Wanneer douchen de bokkers zich?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 13:14

Tabaluga12 schreef:
En tanden poetsen dan??? :D

Ik poets eigenlijk altijd wel 3 keer per dag mijn tanden :)
's Ochtends na het ontbijt, na het avondeten als ik 's avonds nog weg ga en voor ik naar bed ga :)
Als ik vrij ben en 's middags weg ga poets ik soms een keer extra :+ Ik poets graag mijn tanden :+

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 13:16

@Bhriseis, dan zelf met een rode kin wakker worden van al dat geschuur op je gezicht? Nahh lekker glad gezicht. Geen gladde benen o.id. En een man die lekker ruikt vind ik zo veel meer aantrekkelijk dan welke George Clooney dan ook! George Clooney die lekker ruikt moet dan ook echt het walhalla zijn :D

Caatje87

Re: Wanneer douchen de bokkers zich?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 13:17

's ochtends en 's avonds :)
Ik vind het sowieso vies om in bed te stappen als ik paardgereden heb en niet zou douchen.
's Ochtends om lekker wakker te worden.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 13:19

Urielle schreef:
Ik las trouwens van iemand dat die last had van overmatig zweten en dan vind ik dagelijks douchen echt wel een must. Mijn vriend heeft dat ook en ruikt zichzelf niet, maar eh... laat ik zeggen de rest van de wereld wel := Dus die moet van mij ook minstens dagelijks onder de douche. Hij heeft nu vrijdag en zaterdag bij mij geslapen, er lag een propere matrashoes en die kon zondag dus in de was, zat gewoon een hele gele kring van het zweten op waar hij had gelegen.

Dat was ik! Als je goed had gelezen, had je gezien dat ik de ruikende delen (oksels, intieme zone en bij mij mn onderrug) wel degelijk dagelijks was met een washand maar zonder zeep. Anders meur ik een uur in de wind. Ik ruik mezelf trouwens eerder dan anderen en een schoon shirt heeft (bij mij) veel meer effect dan dagelijks inzepen/douchen.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 13:26

Urielle schreef:
Gisteren vertelde mijn hulp dat ze van de week naar een cliënt moet die ze ook moet baden. Die vrouw wil niemand anders dat laten doen, nu was mijn hulp afgelopen weken ziek ivm door haar rug gegaan, die vrouw is dus 3 weken aan een stuk totaal niet gewassen, niet eens met een washandje. Brrrrrrr!

Dat soort cliënten hebben wij ook :j
Een cliënt die alleen door mannen gewassen wil worden, en als er dan maar 1 man op die afdeling werkt, die ook graag op vakantie wil.....

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 13:27

Wij begrijpen elkaar Phor :o

@ Selka: ik heb mijn vriend zowat gesmeekt om hem voortaan te trimmen (dan wel op de kortste stand), zodat hij er altijd uitziet alsof hij zich de dag er voor pas geschoren heeft <<) We slapen met z'n tweetjes in een een-persoonsbed en we liggen altijd lepeltje, en tot nu toe heb ik me nog nooit pijn gedaan aan zijn stoppels. Maar ieder zijn ding natuurlijk; ik geloof dat ik een tikje ouderwets ben op dat vlak.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 13:28

Ik moet 's ochtends altijd de douche in. 'S avonds heeft geen nut want mijn haar is na het slapen altijd vettig en moet ik er de volgende ochtend toch weer in springen :+

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 13:28

Oh begrijp me niet verkeerd, stoppeltjes vind ik ook sexy! Alleen mijn gezicht de day after niet echt ;) Maar een lekker geurtje is toch wel een must haha

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 13:32

Destino schreef:
Tabaluga12 schreef:
En tanden poetsen dan??? :D

Ik poets eigenlijk altijd wel 3 keer per dag mijn tanden :)
's Ochtends na het ontbijt, na het avondeten als ik 's avonds nog weg ga en voor ik naar bed ga :)
Als ik vrij ben en 's middags weg ga poets ik soms een keer extra :+ Ik poets graag mijn tanden :+

ehh, tanden poetsen NA het eten is nou niet bepaald goed.

ik poets alleen smorgens (ja; blehhh) en ik flos veel, en ik heb gewoon een mooi en heel sterk gebit, TA is altijd erg tevreden!
Laatst bijgewerkt door Poiuytrewq op 16-07-13 13:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 13:33

ik douche om de dag meestal heel soms een tijdje elke dag, ik stink niet en trek elke dag schone kleren aan. Wanneer ik om de dag douche is verschillend, ochtend, middag avond... wanneer ik zin heb

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 13:33

3 keer tanden poetsen? Ik doe het gewoon in de ochtend als ik weg ga en in de avond als ik ga slapen, meer ook echt niet. lekker kauwgompje overdag mocht ik meuren

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 13:42

Ik poets mijn tanden 2-6x per dag, en mijn TA is nooit tevreden geweest. Ben nu al jaren niet meer geweest.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 13:44

Ik douche elke dag, zeker savonds.

Als het erg warm is ook wel eens tussendoor om lekker fris en fruitig te zijn.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 13:45

tante_trien schreef:
Ik poets mijn tanden 2-6x per dag, en mijn TA is nooit tevreden geweest. Ben nu al jaren niet meer geweest.

