Urielle schreef:Nee, juist niet dus!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
daNiielle_ schreef:Mando schreef:3 jaar geleden reed ik een wedstrijd en mijn moeder kwam kijken.
Nu heb ik geen maatje 34 en ben nu 46 en Mando is best een stevige Haflinger.
Komt mijn moeder na mijn proef naar beneden...
Mams: Gohhhh wat leuk zeg, zie je allemaal van die leuke jonge meiden op van die mooie slanke paardjes rijden.
Ik: Ja leuk he, dat zijn KWPN-ers
Mams: Jaaaaaa dat ziet er zooooo mooi uit en die bewegen ook zo mooi.
Tja.. en dan kom jij binnen op Mando... dat is toch een heel ander gezicht he.....
Sta je dan met je goede gedrag.
Die kon van mij lopend naar huis.Ik zou serieus heel verdrietig worden als mijn moeder zoiets zei.
.
Summerfly schreef:Op woensdag is er altijd markt bij ons in het dorp en bij de groentekraam loopt een nogal uhh.. knappe jongen.
Dat zei ik dus een keer tegen mijn moeder, en nu houdt ze er maar niet over op.
Zijn familie heeft Friese paarden dus hij was laatst ook op de Fokdag. ''Mam, je houdt je mond he?''
Mist schreef:Was met mijn moeder meegegaan naar de pijnkliniek (ze heeft zeer ernstige rugproblemen) en ze zat net uit te leggen dat ze binnenkort met pensioen zou gaan omdat ze het werk niet meer aankon. Vraagt de arts "heb je wel genoeg dingen om je bezig te houden ? kleinkinderen of zo?" naar mij kijkend natuurlijkzegt ze "nee, kleinkinderen zal ik nooit krijgen...maar ik hoop dat ze ooit nog eens een veulen fokt !" die arts wist werkelijk waar niet waar hij moest kijken of wat hij ervan moest denken
Liesje1611 schreef:Laatst in het pannekoekenrestaurant van de Efteling kwam er een hele knappe gozer onze bestelling opnemen.
Toen hij wegliep zei ik: 'nou met hem wil ik wel een pannekoek eten'
Knappe jongen komt de pannekoeken brengen, waarop mijn moeder tegen hem schreeuwt: 'MIJN DOCHTER WIL GRAAG DAT JE MEE-EET!'
Waarop mn opa er nog een schepje bovenop doet door hem een biertje aan te bieden.
poedersuiker heb ik ook. Zat ik daar met mn goeie gedrag en die jongen wist niet hoe snel hij weer weg moest komen
Emmaa_ schreef:Ik heb vriendinnen die precies hetzelfde zijnzei gister voor de grap op het terras tegen haar "als we nog een gratis drankje krijgen pak ik die gast op z'n bek" (werkte op het terras en bracht al de hele tijd drankjes).. Volgende keer dat hij toevallig langsloopt schiet ze hem aan "ALS JE NOG EEN GRATIS DRANKJE BRENGT PAKT MN VRIENDIN JE OP JE BEK"... Jongen kwam later nog bij ons aan tafel zitten maar mijn scharrel kwam er precies tegelijk aan dus was een beetje lichtelijk ongemakkelijk
Dat was pas een lompe actie (hé Amber, kuch kuch)
Cayenne schreef:Mijn tante en oma hebben ook altijd van die opmerkingen
Zaten ik en mijn oma samen in de wachtruimte op het vliegveld, gaat er tegenover ons een Japans gezin zitten. Mijn oma helemaal verrast en iets te hard: 'Kijk, echte Jappen! Die zie je niet vaak meer! en ze gaat zo tussen de familie zitten 'Maak even een foto!'. Schaam me kapotZe bleken ook nog Nederlands te spreken dus hebben alles ook nog eens verstaan.
Of mijn tante, bleef ik daar slapen in Zwitserland (ook nog eens op dezelfde kamer) hoor uitvoerig gekrab en vervolgens: 'Zeg, heb jij ook wel eens jeuk daaronder?'
Echt....Dat soort dingen wil ik gewoon helemaal niet weten.
Verder is het geen tokkie familie hoorMaar kan wel een boek vol schrijven met dit soort opmerkingen.