Relatie in een sleur? Begin een affaire!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 17:07

Huertecilla schreef:
Mindim schreef:
Maar HC, je moet toch als beide partners hiervoor open staan, wat voor partnerschap heb je anders?

Dat schreef ik al; ´anders begin je er niet aan´.

Jouw vraag over wat voor partnerschap het betreft is juist op virtuele hekken, niet bespreken, hypocrisie, leugen & bedrog van toepassing.
Ik begrijp in het geheel niet waarom iemand drempels kan willen, zelfs verboden wil. Als je iemand niet kan vertrouwen met de deur open, heb je een raltie van niks imo. Beter niet dan dat.

"hekken' zouden idd niet moeten in een relatie.

Anders begin je er niet aan? Schijnbaar doen vele mensen dat dus wel, die gaan stiekum vreemd. Dat kun je ook hypocriet noemen. Pas als beide partijen van de open relatie op de hoogte zijn, kun je van een open relatie spreken, helaas is er vaak maar 1 partner die er iets van weet.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 17:40

Mindim schreef:
Anders begin je er niet aan?

Aan geen enkele intieme relatie nee.
Op de eerste afspraak met mijn huidige (hoofd)vriendin heb ik dat op tafel gelegd. Ik had toen ook een andere vriendin en die wist er al van vóór de eerste serieuze afspraak met haar.

Citaat:
Schijnbaar doen vele mensen dat dus wel, die gaan stiekum vreemd. Dat kun je ook hypocriet noemen.

Inderdaad is hypocrisie stuitend normaal.

Citaat:
Pas als beide partijen van de open relatie op de hoogte zijn, kun je van een open relatie spreken, helaas is er vaak maar 1 partner die er iets van weet.

Dat is geen enkel opzicht een open relatie, maar bedrog. Niet open afspraken of beleving kunnen bespreken is de grote ´oorzaak´.

Electra63

Re: Relatie in een sleur? Begin een affaire!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 17:59

Ik vraag me af, hoe zo'n gesprek gaat, HC? Hoofdvriendin, ik ga vanavond naar mijn bijvriendin :D .
Ik denk bij dit soort berichten altijd aan Anton Heijboer... :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 18:34

Nou dat bedoel ik toch HC.

Het stiekeme gedoe is gewoon nooit goed te praten, hoe hypocriet de buitenwereld ook is, dat mag niet goed praten dat mensen de gemakkelijkste weg nemen.

Als je partner zonder je medeweten, zo'n bedrijf van de reclame belt, zit je relatie sowieso al niet in orde.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 19:21

En de hoofdvriendin is dan al een vriendin, dus niet moeder de vrouw zeg maar? :)

Mja....er zullen vast ook relaties zijn waarbij het juist een prima relatie is ondanks (of doordat?) de ene partner zonder medeweten van de andere partner zo'n bedrijf belt. Of op een andere manier wat aan andere vrouwen / mannen snuffelt.

Dat is het mooie aan een relatie: iedereen vult die op zijn eigen manier en met zijn eigen normen en waarden in. En er zijn ongetwijfeld partners die prima tevreden zijn met hun relatie maar het gewoon niet willen / hoeven te weten wanneer hun partner met een ander stoute dingetjes doet. Zolang die maar een fijne huisvader is en zij er niet mee geconfronteerd worden :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 19:24

Zou het Pmarena?
Je kop in het zand steken, is gewoon bang te zijn dat degene bij je weg gaat, zodra je je ongenoegen uit. Ik geloof niet, dat wanneer je er niet samen over hebt gesproken en het er samen over eens bent een open relatie te hebben, dat de ander het wel goed vind zo.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 19:39

Mindim schreef:
MamboBeach schreef:
Niet tegen haar partner natuurlijk... Maar het heeft haar een inzicht gegeven, ik zeg niet dat dit goed te praten is maar nu is het zo, wat niet weet, wat niet deert. Is dat juist? Ik weet het niet, wie weet wat het teweeg had gebracht als zij eerlijk was geweest...

