Oh en wat fouten in mijn engels betreft, ik laat mijn teksten nalezen maar, in principe maakt het mij allemaal niet zo veel uit. Als het maar begrijpelijk is. Ik heb ergens duidelijk aangegeven dat ik uit Nederland kom.
Hoi Hoi iedereen, zou ik me ook nog kunnen melden met mijn blog?
Ik blog nog niet zo lang, echt nog maar een week...
Groetjes
Yv_
Geplaatst: 29-07-13 12:12
Wat, wat een ontzettend indrukwekkende blog over die ter dood veroordeelde man.. Heb vanaf het begin een stuk gelezen, daarna moest ik weg, maar ga zo weer verder lezen. Kreeg er echt gewoon een brok van in mijn keel.. Die datum... Komt ernstig dichtbij, ik wil niet weten wat er in je om moet gaan.. Sterkte!
Ik heb net een post geschreven die iets persoonlijker is, ik vind het nog heel moeilijk om er een boeiend verhaal van te maken. Wat vinden jullie ervan?
Ik heb het hele weekend geen energie gehad om wat te schrijven, vanavond maar even wat doen, al denk ik dat ik mijn laptop liever op kantoor laat liggen
Murthul
Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-13 14:30
Anc schreef:
Ik had vrijdag in eens mega inspiratie! Heb 5 blogposts geschreven
Heb er nu nog 2 klaar staan voor morgen en overmorgen
Dat had ik 1,5e week terug, toen schreef ik zo eventjes voor een week vooruit
Anoniem
Geplaatst: 29-07-13 14:31
Murth je profiel klopt niet hier op Bokt jij woont al lang niet meer in Amsterdam
Overigens respect dat jij met video's werkt, ik haat mezelf echt op video's
Anoniem
Geplaatst: 29-07-13 14:31
Nou zijn mijn posts nooit zo heel moeilijk of uitgebreid natuurlijk. Dat scheelt ook.
Alhoewel mijn laatste post toch een tikkie aan de lange kant is
Wat leuk om te lezen dat diverse mensen hier mijn blog al volgden. Verreweg de meeste bezoekers komen sowieso vanaf Bokt. Daarna social media (met name Facebook) en daarna Fok / Google.
Ik moet nodig weer een blogje schrijven, heb nog wel wat ideeën in mijn hoofd maar die moeten altijd even 'rijpen'.