Rare gewoontes van jezelf!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 23:05

Sirocco12 schreef:
De printer een klopje geven als hij geprint heeft. Als ik dat niet doe, vind ik dat zielig.
Mijn tandenborstel moet natgemaakt worden voor het poetsen, vind het zonder zo smerig
En een rond bedrag tanken, moet altijd!

tandenborstel nat maken moet toch sowieso om de tandpasta goed te activeren?
anders schuimt het de helft minder.

maakt daarbij niet uit of je eerst de borstelnat maakt, dan de pasta, of water gewoon over de borstel en pasta heen doet. Voor mijn gevoel werkt het wel beter als je eerst de borstel natmaakt, zodat iedere haar nat is en dan de pasta erop en schrobben maar.

Jojoju

Re: Rare gewoontes van jezelf!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 11:36

Ik zit altijd aan mijn haren..en dan met name de puntjes. Vooral als het met geknipt is voelen die zo lekker! Ook draai ik lokjes in een soort lusje want dat voelt 'bouncy'

Mijn man zegt dat ik avonds sokjes om mijn handen moet doen *neverrr*

Oh en als ik lees en de pagina moet omslaan, en ik heb een goed plukje parkeer ik die even tussen mijn lippen om hem niet kwijt te raken

Sirocco12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 17:27

elenaMM77 schreef:
Sirocco12 schreef:
De printer een klopje geven als hij geprint heeft. Als ik dat niet doe, vind ik dat zielig.
Mijn tandenborstel moet natgemaakt worden voor het poetsen, vind het zonder zo smerig
En een rond bedrag tanken, moet altijd!

tandenborstel nat maken moet toch sowieso om de tandpasta goed te activeren?
anders schuimt het de helft minder.

maakt daarbij niet uit of je eerst de borstelnat maakt, dan de pasta, of water gewoon over de borstel en pasta heen doet. Voor mijn gevoel werkt het wel beter als je eerst de borstel natmaakt, zodat iedere haar nat is en dan de pasta erop en schrobben maar.

Precies, lijkt mij ook meer dan logisch. Maar ik zie het mensen wel eens zonder doen. Brr daar krijg ik echt de rillingen van.

limagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 15:47

Ik lees altijd eerst het einde van een boek voordat ik bij het begin begin.

mirtedl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 17:05

wij hebben onze auto (mini karretje, toyota IQ) opgedoopt tot dopje (geen idee waarom :Y) )
als ik onderweg iemand inhaal zeg ik regelmatig, GO dop, gas erop!