het menstruatie nog wat beschamend.

Als ik dan ongesteld geworden was en ik ging vroeger met mijn vader boodschappen doen (ja mijn vader deed altijd de boodschappen) en we liepen in de supermarkt kon ik er donder op zeggen dat hij als hij langs de tampons en maandverband liep heel hard naar mij riep.

He!!!!... Moet je nog oorproppies hebben.

Dan zag je iedereen kijken... uhh nee laat maar haal ze zelf wel.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 11:57

Schaam schaam.
Net was ik even in de stad en zat op een bankje te wachten tot de winkel opging. Langs me zat een gezin, jongen en zijn ouders, denk een jaar of 17-18.
Nu ging de winkel open, het gezin staat op maar vader blijft nog even zitten tot moeder en zoon goed en wel stonden. Meneer staat op en laat gewoon zomaar een scheet!
De arme jongen keek me nogal beschaamd aan voor zijn vader aangezien ik hem luid en duidelijk heb gehoord :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 12:56

Poeh ben ik effe blij dat ik mijn vader zonder gezeur naar de winkel kan sturen voor maandverband of tampons... (Mijn vader doet ook de boodschappen).
Hij doet er niet grappig over ofzo, ik kan gewoon schaamteloos vragen of hij wat mee wilt nemen en als ie niet precies weet welke stuurt hij gewoon een whatsappje naar huis in plaats van keihard door die winkel te gaan staan bellen.

_Animo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 13:02

Haha, sommige zijn echt erg.:')

Mijn moeder is nogal een kletser, ook met mensen op straat..:')
Verder valt mijn moeder erg mee, maar mijn broer is autistisch, dus die kan er wat van.. Bijvoorbeeld er loopt een Chinese vrouw over straat, dan komt er al snel een opmerking als 'ieeel een Chinees!'.. Ik geef hem dan altijd een duw en loop snel weg. :=

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 13:44

Op woensdag is er altijd markt bij ons in het dorp en bij de groentekraam loopt een nogal uhh.. knappe jongen. :+
Dat zei ik dus een keer tegen mijn moeder, en nu houdt ze er maar niet over op. _O-
Zijn familie heeft Friese paarden dus hij was laatst ook op de Fokdag. ''Mam, je houdt je mond he?'' :')

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 16:50

Summerfly schreef:
Op woensdag is er altijd markt bij ons in het dorp en bij de groentekraam loopt een nogal uhh.. knappe jongen. :+
Dat zei ik dus een keer tegen mijn moeder, en nu houdt ze er maar niet over op. _O-
Zijn familie heeft Friese paarden dus hij was laatst ook op de Fokdag. ''Mam, je houdt je mond he?'' :')

Was ze stil ? :P

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 17:01

Toen hij eenmaal voorbij was gelopen moest ze natuurlijk wat tegen me zeggen, maar verder wist ze zich in te houden _O-

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 17:27

Was met mijn moeder meegegaan naar de pijnkliniek (ze heeft zeer ernstige rugproblemen) en ze zat net uit te leggen dat ze binnenkort met pensioen zou gaan omdat ze het werk niet meer aankon. Vraagt de arts "heb je wel genoeg dingen om je bezig te houden ? kleinkinderen of zo?" naar mij kijkend natuurlijk :') zegt ze "nee, kleinkinderen zal ik nooit krijgen...maar ik hoop dat ze ooit nog eens een veulen fokt !" die arts wist werkelijk waar niet waar hij moest kijken of wat hij ervan moest denken :D

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 17:39

Mist schreef:
Was met mijn moeder meegegaan naar de pijnkliniek (ze heeft zeer ernstige rugproblemen) en ze zat net uit te leggen dat ze binnenkort met pensioen zou gaan omdat ze het werk niet meer aankon. Vraagt de arts "heb je wel genoeg dingen om je bezig te houden ? kleinkinderen of zo?" naar mij kijkend natuurlijk :') zegt ze "nee, kleinkinderen zal ik nooit krijgen...maar ik hoop dat ze ooit nog eens een veulen fokt !" die arts wist werkelijk waar niet waar hij moest kijken of wat hij ervan moest denken :D

_/-\o_

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 17:42

Summerfly schreef:
Toen hij eenmaal voorbij was gelopen moest ze natuurlijk wat tegen me zeggen, maar verder wist ze zich in te houden _O-

Haha gelukkig maar :P

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 17:51

Laatst in het pannekoekenrestaurant van de Efteling kwam er een hele knappe gozer onze bestelling opnemen.
Toen hij wegliep zei ik: 'nou met hem wil ik wel een pannekoek eten <<)'

Knappe jongen komt de pannekoeken brengen, waarop mijn moeder tegen hem schreeuwt: 'MIJN DOCHTER WIL GRAAG DAT JE MEE-EET!'
Waarop mn opa er nog een schepje bovenop doet door hem een biertje aan te bieden. _O-

poedersuiker heb ik ook. Zat ik daar met mn goeie gedrag en die jongen wist niet hoe snel hij weer weg moest komen _O-