Ik heb soms wel is momenten dat als ik in slaap val mijn tanden in de avond niet heb gepoetst. Of dat ik vanuit het uitgaan onverwacht bij iemand blijf slapen, kan ik ook niet poetsen. Ga elk jaar netjes naar tandarts, controles zijn tot nu toe altijd goed :D

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 14:19

Er zullen genoeg mensen om je heen lopen die echt niet dagelijks douchen en er net zo fris uitzien en
ruiken als mensen die wel dagelijks douchen.

Tandenpoetsen doe ik normaal gezien twee keer per dag, maar het schiet er ook weleens bij in en dan is
het één keer. Nog nooit een ontevreden tandarts gehad en ook nog nooit gaatjes, maar ik heb dan
ook een sterk gebit van mezelf.
Laatst bijgewerkt door Sem_ op 16-07-13 14:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Blabla1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 14:19

tante_trien schreef:

? 2 tot 6x per dag je tanden poetsen?
beeetje overdreven lijkt me...6x tenminste.

ik poets 2x per dag

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 14:23

Naamloos1 schreef:
Ik zit er over te denken om mijn 'douchepatroon' te veranderen :')
En toen ineens bedacht ik me..

Wanneer en hoevaak douchen is 'normaal'?

Ik douche mij minimaal 1x p.d. en standaard in de avond. (Vind het een vies idee om 'vies' naar bed te gaan.)
Maar dit kwam ook door mijn werk. Ik heb jaaaaren werk gehad waarbij ik echt extreem vroeg uit bed moest, en dus geen zin had om dan ook nog eens te douchen voor die tijd.
Maar nu heb ik nieuw werk gekregen waar ik de luxe heb om om 9 uur pas te beginnen, dus dan lijkt het me wel lekker om lekker fris op werk te komen, en dus s'ochtends te gaan douchen. Maar dan ben je s'avonds weer vies van werk/zweet, etc.

Dus wanneer en hoe vaak douchen jullie je?

Ik douche me altijd in de ochtend.. lekker fris de dag beginnen en eventueel s'avonds voor het stappen of na het sporten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 14:25

Douche 2x per week los van het rijden en dan 5 minuten hooguit en niet te warm. Mijn vel is het er niet mee eens als ik dat meer ga doen.
Zeep is ook uit den boze.
Tandjes poetsen, die van mij of mijn paard? Mijn paard is niet in beeld, zelf 2x per dag.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 14:31

's avonds. :j ivm toch met paarden bezig zijn vaak. Maar vind het ook lekker.

Als ik vrij ben douche ik vaak sochtends. Maar als ik werk vind ik dat te vroeg :O

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 16:19

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 16:21

Sem_ schreef:
Er zullen genoeg mensen om je heen lopen die echt niet dagelijks douchen en er net zo fris uitzien en

Ongetwijfeld, maar er zijn ook genoeg mensen waarvan ik vind dat ze een behoorlijke meurlucht met zich meebrengen. Ik ben echter veel te beleefd om er iets van te zeggen. Die mensen weten het vast niet van zichzelf.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 16:23

Zwerte schreef:
Dat was ik! Als je goed had gelezen, had je gezien dat ik de ruikende delen (oksels, intieme zone en bij mij mn onderrug) wel degelijk dagelijks was met een washand maar zonder zeep. Anders meur ik een uur in de wind. Ik ruik mezelf trouwens eerder dan anderen en een schoon shirt heeft (bij mij) veel meer effect dan dagelijks inzepen/douchen.

Bij mijn vriend is het geen of/of kwestie := Shirts zijn na een hele dag gewoon zo ranzig dat je ze gelijk in het wasmachine moet stoppen, anders meurt heel de keuken naar oud zweet. Dus dat is ook meerdere keren per dag wisselen, maar bij het wisselen ook even netjes wassen, hetzij onder de douche hetzij zeer grondig met een washand en zeep. Anders ruik je onder het verse shirt alsnog de zweetlucht.

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 16:25

Ik douche me meestal als ik net terugkom van m'n paard. Dat is meestal 's avonds, maar kan ook een enkele keer in de middag zijn.

Wel iedere dag.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 16:32

Urielle schreef:
Sem_ schreef:

Ongetwijfeld, maar er zijn ook genoeg mensen waarvan ik vind dat ze een behoorlijke meurlucht met zich meebrengen. Ik ben echter veel te beleefd om er iets van te zeggen. Die mensen weten het vast niet van zichzelf.

Maar dat komt toch niet heel vaak voor? Tenminste ik heb maar heel soms dat ik mensen tegen kom waarvan ik denk
goh die mogen wel wat deo op doen oid. Als iemand echt vaak stinkt zal heus iemand dat wel een keer aangeven.
Maar het lijkt me niet goed als je al heel erg stinkt na één dag (tenzij je inderdaad hebt gesport of het heel warm is
geweest).

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 16:36

Nou, ik kom heel veel mensen tegen die stinken, niet altijd zweetlucht hoor, maar ook een vieze lichaamsgeur of mensen die uit hun mond ruiken.