Kinderjeuk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 14:11

Liek_ schreef:
Fiebie schreef:
Tenzij je een homofiele zoon hebt pmarena.... :D

Zo'n mini Leco <3

Gewoon een valse nicht kan natuurlijk ook :+

rea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 14:42

Hahaha, of je hebt voor wat ik had : ik was stellig overtuigd dat mijn dochter een jongetje zou zijn. Gewoon omdat de gyne bij elke meting zei : "Goh, wat heeft je kindje toch lange benen, nog eens even terugmeten".
En had dus helemaal geen meisjesnaam gezocht ... Heeft ze nog een dag in het ziekenhuis gelegen als Kindje Gr*ber, de arme baby.
En uiteindelijk gekozen voor een korte, krachtige naam, net zoals ze geboren is : "I-K W-I-L E-R N-U U-I-T" , op de uitgerekende dag en zo snel als enigszins mogelijk was.

Maar het is wel leuk hoor, een dochter, heerlijk kleding en schoenen uitzoeken.
Ik ben zelf helemaal geen tut, maar houdt wel van designerstukken en merkkledij. Ik mag echt geen kinderboetiek binnengaan of ik kom buiten met méér dan ze nodig heeft, wat zeg ik, méér dan ze kan verslijten alvorens het te klein is |o

UK_eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 14:44

God, wat herken ik mij in jouw verhaal!! Ik was verschrikkelijk anti-kinderen tot ik een voor de tweede keer een spiraaltje moest laten zetten en de gynaecoloog vooraf een echo moest maken. Wat er op dat moment gebeurde weet ik niet precies maar alle 1.000.000 bezwaren t.o.v. kinderen sloegen om naar redenen om er aan te beginnen! :o :o Nog steeds begrijp ik mijn eigen hersenen & hart niet :P

Helaas heeft het mij echt bijna mijn relatie gekost aangezien mijn vriend absoluut geen kinderen wil(de) en mijn zo-veranderde gevoelens gewoon totaal niet begreep. Wat een drama tijd was dat! :n :n Inmiddels allemaal weer goed gekomen maar we zijn dan ook dik een jaar verder :') :')

F_Orumster

Re: Kinderjeuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 15:15

Wil je vriend ze nu wel dan? (in de toekomst)

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 16:15

WilmaBoy schreef:
Een ander groot voordeel is dat voor meisjes zoveel meer kledij bestaat.. jongens afdelingen zijn nu eenmaal een pak kleiner.. daar moet je even geduldig zijn en het roze verdwijnt vanzelf grotendeels ;)
maar voor alle duidelijkheid, de keuze wordt door het lot bepaald, en beiden zijn welkom :)

Als je zoon/dochter zo'n 16 jaar is en zijn/haar kleedgeld gaat krijgen ben je misschien nog erg blij dat er slechts een beperkte keuze is :D :D :D .

Bah, hier rammelt het nog vaak maar het is oh zo deprimerend :( . Constant in het nieuws hoe moeilijk de jongerenwerkloosheid is. Mijn vriend is al in het stadium "we doen het gewoon en we komen wel op onze pootjes terrecht". Maar ik durf het gewoon niet, terwijl ik zoooo graag wil ;( .

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 16:31

Ik wil ook het liefst een meisje later. Maar een jongetje is natuurlijk net zo leuk, als het maar gezond is en al die cliché's. Ik zie het vanzelf over 5 jaar :=

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 16:42

Olifantendracht :D

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 16:43

Mij maakt het eigenlijk niet uit. Allebei lijtk me leuk. Een meisje die hoop ik gek is op paarden, of een jonge die van voetbal houd(sta ook nu wel eens langs de zijlijn).
Maar snap best dat mensen een voorkeur hebben.

Ben idd benieuwd wie in dit topic het eerst zwanger is haha

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 16:43

oliebol nee, ik bedoel, dan veranderen we onze bedtechniek en gaan we kijken of het ons gegund is om een luierproducentje te fabriceren... :=

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 16:43

Sammie schreef:
Olifantendracht :D

_O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 16:44

LEUK HOOR LEUK!