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 18:18

Liesje1611 schreef:
Laatst in het pannekoekenrestaurant van de Efteling kwam er een hele knappe gozer onze bestelling opnemen.
Toen hij wegliep zei ik: 'nou met hem wil ik wel een pannekoek eten <<)'

Knappe jongen komt de pannekoeken brengen, waarop mijn moeder tegen hem schreeuwt: 'MIJN DOCHTER WIL GRAAG DAT JE MEE-EET!'
Waarop mn opa er nog een schepje bovenop doet door hem een biertje aan te bieden. _O-

poedersuiker heb ik ook. Zat ik daar met mn goeie gedrag en die jongen wist niet hoe snel hij weer weg moest komen _O-

hahaha _O- _O-
dat je opa ook gewoon mee doet, echt briljant. (voor jou wat minder natuurlijk)

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 18:20

Mijn opa is zo'n heerlijk figuur :') diezelfde dag kon hij zn toegangskaartje niet vinden. Dus wat doet hij?.hij gaat gewoon achter een ander gezin in de rij staan, groet de "kaartjescontroleur" en loopt zo naar binnen. :')
En dan ben je 79! Wat een rebel _O-

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 18:21

hahahahahaa briljant!!!
mijn opa had vroeger ook dat soort acties.
hoe ouder hoe gekker :D

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 18:24

Liesje1611 schreef:
Mijn opa is zo'n heerlijk figuur :') diezelfde dag kon hij zn toegangskaartje niet vinden. Dus wat doet hij?.hij gaat gewoon achter een ander gezin in de rij staan, groet de "kaartjescontroleur" en loopt zo naar binnen. :')
En dan ben je 79! Wat een rebel _O-

Dat kon mijn opa zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 18:24

Ik heb vriendinnen die precies hetzelfde zijn :') zei gister voor de grap op het terras tegen haar "als we nog een gratis drankje krijgen pak ik die gast op z'n bek" (werkte op het terras en bracht al de hele tijd drankjes).. Volgende keer dat hij toevallig langsloopt schiet ze hem aan "ALS JE NOG EEN GRATIS DRANKJE BRENGT PAKT MN VRIENDIN JE OP JE BEK"... Jongen kwam later nog bij ons aan tafel zitten maar mijn scharrel kwam er precies tegelijk aan dus was een beetje lichtelijk ongemakkelijk := Dat was pas een lompe actie (hé Amber, kuch kuch)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 18:38

Mijn tante en oma hebben ook altijd van die opmerkingen :')

Zaten ik en mijn oma samen in de wachtruimte op het vliegveld, gaat er tegenover ons een Japans gezin zitten. Mijn oma helemaal verrast en iets te hard: 'Kijk, echte Jappen! Die zie je niet vaak meer! en ze gaat zo tussen de familie zitten 'Maak even een foto!'. Schaam me kapot :') Ze bleken ook nog Nederlands te spreken dus hebben alles ook nog eens verstaan.

Of mijn tante, bleef ik daar slapen in Zwitserland (ook nog eens op dezelfde kamer) hoor uitvoerig gekrab en vervolgens: 'Zeg, heb jij ook wel eens jeuk daaronder?'
Echt.... :\ Dat soort dingen wil ik gewoon helemaal niet weten.

Verder is het geen tokkie familie hoor :D Maar kan wel een boek vol schrijven met dit soort opmerkingen.

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 18:51

_/-\o_

Quiir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-13 10:27

Emmaa_ schreef:
Ik heb vriendinnen die precies hetzelfde zijn :') zei gister voor de grap op het terras tegen haar "als we nog een gratis drankje krijgen pak ik die gast op z'n bek" (werkte op het terras en bracht al de hele tijd drankjes).. Volgende keer dat hij toevallig langsloopt schiet ze hem aan "ALS JE NOG EEN GRATIS DRANKJE BRENGT PAKT MN VRIENDIN JE OP JE BEK"... Jongen kwam later nog bij ons aan tafel zitten maar mijn scharrel kwam er precies tegelijk aan dus was een beetje lichtelijk ongemakkelijk := Dat was pas een lompe actie (hé Amber, kuch kuch)

_O-

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 11:14

Cayenne schreef:
Mijn tante en oma hebben ook altijd van die opmerkingen :')

Zaten ik en mijn oma samen in de wachtruimte op het vliegveld, gaat er tegenover ons een Japans gezin zitten. Mijn oma helemaal verrast en iets te hard: 'Kijk, echte Jappen! Die zie je niet vaak meer! en ze gaat zo tussen de familie zitten 'Maak even een foto!'. Schaam me kapot :') Ze bleken ook nog Nederlands te spreken dus hebben alles ook nog eens verstaan.

Of mijn tante, bleef ik daar slapen in Zwitserland (ook nog eens op dezelfde kamer) hoor uitvoerig gekrab en vervolgens: 'Zeg, heb jij ook wel eens jeuk daaronder?'
Echt.... :\ Dat soort dingen wil ik gewoon helemaal niet weten.

Verder is het geen tokkie familie hoor :D Maar kan wel een boek vol schrijven met dit soort opmerkingen.

Hahaha weet je welke advertentie er nu bij mij onderaan staat?
"Last van vlooien? In mum van tijd uw ongedierte kwijt!"

_O-