De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 00:10

Een hashpijpje.... :+

Mijn schoonmoeder zag ergens in een toeristen winkeltje zo'n schattig beeldje, met zo'n schattig speciaal steentje erin..
(was een kabouter ofzo?)
Die móest ze meenemen voor dochter en schoondochters...
Kerstavond lag het voor onze neuzen.

Bij uitpakken kwamen wij er allemaal al erg snel achter dat het schattige beeldje een hashpijpje was... }> }>

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 00:15

Anoniem schreef:
Een hashpijpje.... :+

:')

Die 2 linkerhandschoenen zijn ook hilarisch :D

Lynn_FDA

Re: De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 00:26

Ohja,
Ik had een super mooie surprise gemaakt( een skateboard op een weg met vanalles)
Wat kreeg ik terug
Een paard gemaakt van een doos en een wc rol, die uit elkaar was gevallen.
Gedicht was 'gestolen' en ik kreeg een my little pony etui

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 01:25

Geweldig topic dit, volgens mij niet echt hele erge kado's gekregen maar wel altijd het prijskaartje er nog aan :D

Edit: en een keer waren mijn ouders mijn kado's kwijt (vieren het altijd op vakantie) dus kreeg ik een klein poppetje die ze snel even hadden gekocht, toen ik hem openmaakte was hij onthoofd omdat hij zo slap was ;(

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 02:52

Lang, heel, heeeeel lang geleden. Kreeg ik van een ex-vriendje een zilveren ring met een wietblad erop... -O-

Milligan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 03:09

annick12 schreef:
Milligan schreef:
Ik vind knakworsten echt vies, wordt er echt misselijk van ook van het idee ze te eten...

Met sinterklaas deden we suprises met onze vriendengroep. Had een vriendin van mij een binnenbak gemaakt met een parcours erin..je raad het al.. alle hindernissen waren gemaakt met knakworsten!! hahaha ik vond het echt geweldig gedaan dus vreselijk en lelijk was het absoluut niet (was nl nog goed gelukt ook!), ik kon er behoorlijk om lachen (nu nog steeds), was alleen wel misselijkmakend toen ik door alle knakworsten opzoek moest naar mijn suprise :r _O- :')

Foto *-:)

Ik heb er helaas geen foto van gemaakt...echt zonde!!

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 03:17

Ik heb twee jaar geleden paardenstickers gekregen van mijn schoonouders. Van die glitterdingen voor in een schoolagenda of dagboek. Ik ben 37 (toen dus 35...)

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 09:39

Mews schreef:
Klijntje schreef:
- en het aller ergste: afgelopen verjaardag (ik werd 30) moest ik al een eeuwigheid wachten op een kadootje, komt ie eindelijk thuis met een klein pakje met daarin... Een onderbroek. Met afschuwelijke, oogverblindende print&kleur. En hij was ook nog eens heel groot?! :o?
Bleek dat ie niet voor mij bedoeld was, maar voor hém. En dát was dan mijn kadootje...
_O- _O- _O-

Hahahahahaha _O- Best een lieve gedachte op zich, alleen jammer dat het dan zo'n lelijk ding was

Ja, ik zei later ook, als je hem nou zelf had aangetrokken en met een roos tussen je tanden de kamer in was komen swingen dan had ik dat vast hilaaaarisch gevonden :')

Mijn schoonouders nemen ook altijd van die 'leuke' souvenirs mee. Ik vind het heus lief dat ze wat voor ons meebrengen, maar het idee van een souvenir, vind ik, is toch vooral dat een streekproduct is uit de regio waar je op vakantie was... Zij gaan naar Frankrijk en komen terug met zo'n mega pot olijven, van de Lidl. Precies dezelfde die ik hier om de hoek dus ook kan kopen. Nog afgezien van het feit dat wij zo'n enorme pot nooit opkrijgen voordat de olijven beschimmelen...

Blondie_ schreef:
Hoe kan een cadeau nou vreselijk zijn...
nou die dildo voor een 13jarige vind ik toch behoorlijk vreselijk -O-

Ingrid_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 10:14

Roxxiejj schreef:
Ik kreeg voor mijn 22ste verjaardag een baby varkentje. Mijn beste vriendin van dat moment was niet bepaald op de hoogte dat ik NIET van verassingen hield. Ze nam 'vulling voor mijn varken' daarom iets te serieus (geld...). Ik heb nooit op mijn eigen verjaardag zo lopen janken..

Waar ik wel om moest lachen: dit jaar vroeg ik, wederom, geld. Kreeg ik papier... Wc papier... Waar geld op gedrukt stond :')

Ah... wat heb je er vervolgens mee gedaan?

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 10:21

een mooie diddle beurs met galopy erop toen ik 14 werd van mijn oma.
ik gebruik hem wel maar , anders komt dat ook zo stom over :P

friendlyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-13 10:26

Ingrid_92 schreef:
Roxxiejj schreef:
Ik kreeg voor mijn 22ste verjaardag een baby varkentje. Mijn beste vriendin van dat moment was niet bepaald op de hoogte dat ik NIET van verassingen hield. Ze nam 'vulling voor mijn varken' daarom iets te serieus (geld...). Ik heb nooit op mijn eigen verjaardag zo lopen janken..

Waar ik wel om moest lachen: dit jaar vroeg ik, wederom, geld. Kreeg ik papier... Wc papier... Waar geld op gedrukt stond :')

Ah... wat heb je er vervolgens mee gedaan?

