Misschien heeft hij even gauw gekeken maar had hij geen tijd om te reageren, heb ik ook weleens hoor. Gewoon afwachten, jij hebt nu initiatief getoond en het is aan hem om hierop te reageren. Zo niet, next.
xMercury
Geplaatst: 17-07-13 10:12
Captain schreef:
Misschien heeft hij even gauw gekeken maar had hij geen tijd om te reageren, heb ik ook weleens hoor. Gewoon afwachten, jij hebt nu initiatief getoond en het is aan hem om hierop te reageren. Zo niet, next.
ik lees ook wel eens iets en beantwoord ik later , zegt niks. daarbij degene die mij ooit interessant vond antwoordde ook wel eens niet, zegt niks. in real life was ie heel anders
Iets in de trand van: Haha oke, zou het wel suuuper leuk vinden als je komt
eenitraM
Geplaatst: 17-07-13 11:11
Och TS. Jij lijkt mijn (ex)vriendin wel die een tijd met een jongen liep. Ik moest alles voorkauwen wat zij moest sturen. Ik had het idee dat ik meer een relatie met hem had dan zij.
Beetje desperatos ben je wel.
Sunrise_
Geplaatst: 17-07-13 11:13
daantjuhhh schreef:
Eddy_Rocks schreef:
Niet meteen panieken hè! :p
Zeg maar: Ik kom, goede reden om te komen!
Nou ik vindt dit wel een goede!
Ja zoiets, en daarna lekker loslaten TS laat hem ook maar eens een beetje moeite doen en eens wat leuke, geïnteresseerde dingen aan jou vragen.
Waarom moeten wij bedenken wat je moet gaan zeggen? Je kan toch zelf ook wel wat bedenken? Straks als je alleen met hem bent kunnen wij je ook niet alles voorkauwen
Als ik maar bij hem ben, dan loopt het gesprek wel. Maar ik vind het gewoon moeilijk om zo contact te maken via de chat. Nu kan ik niet zien wat zijn stemming is enzo en in het echt wel.
Wat boeit zijn stemming nou? Wat als je een relatie hebt en je krijgt een smsje of moet een smsje of appje versturen naar hem? Ga je dan ook hier elke keer vragen wat je moet sturen?
Dat denk ik al een heeeele tijd Zoals ik al zei, mannen zijn echt niet zo moeilijk en geen communicatie is ook communicatie. Ik denk dat je er goed aan hebt gedaan om dat FB bericht te sturen, was wel dé kans voor hem om een beetje initiatief richting jou te nemen. Maar dat zit er niet in zo te lezen, dus ik zou er echt niet meer zo achteraan blijven hobbelen, maar lekker op zoek gaan naar een jongen die wel interesse toont. Kom op, de zomer is nog jong, duik het strand op, het zwembad in of whatever en kijk lekker rond wat er te koop is. En geniet, je bent jong zat en er zijn genoeg leuke kerels in dit land