Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Agossie schreef:Blijheid, waar is dat weggeeftopic? Is dat op Bokt Markt?
Ik ga namelijk a.s. zaterdag naar een stichting die dieren opvangt en wil daar graag zo veel mogelijk voor meenemen. Ze hebben werkelijk àlles nodig...
) een dankbaarheidslijstje.

Altijd leuk als ze je zo spontaan en vriendelijk begroeten. Of gewoon mensen op straat die vriendelijk naar je lachen, dan lach ik altijd wel even terug.^^
Maar na de vakantie ga ik ervoor.
DezeNaam schreef:Indeed, ik weet dat ik het best kan zeggen (ik en mijn vriendin komen soms misschien nogal stalkerig over, we komen haar redelijk vaak tegen in de gang xD). Ik heb nu helaas twee weekjes vakantie, ik wou het eigenlijk voor de vakantie doen maar de moed zakte me in de schoenen.Maar na de vakantie ga ik ervoor.

NoeskaMoos schreef:DezeNaam schreef:Indeed, ik weet dat ik het best kan zeggen (ik en mijn vriendin komen soms misschien nogal stalkerig over, we komen haar redelijk vaak tegen in de gang xD). Ik heb nu helaas twee weekjes vakantie, ik wou het eigenlijk voor de vakantie doen maar de moed zakte me in de schoenen.Maar na de vakantie ga ik ervoor.
Gewoon doen. Als je het oprecht meent, moet ze dat wel doorhebben toch.
Ik heb een hele kleurrijke rok die ik in de zomer wel eens draag. Heb ik wel eens spontaan in de supermarkt een opmerking over gekregen van een onbekende, dat ze er zo vrolijk van werd. Geloof me, zoiets is echt leuk om te horen hoor

Maar doordat wij even kwamen helpen kwam er weer een grote glimlach op hun gezicht, daar doe je het toch voor