Jou raarste wc-moment...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: Jou raarste wc-moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 12:24

Oh dat van mij ligt meestal wel gewoon open en bloot hoor. Wij hebben een hangende wc dus zo'n randje aan de achterkant en daar staan dan mandjes op. Maar als ik het dan nodig heb en ik zit al kan ik er dus niet bij :+ Dus als ik weekje feest heb, ligt het gewoon in het wasbakje van de wc (die gebruiken wij eigenlijk nooit want alleen koud water, dus doen we in de bijkeuken of de keuken).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 12:29

Heb er even over nagedacht en kan me eigenlijk niet echt mensen herinneren waar ik bij op bezoek was en waar het zichtbaar lag. Eens ik samenwoon met vriend ben ik wel van plan om dat gewoon aan het toilet in de badkamer te bewaren. Ons gastentoilet is beneden in de inkomhal (woonruimte op 1e, slaapkamers met badkamer op 2e) en ik ga mijn bezoek daar toch van besparen :=

Weidemaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 12:44

toen ik voor het eerst in frankrijk was, moest ik onderweg naar de wc. ik liep het hokje in maar zag de wc niet, toen stapte ik er perongeluk in. en ze hadden niet doorgetrokken!!!!!!!!!!! :r ik wist niet dat de wc daar een gat in de grond was. WIE VERZINT DAT NOU WEER???? >;)

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 13:03

Varekaj schreef:
Het is ook de meest logische plek uiteraard. Daarom bewaar ik ze ook daar :Y) ik kan me echter inbeelden dat het voor een kersvers vriendje nogal confronterend moet zijn om dat zomaar even open en bloot te zien staan, volgens mij wil die daar op dat moment nog even niet bij stilstaan :)

Die snapt toch ook wel dat vrouwen iedere maand ongesteld worden? Ik kan me daar echt niet druk over maken :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 13:06

Daenerys schreef:
Varekaj schreef:
Het is ook de meest logische plek uiteraard. Daarom bewaar ik ze ook daar :Y) ik kan me echter inbeelden dat het voor een kersvers vriendje nogal confronterend moet zijn om dat zomaar even open en bloot te zien staan, volgens mij wil die daar op dat moment nog even niet bij stilstaan :)

Die snapt toch ook wel dat vrouwen iedere maand ongesteld worden? Ik kan me daar echt niet druk over maken :')

Idem dito hier :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 13:09

Ok, misschien verklaart dit wel wat:

Ergens in het najaar van vorig jaar stelde hij me inderdaad een vraag hoe dat nou werkt zo'n tampon. Gut, hoe leg je dat nu uit aan een vent. Uitleg gedaan en simpel gehouden.Het is even stil en dan vraagt die "maar als die tampon daarin zit, hoe kan je dan plassen? Die neemt dan toch alle plas op?"
Je kon me oprapen, hij dacht dus dat dat allemaal 1 en hetzelfde was, net zoals bij een man :')

We waren toen al bijna een jaar samen, maar ik kan me dus wel voorstellen dat zo'n doosje tampons bij sommigen wat emotie losweekt (moet dat daar helemaal in dan?)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 13:11

_O-

Oh dat is best schattig :+

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 13:12

Ik dacht vroeger hetzelfde :o :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 13:22

Ik schrok er best van dat een kerel die unief gestudeerd heeft niet eens de basisanatomie kent van een vrouw. Want ja, dan zit je bij "bedsport" daar toch ook in te koteren als dat hetzelfde zou zijn?

dan wordt plassen inderdaad wel een "verlossing" :))

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 13:25

Varekaj schreef:
Ik schrok er best van dat een kerel die unief gestudeerd heeft niet eens de basisanatomie kent van een vrouw. Want ja, dan zit je bij "bedsport" daar toch ook in te koteren als dat hetzelfde zou zijn?

dan wordt plassen inderdaad wel een "verlossing" :))

Flinke plasbuis dan in ieder geval :')

(Maargoed, je gaat vast ook niet even liggen en even aanwijzen hoe alles precies zit neem ik aan _O- )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 13:31

Toch maar niet :')

Ik bedacht me net nog iets... Heb al wat eerder in dit topic verteld dat mijn toilet beneden dus naast de voordeur zit met matglas raampje en daarboven niet afsluitbare verluchtingsgaten. Dus als er net iemand aan de deur staat dat ze je dan kunnen horen.
Viel me plots in dat ik als kind wel eens zat te zingen op toilet "omdat het zo goed galmde". oh dear :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 14:28

Ik heb ook gewoon altijd tampons en maandverband op de wc staan in het zicht,
juist fijn toch, als mensen dan bij mij komen en die zijn ongesteld kunnen ze het ook gelijk pakken.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 14:33

Varekaj, ik heb hem erger... Wij hadden 3 (!!!) wc's in het ouderlijk huis, een op de begane grond, een in de badkamer op de 1e verdieping en 1 in de badkamer op zolder. Ik ging altijd op zolder naar de wc omdat dáár de acoustiek zoveel beter was (vond ik). Met het resultaat dat buren bij mijn ouders hebben aangebeld (ook mensen van verderop in de straat) of de muziek alsjeblieft wat zachter kon :o oeps!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 14:45

Dat heb ik gelukkig nooit gehad. Mijn badkamer grenst aan die van de buren en ze waren in bad geweest (helaas kan ik dat horen ja). Ik hoor m'n buurman niezen en had echt zin om "gezondheid" te roepen. Toch maar niet gedaan.

