Want ik heb nog een heel gaaf paar Nike's staan, 2 keer gedragen en toen waren ze te klein

(in maassluis, bij rotterdam)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bella123 schreef:Wat een leuk idee! Ik heb hier op zolder nog een beuken tweepersoonsbed met groen en blauw in hoofd- en voeteneind in onderdelen staan. Ziet er niet meer top uit (wat krasjes e.d. her en der) maar is wel goed bruikbaar. Incl. lattenbodem en (oude) matrassen. Gaat anders binnenkort naar de milieustraat, maar als ik er iemand blij mee kan maken? Het bed is 2m bij 1,60m. Op te halen regio Brielle (Zuid Holland). Bij interesse graag een PB!
Marga schreef:Allereerst bedankt voor jullie geduld. Het overleg is afgerond en we hebben besloten het topic terug te zetten met als reden dat dit gewoon een leuke actie is, zonder commerciële belangen en dat we daarom een uitzondering maken op de Boktregels.
Wel willen we jullie vragen om het bij dit ene topic te houden en verder zijn jullie zelf verantwoordelijk als er problemen ontstaan. Er is dus geen bemiddeling mogelijk via Bokt.
Mira283 schreef:Heb nog rode springkousen waar ik niks mee doe. Zijn zoals op de foto alleen is het zwarte gedeelte rood. Af te halen in Peize of Aduard
[ Afbeelding ]
Hitime schreef:Esmee_98 schreef:Is dit trouwens alleen voor paardenspullen, of mogen er ook "gewone" dingen bij?
Want ik heb nog een heel gaaf paar Nike's staan, 2 keer gedragen en toen waren ze te klein
wat voor soort Nikes?
joann123 schreef:Esmee_98 schreef:Is dit trouwens alleen voor paardenspullen, of mogen er ook "gewone" dingen bij?
Welke maat
Marga schreef:Allereerst bedankt voor jullie geduld. Het overleg is afgerond en we hebben besloten het topic terug te zetten met als reden dat dit gewoon een leuke actie is, zonder commerciële belangen en dat we daarom een uitzondering maken op de Boktregels.
Wel willen we jullie vragen om het bij dit ene topic te houden en verder zijn jullie zelf verantwoordelijk als er problemen ontstaan. Er is dus geen bemiddeling mogelijk via Bokt.