Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

JasmijnJoy schreef:Waarom jongens het zo spannend vinden op de meisjes wc? ( school etc) Alsof ze elk moment een naakte tegen kunnen komen ofs

NeverGiveUp schreef:JasmijnJoy schreef:Waarom jongens het zo spannend vinden op de meisjes wc? ( school etc) Alsof ze elk moment een naakte tegen kunnen komen ofs
Omdat ze denken dat meisjes samen naar de wc gaan omdat ze daar allemaal spannende dingen aan het doen zijn of zo
Terwijl het is gewoon piesen en wat mascara erop kwakken.
JasmijnJoy ik snap hem niet
En ik ben nogal melig nu
vuurneon schreef:Waarom hangt zeer hoge intelligentie vaak zo dicht tegen geestesziekte aan?
Leffroi schreef:Waarom je thee, door iemand anders gezet, of bij iemand anders, altijd lekkerder is dan dat je het zelf zet? Net als met eten. Echt niet dat ik thuis macaroni door krijg, terwijl ik het vandeweek bijna met smaak bij iemand anders at...
Freya6 schreef:vuurneon schreef:Waarom hangt zeer hoge intelligentie vaak zo dicht tegen geestesziekte aan?
Ik denk dat hersenen niet bestand zijn tegen too much van wat dan ook, dit kunnen emotionele zaken zijn, trauma's etc maar ook genialiteit. Ons brein heeft de mogelijkheid tot vluchten op de een of andere manier, dit kan dus ook door psychotisch te worden. (Ander woord voor gek)
M_D_H schreef:Freya6 schreef:
Ik denk dat hersenen niet bestand zijn tegen too much van wat dan ook, dit kunnen emotionele zaken zijn, trauma's etc maar ook genialiteit. Ons brein heeft de mogelijkheid tot vluchten op de een of andere manier, dit kan dus ook door psychotisch te worden. (Ander woord voor gek)
dat bedoel ik idd...
kijk b.v. naar mensen met het syndroom van asperger, of autisten... die zijn vaak heel briljant...
maar snappen socialiteit niet...
Mossel schreef:M_D_H schreef:
dat bedoel ik idd...
kijk b.v. naar mensen met het syndroom van asperger, of autisten... die zijn vaak heel briljant...
maar snappen socialiteit niet...
Dat is niet helemaal waar