Ik vraag het omdat je zegt dat ze zo eerlijk is geweest. Ik vind dat helemaal niet eerlijk, het opbiechten tegen vreemden en niet tegen degene wie het aangaat, vandaar.

Ik vind het wel eerlijk dat ze het heeft toe durven geven, dat ze niet eerlijk is geweest tegen haar partner, ja dat heeft ook een kant.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 19:42

Mindim schreef:
Huertecilla schreef:

Dat schreef ik al; ´anders begin je er niet aan´.

Jouw vraag over wat voor partnerschap het betreft is juist op virtuele hekken, niet bespreken, hypocrisie, leugen & bedrog van toepassing.
Ik begrijp in het geheel niet waarom iemand drempels kan willen, zelfs verboden wil. Als je iemand niet kan vertrouwen met de deur open, heb je een raltie van niks imo. Beter niet dan dat.

"hekken' zouden idd niet moeten in een relatie.

Anders begin je er niet aan? Schijnbaar doen vele mensen dat dus wel, die gaan stiekum vreemd. Dat kun je ook hypocriet noemen. Pas als beide partijen van de open relatie op de hoogte zijn, kun je van een open relatie spreken, helaas is er vaak maar 1 partner die er iets van weet.

Dat is ook geen open relatie dan.

Mindim schreef:
Zou het Pmarena?
Je kop in het zand steken, is gewoon bang te zijn dat degene bij je weg gaat, zodra je je ongenoegen uit. Ik geloof niet, dat wanneer je er niet samen over hebt gesproken en het er samen over eens bent een open relatie te hebben, dat de ander het wel goed vind zo.

Er zijn heel veel mensen die het niet willen zien hoor.
Nogmaals, als de andere partij niets weet is het stiekem en geen open relatie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:02

Maar zo'n bureau van de reclame is toch ook niet perse voor open relaties?

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 21:02

Mindim schreef:

Zo´n bureau is voor relaties.
Het is hetzelfde als elke contactsite, alleen met ook leden die toegeven dat ze gebonden zijn en/of dat sex een doel is.
Die (m/v) zijn er op elke contactsite, alleen is het daar ópenlijk not done. Die hypocrisie weer.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 21:03

Volgens mij niet, zoek het anders even op! :)* _O-
Volgens mij is het een geheime liefde, tenzij je partner er niets op tegen heeft... :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 21:14

Huertecilla schreef:
Mindim schreef:

Zo´n bureau is voor relaties.
Het is hetzelfde als elke contactsite, alleen met ook leden die toegeven dat ze gebonden zijn en/of dat sex een doel is.
Die (m/v) zijn er op elke contactsite, alleen is het daar ópenlijk not done. Die hypocrisie weer.

Jep, lekker hypocriet, want het mag geheel anoniem, zodat de partner er niet achter komt zeker.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 21:21

MamboBeach schreef:
Volgens mij niet, zoek het anders even op! :)* _O-
Volgens mij is het een geheime liefde, tenzij je partner er niets op tegen heeft... :Y)

Mijn gf heeft me bij Asley-Madison ingeschreven (zichzelf bij een spaanse site) dus geen ´volgens mij´ ;)
Iedereen kan zich inschrijven en er zijn uiteenlopende categorieën.
Het énige verschil is dat er ook een catergorie is voor gebonden mensen en dat er openlijk sex als doel kan worden opgegeven.
Of je wanneer je gebonden bent dat met je partner overlegd hebt is jouw zaak en ook dat is bij elke contactsite zo. Ook dat is net anoniem als je het zelf gebruikt.
Laatst bijgewerkt door Huertecilla op 21-04-13 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 21:34

Dus alles uiteenlopend als ik het goed begrijp?

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 21:36

MamboBeach schreef:

Net als elke met als extra gebonden en bij wat men zoekt sex als optie.
Het is simpelweg minder hypocriet dan de gangbare relatiesites.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 21:39

Huertecilla schreef:
MamboBeach schreef:

Net als elke met als extra gebonden en bij wat men zoekt sex als optie.
Het is simpelweg minder hypocriet dan de gangbare relatiesites.

