Rare opmerkingen tijdens het uitgaan!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsha

Re: Rare opmerkingen tijdens het uitgaan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 13:41

Ze doet haar naam wel eer aan :D

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 18:03

Zo, vanavond gaan we er weer tegen aan dus ik houd mn oren weer gespitst voor mooie opmerkingen :=

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 20:48

Vorig weekend kreeg ik een app van een jongen verderop... " Wippen? "
Ik heb daar echt gestaan: Wippen.... }:0 zegt hij nou echt wippen....wat een woord.... En vervolgens ga je het als bezopen persoon heel vaak herhalen, het woord wordt steeds grappiger en uiteindelijk kon ik niet eens meer stoppen met lachen. :')

En een jongen vertelde ook een keer een mop, hij is trouwens echt heel grappig als je wat op hebt.
Komt een pinguïn bij de bakker. Vraagt de bakker, wilt u wit of bruin brood? Zegt de pinguïn, maakt niet uit, ik ben toch op de fiets.
En het daarna vooral zelf door vertellen, want die gezichten :? :o? 8)7 zijn echt onbetaalbaar. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 21:29

Maartenn schreef:
Nou Resistance dat vind ik wel een beetje overdreven voor alleen het vastpakken van je arm :')

Ik heb een hekel aan onbekenden die me zomaar vastpakken, hij gaf ook echt een harde ruk die pijn deed aan m'n arm. Als we zo gaan beginnen, vraagt iemand bij mij om een dreun.

minkxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 21:42

daNiielle_ schreef:
Vorig weekend kreeg ik een app van een jongen verderop... " Wippen? "
Ik heb daar echt gestaan: Wippen.... }:0 zegt hij nou echt wippen....wat een woord.... En vervolgens ga je het als bezopen persoon heel vaak herhalen, het woord wordt steeds grappiger en uiteindelijk kon ik niet eens meer stoppen met lachen. :')

En een jongen vertelde ook een keer een mop, hij is trouwens echt heel grappig als je wat op hebt.
Komt een pinguïn bij de bakker. Vraagt de bakker, wilt u wit of bruin brood? Zegt de pinguïn, maakt niet uit, ik ben toch op de fiets.
En het daarna vooral zelf door vertellen, want die gezichten :? :o? 8)7 zijn echt onbetaalbaar. :')

Hahahahhaha die mop, hahaha raap me op _O-
Deze hoorde ik pas in de kroeg, vond m toen ook echt fan-tas-tisch :))

t is groen en als t op je hoofd komt ben je dood.. ? een pooltafel :')

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 21:44

Haha lach me dood zonder gedronken tehebben

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 22:04

Ik snap 'm niet, wie redt mij :?

Verder word ik gelukkig nooit op slechte manieren versierd. Wel gehad dat een jongen op me af stapte: 'Die vriendin van jou is echt raar.'

Eh ja, fijn.. ??

nb. Ze had alleen een varkensneus op (en het was carnaval)

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 22:34

ow ja... van zelfde jongens als paar posten terug..
ben jij goed in biologie? *D daar kan ik je wel wat van leren...
heb terug gezegd wist je dat op de nacht van 11 op 12 augustus er heel veel vallende sterren zijn? :')
die heb ik nog vaak gehoord... :')

minkxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 13:20

Haha gisteravond/vanacht nog, een vriend van me zat te geinen dat we vandaag gingen trouwen. Hele plannen ging ie maken.. Op een gegeven moment wist heel de kroeg t en kwamen er steeds mensen op me af die me feliciteerden en vroegen naar de ring :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-13 13:34

Resistance schreef:
Maartenn schreef:
Nou Resistance dat vind ik wel een beetje overdreven voor alleen het vastpakken van je arm :')

Ik heb een hekel aan onbekenden die me zomaar vastpakken, hij gaf ook echt een harde ruk die pijn deed aan m'n arm. Als we zo gaan beginnen, vraagt iemand bij mij om een dreun.

Dat je een mep geeft vind ik niet zo schokkend, ik houd daar zelf ook niet van. Maar meteen een knietje, dat vind ik niet zo classy.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 15:25

Donderdagnacht was ik met een vriend in de stad, op een gegeven moment moest hij naar de wc en stond ik even alleen.

Naast mij stond een meisje met een jongen (obviously erg dronken) en dat meisje zegt heel droog tegen die jongen: 'we moeten een meisje voor je zoeken' *kijkt naar mij* 'oh kijk, daar is een meisje! :D
vervolgens duwde ze hem mijn richting op en moest hij zich maar even voorstellen. :')

Haha, die jongen voelde zich behoorlijk ongemakkelijk geloof ik. (ik heb al 3 jaar een relatie, dus heb dat gelijk maar even duidelijk gemaakt) :))

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 09:37

Zat gisteren met wat introgenootjes op een terrasje te wachten op de rest. Een van de meiden begon over sex on the beach. Dus ik zegdat dat hhelemaal niet praktisch is en dat al dat zand dan overal gaat zitten.
Een tafeltje naast ons zat een oude kerel van minstens 50 ofzo. Hij kijkt me aan en zegt: 'Maar met jou wil ik wel sex on the beach hoor.' Allereerst; Bah!
Dus ik zei zo: ' Ja, en ik niet met jou.' En vlak erna mijn introgenootje: 'Is dat de beste versiertruc die je hebt?'