In de gleuf gestopt? :+

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 10:34

Van mijn zus een kotsgroen nagellakje, had haar een deken gegeven voor haar pony.
Jaar erna gaf ik haar veiligheidsbeugels krijg ik niet passende peesbeschermers.(maar pony voor een brede dikpoot Haflinger)

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 10:37

Een schep, diezelfde dag sloeg mn zus een gat boven mn wenkbrauw dr mee :')

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 10:48

prugelpiet schreef:
Een schep, diezelfde dag sloeg mn zus een gat boven mn wenkbrauw dr mee :')

:')

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 10:57

wat een hilarisch topic dit zeg! Valt hier nog wel mee. Heb wel eens een likeurtje (met bosaardbeitjes) meegenomen vanuit italie voor mijn ouders die ik vervolgens op mijn verjaardag weer terugkreeg. Hilariteit alom aangezien ik dat wel een leuk flesje vond en ik ze dus bedankt heb voor het teruggeven haha. Diezelfde verjaardag kreeg ik van een vriendinnetje een handdoek en een theedoek in het paars (alles in mijn huis iwas creme met rode accenten).. Blijkbaar wordt het tijd dat ik huisvrouw ga spelen :P

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 11:29

Hilarisch topic!!

Dat surpriseverhaal ken ik, zo mn best doen, lelijke dingen voor terugkrijgen.

verder ook echt lelijke dingen gehad maar ik ben wel opgevoed van een gegeven paard mag je niet in de bek kijken.
ik ga er altijd vanuit dat mensen hun best doen en ach, al krijg je ieder jaar een flutcadeau van een paar euro terwijl je diegene zelf wel wat mooiers of duurders geeft, je kunt niet in de ander zij portemonnee kijken rn ik hou altijd lekker de eer aan mezelf..

hoef eigenlijk ook geen cadeaus, als de mensen die komen maar oprecht zin hebben om samen mijn verjaardag oid. Te vieren..

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 12:23

Jeugdherinneringen door dit topic! Ooit kregen we (broertje, zusje en ik) een cadeuautje van mijn moeders tante in Polen die ons nog nooit eerder had gezien maar het helemaal geweldig vond dat we kwamen. Ze was alleen vergeten naar de leeftijd te vragen, denk dat ik een jaar of 15 was. Broer kreeg een voetbal, zus een roze hondje die kon blaffen op batterijen en ik een electrische gele kip die om de paar passen ging zitten en dan kwam er een plastic ei uit zijn achterste. Hilarisch! Zij schaamde zich dood omdat ze me jonger had verwacht maar ik vond het wel echt een vermakelijk ding :D

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 12:24

Mijn broer kreeg vorig jaar voor iedere verjaardag en sinterklaas wc-borstels. Subtiele hint? :Y)

En mijn vader heeft ooit eens voor iedereen in het gezin een 5 pack kammen gekocht omdat we ze altijd kwijt zouden maken :P

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 13:56

Met valentijnsdag bij ons op de middelbare school kon je elkaar anoniem rozen sturen met een kaartje eraan. Was in de tweede klas. Kreeg een roos met een kaartje eraan waarop stond: Je hebt mooie tieten. En dan twee getekende tieten ernaast.. Nou die ging gelijk in de prullenbak.

Mijn "mannelijke" klasgenoten hadden destijds zoveel humor.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 13:58

Zelf doe ik altijd erg veel moeite om leuke cadeaus uit te zoeken voor rond de 10,-

Wat krijg ik terug: Een doosje met chocolaatjes (soort merci), wat we de week ervoor van een nicht met familiedag hebben gekregen van nog geen €1,50. |(

Met eigen verjaardag wil ook niet dat mensen wat te kort komen, en maak dus altijd genoeg klaar (rolletjes, gevulde ei, snackjes etc).
Maar bij 1 van de andere familieleden (degene van het cadeau) staat altijd een bak met nootjes en chips klaar en gaat er 1 schaaltje met kaas/worst rond.
Het was niet alleen ons opgevallen, maar ook anderen ''klaagden'' er al over.

Denk dat ik binnenkort ook maar een zelfde soort cadeau terug geef......

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 14:05

annastasia schreef:
Met eigen verjaardag wil ook niet dat mensen wat te kort komen, en maak dus altijd genoeg klaar (rolletjes, gevulde ei, snackjes etc).
Maar bij 1 van de andere familieleden (degene van het cadeau) staat altijd een bak met nootjes en chips klaar en gaat er 1 schaaltje met kaas/worst rond.

Leuk dat jij er zoveel werk van maakt, maar om dat dan ook van anderen te verwachten??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 14:07

__Sannne schreef:
Met valentijnsdag bij ons op de middelbare school kon je elkaar anoniem rozen sturen met een kaartje eraan. Was in de tweede klas. Kreeg een roos met een kaartje eraan waarop stond: Je hebt mooie tieten. En dan twee getekende tieten ernaast.. Nou die ging gelijk in de prullenbak.

Mijn "mannelijke" klasgenoten hadden destijds zoveel humor.

oh raap me op _/-\o_ _/-\o_

NaomiJouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 14:08

wat een geniale dingen staan hier kan me niet zo 123 wat bedenken

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 14:44

Grit schreef:
annastasia schreef:

Leuk dat jij er zoveel werk van maakt, maar om dat dan ook van anderen te verwachten??

Idd, misschien hebben hun minder te besteden.

Ik vind sommige Posts over gekregen cadeautjes wel heel ondankbaar.
Ik heb ook wel eens wat gekregen wat totaal m'n smaak niet was, maar de persoon in kwestie had zo ontzettend zijn best gedaan om dat cadeau te vinden dan denk ik niet wat een stom cadeau maar ben ik blij dat iemand de moeite doet om iets te vinden voor mij.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 14:45

Ik heb wel eens een verjaardagskaart gekregen waarop 'gecondoleerd' stond. Het was zo'n kaart die je stuurt als er iemand overleden is. Foutje :Y)