Ik vind het juist altijd heerlijk om te speuren. ik ga eens even op eBay kijken!
Roosje01
Geplaatst: 21-05-13 22:57
ja zijn idd gave kleuren die ze heeft.
Ik ben wel blij met die ik had van mp 10 veren en 6 kralen en soort draad om je haar door de kraal te halen. voor 22 euro incl verzenden. Alleen heeft ze niet zoveel kleurtjes.
Ik moet zeggen, dat ik idd veel kleurtjes heb. Niet alles op voorraad, maar kan alles bij bestellen. Ook ik doe dit weer viavia.. Joost mag weten waar die gene ze weer vandaan haalt. :p Vind ze zelf ook super leuk! Dus ga zeker ook wat plaatsen.
Bij mij staat gratis verzenden, hoor? Ik ben eventjes aan het twijfelen over die tweede link. Het zijn namelijk precies de kleuren die ik zoek en ze zijn heel goedkoop, alleen ze zijn niet zo lang...
Die veertjes zijn wel kort he! Vaak als ze goedkoop zijn, zijn het hele korte veren.
En inderdaad, een dun plukje haar vlechten en dan ergens halverwege de bead en de veren plaatsen!
vivian_ve
Geplaatst: 22-05-13 14:25
Heb niet heel lang haar, en er staat 8-11 inch dus 20-27 cm. 27 cm zou perfect voor mij zijn denk ik, 20 is iets aan de korte kant maar kan ook nog wel denk ik. Verzendkosten zullen voor mij niet duur zijn want ik woon in Canada. Naar NL zal wel duur zijn denk ik. Maar wel echte veren dus?
Men neme een stukje (flos)draad. Vouw het (flos)draadje dubbel en schuif de ring om het draadje. Nu heb je aan één kant een soort van lasso. Schuif de 'lasso' om het haar en schuif daarna het ringetje richting het haar. Even aan het (flos)draadje trekken en de ring zit om het haar! Een hele goedkope oplossing die perfect werkt!