:')

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 16:44

lieveli schreef:
oliebol nee, ik bedoel, dan veranderen we onze bedtechniek en gaan we kijken of het ons gegund is om een luierproducentje te fabriceren... :=

Lee, ik zie je al liggen met je kont omhoog, benen tegen de muur.... :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 16:46

A dirty mind is a joy forever zeggen we dan :')

Al moet ik heel eerlijk bekennen dat we het nu niet echt veilig doen. Daar moet ik echt iets aan gaan doen. Ik studeer nog enzo.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 16:47

Ils_K schreef:
Ben idd benieuwd wie in dit topic het eerst zwanger is haha

lieveli schreef:
A dirty mind is a joy forever zeggen we dan :')

Al moet ik heel eerlijk bekennen dat we het nu niet echt veilig doen. Daar moet ik echt iets aan gaan doen. Ik studeer nog enzo.

There you go :D

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 16:47

Haha zie het idd al voor me! ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 16:50

Jaaa ik als moeder, met zo'n kleine technobaby. En mijn lief als de natuurfreak die hij is, met luiers van hennep gaan slepen.

Nee lijkt me een slecht plan :')

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 16:53

_O- _O-

Met een bloemetjes legging en roze crocs en een ruitjesblouse..... :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 16:55

Ja en een kind met allerlei stoornissen omdat er GHB en keta in de navelstreng zat. Mehehehehe.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 16:58

lieveli schreef:
Ja en een kind met allerlei stoornissen omdat er GHB en keta in de navelstreng zat. Mehehehehe.

Ja wijt het daar maar aan :Y)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 17:04

Aan onze genen ligt het niet!!!

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 09:41

Leuk topic en daarom eens een heel topic gelezen. :j

wij hebben een zoontje van 5 en zijn papa is ook heel veel weg.is chauffeur en die is ook wel eens de hele
week weg geweest.

helaas zit ik door omstandigheden thuis maar ben druk aan het solliciteren. hier kriebelt het ook
wel voor een tweede maar door de economische crisis ook weer twijfels. :j
onze zoon zat bij een gastouder want daar loopt alle toch wat makkelijker met overwerken etc.

Mijn vriend dacht dat wij een meisje zouden krijgen en ik dacht een jongen. Bij de 20 weken
echo kreeg ik gelijk. *\o/* Wij kregen uiteindelijk een stoere gezonde knul.

en over dat shoppen dat maakt echt niets uit. er is zat leuke en stoere jongenskleding bij diverse
winkels waar je heerlijk los kan gaan. _/-\o_

had vorige week de oppas op een dochter van mijn schoonzus. hartstikke leuk maar staartjes, vlechtjes
etc. niets voor mij :D

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 09:45

Ik zou heel graag eerst een jongetje willen, en daarna een meisje. Maar andersom, of alleen jongens of meisjes zou me ook niet uitmaken hoor, als het maar gezond is :)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 09:50

Ik zou graag een zoontje willen, als ik een kind zou krijgen. Ik was vroeger al helemaal in de wolken toen ik een broertje kreeg <3
Over een meisje heb ik zelfs nog niet nagedacht :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 10:04

Hier liefst een zoontje, die kan lekker mee basketballen en fietsen met papa en met mama de stoere cowboy uithangen :)) En 2x vrouwelijk geweld in huis (ik en dochtertje), geen idee of dat wel zo slim is. Helemaal niet als ze tijdens haar puberperiode op mij gaat lijken en ongesteld wordt met hetzelfde rothumeur dat ik heb tijdens die dagen _O- Volgens mij kruipt vriendlief dan weg in de studeerkamer met zijn PS en laptop voor de tijd dat het duurt :))

Klasgenote die via hetzelfde project studeert als ikzelf is net zwanger van haar 2e. Even informeren hoe zij dat aanpakt met de opleiding :)

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 11:30

Ik geniet van alle kinder verhalen :) zit zelf nog na te genieten van het trouwjurk doorpassen zo net :P