Een ex van me noemde de grote boodschap steeds "negertjes boetseren" en mijn vriend zegt nu steeds "vriendjes buitenlaten". Hoe ze erbij komen? Dunno.

BAStable

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 14:47

Varekaj schreef:
Ok, misschien verklaart dit wel wat:

Ergens in het najaar van vorig jaar stelde hij me inderdaad een vraag hoe dat nou werkt zo'n tampon. Gut, hoe leg je dat nu uit aan een vent. Uitleg gedaan en simpel gehouden.Het is even stil en dan vraagt die "maar als die tampon daarin zit, hoe kan je dan plassen? Die neemt dan toch alle plas op?"
Je kon me oprapen, hij dacht dus dat dat allemaal 1 en hetzelfde was, net zoals bij een man :')

We waren toen al bijna een jaar samen, maar ik kan me dus wel voorstellen dat zo'n doosje tampons bij sommigen wat emotie losweekt (moet dat daar helemaal in dan?)

_/-\o_ Geniaaal! Ik kom niet meer bij hiero!

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:03

Varekaj schreef:
Dat heb ik gelukkig nooit gehad. Mijn badkamer grenst aan die van de buren en ze waren in bad geweest (helaas kan ik dat horen ja). Ik hoor m'n buurman niezen en had echt zin om "gezondheid" te roepen. Toch maar niet gedaan.

Een ex van me noemde de grote boodschap steeds "negertjes boetseren" en mijn vriend zegt nu steeds "vriendjes buitenlaten". Hoe ze erbij komen? Dunno.

Bij mijn vriend thuis noemen ze het poppetjes kleien :') Dat ik dat voor het eerst hoorde moest ik zo hard lachen xd

kynshiri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:34

LisaaBloem schreef:
Varekaj schreef:

Bij mijn vriend thuis noemen ze het poppetjes kleien :') Dat ik dat voor het eerst hoorde moest ik zo hard lachen xd

een bruine trui breien vind ik ook zo'n originele

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:45

Varekaj schreef:

mijn vriend zegt wel eens 'de neger op de trein zetten' of 'de bruine beer staat aan het hek te rammelen' :')

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 17:14

En check het toiletpapier, heb al best vaak gehad dat ik alleen thuis ben, zit ik daar aan de grote boodschap en jaa hoor. Geen wc papier :Y)

heidy_wilco schreef:
Leerzaam topic trouwens...

Les 1. Ook als je denkt dat je alleen bent: Doe de deur op slot.
Les 2. Voordat je de deur op slot draait: Test de draairichting.
Les 3. Heb je mobiel altijd bij je voor het geval de zorgvuldig op slot gedane deur niet meer open wil.
Les 4. Hou die leuke mobiel uit de buurt van de pot.
Les 5. Als je vastzit en je mobiel in de pot ligt: oliebol happens...

Gewijzigd :D

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 19:26

LisaaBloem schreef:
Varekaj schreef:

Ik heb ook wel eens de volgende uitdrukkingen gehoord, en ik vind ze nogal goor eigenlijk:
Een bruine trui breien (zie dat hij net al genoemd is) of even mijn staart verlengen.

:')

elyse14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 19:57

Ik ken Obama op het witte huis zetten,
of met Oprah op skivakantie :')

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 20:01

elyse14 schreef:
Ik ken Obama op het witte huis zetten,
of met Oprah op skivakantie :')

_O- Die had ik nog nooit gehoord!

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 21:47

ik had er van het weekend 2, was van het weekend met school op excursie naar frankrijk.

op vrijdag: we waren in een kroeg en ik moest plassen, en een klasgenoot ook. dus die zegt ja schiet op dan. dus ik zei: ja ik kan heel snel. dus ik snel geplast. en mijn panty maar half opgehesen, ik dacht dat kan buiten wel. Dus ik kom eruit. staat daar nog een man te wachten :'). moest ik mijn panty voor de ogen van die man ophijsen haha. die stond heerlijk mee te genieten:P. later kwam ik hem nog een keer tegen en toen keek ie ook echt raar naar mij

En zaterdag: ik moest naar de wc, wil de deur dicht doen maar zie dat er geen slot op de deur zit. ik denk nog bij mezelf:'welke zatte heeft hier het slot gesloopt', want ik was al eerder naar de wc geweest daar, en toen kon die wel op slot.
Komt er dus een andere klasgenoot aan, zeg ik: ja, wil je even voor de deur wachten want het slot is eraf. en mee kijk ik omhoog, zit er gewoon nog een slot op de deur haha. toen herinnerde ik me ook dat ik die al eerder had gebruikt :').

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 21:54

Wat een verhalen hier :')

Heb niet veel beleefd, alleen dat ik met mn kont in de wc zt omdat de bril nog omhoog stond :')

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 22:03

Whaha ik zie dat soort dingen direct voor me