Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Het is ook de meest logische plek uiteraard. Daarom bewaar ik ze ook daarik kan me echter inbeelden dat het voor een kersvers vriendje nogal confronterend moet zijn om dat zomaar even open en bloot te zien staan, volgens mij wil die daar op dat moment nog even niet bij stilstaan
Daenerys schreef:Varekaj schreef:Het is ook de meest logische plek uiteraard. Daarom bewaar ik ze ook daarik kan me echter inbeelden dat het voor een kersvers vriendje nogal confronterend moet zijn om dat zomaar even open en bloot te zien staan, volgens mij wil die daar op dat moment nog even niet bij stilstaan
Die snapt toch ook wel dat vrouwen iedere maand ongesteld worden? Ik kan me daar echt niet druk over maken
Varekaj schreef:Ik schrok er best van dat een kerel die unief gestudeerd heeft niet eens de basisanatomie kent van een vrouw. Want ja, dan zit je bij "bedsport" daar toch ook in te koteren als dat hetzelfde zou zijn?
dan wordt plassen inderdaad wel een "verlossing"
Varekaj schreef:Ok, misschien verklaart dit wel wat:
Ergens in het najaar van vorig jaar stelde hij me inderdaad een vraag hoe dat nou werkt zo'n tampon. Gut, hoe leg je dat nu uit aan een vent. Uitleg gedaan en simpel gehouden.Het is even stil en dan vraagt die "maar als die tampon daarin zit, hoe kan je dan plassen? Die neemt dan toch alle plas op?"
Je kon me oprapen, hij dacht dus dat dat allemaal 1 en hetzelfde was, net zoals bij een man![]()
We waren toen al bijna een jaar samen, maar ik kan me dus wel voorstellen dat zo'n doosje tampons bij sommigen wat emotie losweekt (moet dat daar helemaal in dan?)
Varekaj schreef:Dat heb ik gelukkig nooit gehad. Mijn badkamer grenst aan die van de buren en ze waren in bad geweest (helaas kan ik dat horen ja). Ik hoor m'n buurman niezen en had echt zin om "gezondheid" te roepen. Toch maar niet gedaan.
Een ex van me noemde de grote boodschap steeds "negertjes boetseren" en mijn vriend zegt nu steeds "vriendjes buitenlaten". Hoe ze erbij komen? Dunno.
LisaaBloem schreef:Varekaj schreef:Dat heb ik gelukkig nooit gehad. Mijn badkamer grenst aan die van de buren en ze waren in bad geweest (helaas kan ik dat horen ja). Ik hoor m'n buurman niezen en had echt zin om "gezondheid" te roepen. Toch maar niet gedaan.
Een ex van me noemde de grote boodschap steeds "negertjes boetseren" en mijn vriend zegt nu steeds "vriendjes buitenlaten". Hoe ze erbij komen? Dunno.
Bij mijn vriend thuis noemen ze het poppetjes kleienDat ik dat voor het eerst hoorde moest ik zo hard lachen xd
Varekaj schreef:Dat heb ik gelukkig nooit gehad. Mijn badkamer grenst aan die van de buren en ze waren in bad geweest (helaas kan ik dat horen ja). Ik hoor m'n buurman niezen en had echt zin om "gezondheid" te roepen. Toch maar niet gedaan.
heidy_wilco schreef:Leerzaam topic trouwens...
Les 1. Ook als je denkt dat je alleen bent: Doe de deur op slot.
Les 2. Voordat je de deur op slot draait: Test de draairichting.
Les 3. Heb je mobiel altijd bij je voor het geval de zorgvuldig op slot gedane deur niet meer open wil.
Les 4. Hou die leuke mobiel uit de buurt van de pot.
Les 5. Als je vastzit en je mobiel in de pot ligt: oliebol happens...
Gewijzigd
LisaaBloem schreef:Varekaj schreef:Dat heb ik gelukkig nooit gehad. Mijn badkamer grenst aan die van de buren en ze waren in bad geweest (helaas kan ik dat horen ja). Ik hoor m'n buurman niezen en had echt zin om "gezondheid" te roepen. Toch maar niet gedaan.
Bij mijn vriend thuis noemen ze het poppetjes kleienDat ik dat voor het eerst hoorde moest ik zo hard lachen xd