Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
zegt hij nou echt wippen....wat een woord.... En vervolgens ga je het als bezopen persoon heel vaak herhalen, het woord wordt steeds grappiger en uiteindelijk kon ik niet eens meer stoppen met lachen. 
zijn echt onbetaalbaar.
daNiielle_ schreef:Vorig weekend kreeg ik een app van een jongen verderop... " Wippen? "
Ik heb daar echt gestaan: Wippen....zegt hij nou echt wippen....wat een woord.... En vervolgens ga je het als bezopen persoon heel vaak herhalen, het woord wordt steeds grappiger en uiteindelijk kon ik niet eens meer stoppen met lachen.
En een jongen vertelde ook een keer een mop, hij is trouwens echt heel grappig als je wat op hebt.
Komt een pinguïn bij de bakker. Vraagt de bakker, wilt u wit of bruin brood? Zegt de pinguïn, maakt niet uit, ik ben toch op de fiets.
En het daarna vooral zelf door vertellen, want die gezichten![]()
![]()
zijn echt onbetaalbaar.
![]()
daar kan ik je wel wat van leren...
Resistance schreef:Maartenn schreef:Nou Resistance dat vind ik wel een beetje overdreven voor alleen het vastpakken van je arm
Ik heb een hekel aan onbekenden die me zomaar vastpakken, hij gaf ook echt een harde ruk die pijn deed aan m'n arm. Als we zo gaan beginnen, vraagt iemand bij mij om een dreun.

Zie het als een compliment en lach er hard om
Aleta schreef:Gisteravond zat ik op de banken, en schuin tegenover me zaten 2 jongens.
Komt 1 van de 2 naar me toe, "Hee mag ik je wat vragen? Spel je gespeld met een d of met een t?"
Dus ik "Uuuuh, met een d volgens mij"
Brult ie dat naar zn vriend aan de andere kant van de bank, en daarna weer tegen mij "Welk niveau school heb je gedaan?"
Ik "Ik heb vwo gedaan maar ik doe nu havo"
Dus hij loopt naar zn vriend aan de andere kant van de banken "Ze heeft havo gedaan"
Hoor ik zn vriend keihard terugschreeuwen "T boeit me niet welk niveau ze heeft gedaan, ik wil alleen weten of ze met me wil zoenen"
Ben maar opgestaan en weggelopen