Oke... Ik ben er zelf niet mee bekend, sowieso nog nooit op een datingsite gezeten maar mensen om mij heen wel... Maar als dit voor mensen een fijn ding is, dan prima! ;)

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 22:00

MamboBeach schreef:
Maar als dit voor mensen een fijn ding is, dan prima! ;)

En zó eenvoudig is het :)*

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 22:32

Ik snap sowieso niet dat je een datingsite nodig hebt voor sex. Je gaat naar een kroeg of club en het moet wel erg slecht met je gesteld zijn, als je daar geen scharrel voor een wip kan opduiken. T kost je een biertje of een wijntje maar dat is altijd nog goedkoper dan het inschrijfgeld voor zo'n site, waar het gros zich mooier voordoet dan hij/zij is. :)* :D

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 22:48

Electra63 schreef:
Ik snap sowieso niet dat je een datingsite nodig hebt voor sex. Je gaat naar een kroeg of club en het moet wel erg slecht met je gesteld zijn, als je daar geen scharrel voor een wip kan opduiken. T kost je een biertje of een wijntje maar dat is altijd nog goedkoper dan het inschrijfgeld voor zo'n site, waar het gros zich mooier voordoet dan hij/zij is. :)* :D

Bedankt voor het delen van jouw blijkbaar brede ervaringskennis van deze beide wegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 22:52

Tja, nu ja als je hem ergens in kan hangen na een biertje van 2 euro of inschrijfgeld van weet ik hoeveel, uitkomst is hetzelfde toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 22:52

Maar goed, als vrouw lukt dat misschien gemakkelijker dan een man van middelbare leeftijd?

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 22:57

pmarena schreef:
En de hoofdvriendin is dan al een vriendin, dus niet moeder de vrouw zeg maar? :)

Mja....er zullen vast ook relaties zijn waarbij het juist een prima relatie is ondanks (of doordat?) de ene partner zonder medeweten van de andere partner zo'n bedrijf belt. Of op een andere manier wat aan andere vrouwen / mannen snuffelt.

Dat is het mooie aan een relatie: iedereen vult die op zijn eigen manier en met zijn eigen normen en waarden in. En er zijn ongetwijfeld partners die prima tevreden zijn met hun relatie maar het gewoon niet willen / hoeven te weten wanneer hun partner met een ander stoute dingetjes doet. Zolang die maar een fijne huisvader is en zij er niet mee geconfronteerd worden :P

Vaak houd een minnaar/minnares de bestaande relatie juist in stand.... Liefde/gezin thuis, goede sex bij vriend(in)...
Tenzij minnaars verliefd worden natuurlijk ;)

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 23:03

Huertecilla schreef:
Electra63 schreef:

Bedankt voor het delen van jouw blijkbaar brede ervaringskennis van deze beide wegen.

Ach, als inwoner van een grote stad met een groot sociaal netwerk, hoor en zie je nog weleens wat. :)* :D
Maar je moet vooral niet alles geloven wat bokkers (mensen) op het internet neer p.leuren. Het gros doet zich vooral beter voor, zonder zich de eventuele consequenties te realiseren van de (onzin)berichten op internet, zowel privé als zakelijk. :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 23:03

Lang leve de minnares als redder van het huwelijk!! Totdat egaa er achter komt en dan is de scheiding nabij. Want werkelijk, als men achter de rug van de partner een minnaar/es nodig heeft om het huwelijk in stand te houden, dan is dat huwelijk al lang door de plee. En de vreemdganger is dan idd een hypocriet en te laf om het te vertellen en wil eigenlijk van twee walletjes vreten, niet meer en niet minder.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 23:06

Mindim schreef:
Maar goed, als vrouw lukt dat misschien gemakkelijker dan een man van middelbare leeftijd?

Ja, de middelbare man is alleen aantrekkelijk als hij een dikke portemonnee, veel macht of een uiterlijk heeft a la George Clooney of Sean Connery, om een beetje in die leeftijdscategorie te blijven, ik weet niet of bokkers in dat genre aanwezig zijn in dit topic :D . De minderbedeelden moeten het helaas met datingsites doen, met misschien een namaakprofiel of foto. ;)