Die kerel hield daarna wel zijn mond dicht. Viezerik.

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 00:08

Oke vies...

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 00:10

Gatver die oude mannen altijd :n

Ik vind dat zó apart!

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 09:14

Ah bah inderdaad, getver!

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 11:47

iiieell!!! ENGERD!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 20:05

Iehl.

Dat is het zelfde als dat wanneer je aan het werk bent (caissière) en een oud mannetje buigt voorover en snuift eens diep: Jeetje wat ruik je lekker.
Of "Wat heb jij een knap koppie"

Alleen het is erg jammer dat het altijd maar oudere mannen zijn.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 20:08

Toen ik nog in de supermarkt werkte kwam er eens een klant (type in de veertig, te dik met vies shirt met gaten erin, gewoon een onverzorgd type) en die pakte Axe deodorant. Daarna zei hij tegen mijn collega (van 15 destijds...): 'Word je al wild van me?' <<) :r

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 20:36

*Wurmt zich tussen vriendin en mij*

"Hoi, je hebt een leuke uitstraling."
Oke bedankt.
"Maaaaar heb je ook inhoud? <<) "

Volgens mij heb ik iemand nog nooit zo inhoudsloos aangekeken. Het kwam echt heel kansloos over, vooral het zich tussen mij en mijn vriendin wurmen..

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:21

Jullie nemen die oude mannen te serieus :P Zie het als een compliment en lach er hard om :))

Aleta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 12:03

Gisteravond zat ik op de banken, en schuin tegenover me zaten 2 jongens.
Komt 1 van de 2 naar me toe, "Hee mag ik je wat vragen? Spel je gespeld met een d of met een t?"
Dus ik "Uuuuh, met een d volgens mij"
Brult ie dat naar zn vriend aan de andere kant van de bank, en daarna weer tegen mij "Welk niveau school heb je gedaan?"
Ik "Ik heb vwo gedaan maar ik doe nu havo"
Dus hij loopt naar zn vriend aan de andere kant van de banken "Ze heeft havo gedaan"
Hoor ik zn vriend keihard terugschreeuwen "T boeit me niet welk niveau ze heeft gedaan, ik wil alleen weten of ze met me wil zoenen"
Ben maar opgestaan en weggelopen :')

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 12:15

_Ananas_ schreef:
Jullie nemen die oude mannen te serieus :P Zie het als een compliment en lach er hard om :))

Inderdaad, meestal bedoelen ze het ook helemaal niet serieus :')

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 11:10

Aleta schreef:
Gisteravond zat ik op de banken, en schuin tegenover me zaten 2 jongens.
Komt 1 van de 2 naar me toe, "Hee mag ik je wat vragen? Spel je gespeld met een d of met een t?"
Dus ik "Uuuuh, met een d volgens mij"
Brult ie dat naar zn vriend aan de andere kant van de bank, en daarna weer tegen mij "Welk niveau school heb je gedaan?"
Ik "Ik heb vwo gedaan maar ik doe nu havo"
Dus hij loopt naar zn vriend aan de andere kant van de banken "Ze heeft havo gedaan"
Hoor ik zn vriend keihard terugschreeuwen "T boeit me niet welk niveau ze heeft gedaan, ik wil alleen weten of ze met me wil zoenen"
Ben maar opgestaan en weggelopen :')

Hhahahahhahah :')

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:27

Niet echt een opmerking, maar wel een mooie actie:
Vannacht soort pyjamaparty bij een collega. Sowieso natuurlijk dik feest, maar op een gegeven moment lag toch iedereen wel zo'n beetje in bed, behalve een aantal dat nog buiten bij het kampvuur zat.
Komt mijn collega binnen: 'Waarom liggen jullie allemaal al in bed, doe niet zo saai jullie! Jullie moeten nu allemaal uit bed komen en buiten bij het kampvuur komen zitten!'
*iedereen lachen, niemand die natuurlijk opstaat*
'Oké, dan nee ik jullie zelf wel een voor een mee! Ienemienemutte tien pot grutte, tien pot kaas, ienemienemutte is de baas. Oké, jou nemen we mee!' *tilt een vriendin op, legt over de schouder en neemt haar mee naar buiten*
Zo heeft hij nog twee andere mensen mee naar buiten genomen, met slaapzak en al. :D

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 14:36

Niet echt iets raars, maar eerder lief!
Er was een liedje op over sterretjes die praten of weet ik veel en ik zeg tegen de jongen die ik wel leuk vind dat sterretjes helemaal niet kunnen praten. Zegt ie, maar waarom praat jij dan?