Zwanger van de hufter op t witte paard?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:56

Joolien schreef:
Varekaj schreef:
Als hij spanning wil in z'n broek moet hij maar een elastiekje rond z'n dingetje draaien, spant ook goed als je het flink aantrekt.

:')
Mijn vriend kopt er ook een door:

Als hij spanning wilt moet ie maar met zn banketstaaf een blokje kaas tussen een muizenval wegtikken!

_O- _O-

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:57

Wat een verschrikkelijke situatie! Ben vooral onder de indruk van hoe je je vriend omschrijft, ik had toch het (naïeve?) idee dat er toch wel een bepaalt type man is dat zulke dingen flikt en een heel ander type man dat het niet doet. Wat een teleurstelling!
Heeeel veel succes met het gesprek, hoop er het beste van!

juffie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:58

Jeetje wat verschrikkelijk!
Sterkte ermee!

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:58

Joolien schreef:
Varekaj schreef:
Als hij spanning wil in z'n broek moet hij maar een elastiekje rond z'n dingetje draaien, spant ook goed als je het flink aantrekt.

Als hij spanning wilt moet ie maar met zn banketstaaf een blokje kaas tussen een muizenval wegtikken!

:+
Mijn man zegt dat hij dan maar schrikdraad moet gaan swaffelen.... :') .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:59

Brainless schreef:
Joolien schreef:

:+
Mijn man zegt dat hij dan maar schrikdraad moet gaan swaffelen.... :') .

_O- is ook zoiets spannends :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:59

Rapons al onderweg naar huis?

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 23:00

Getver Raponsje, wat een ***situatie! Blijf goed naar jezelf luisteren, neem geen overhaaste beslissingen. Sterkte!

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 23:00

ik had het spul uitgeprint en samen met zijn kleren voor zijn neus gegooit.
wegwezen, met zo een.

countrygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 23:01

Joolien schreef:

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Nou, je kunt mij gelijk opvegen!

Maar TS.... ik wil je wel eventjes sterkte wensen met wat staat te gebeuren.
Want zelfs zo'n gesprek is al niet leuk en zal voor de nodige spanningen zorgen.

Kom op meis.... zet 'm op!

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 23:02

Wat een rot situatie... Vind die flauwe grapjes hier ook een beetje ongepast eigenlijk.
Ben benieuwd naar zijn reactie veel succes en sterkte :(:)

Merell123

Re: Zwanger van de hufter op t witte paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 23:03

Wat een verschrikkelijke situatie.. Ik blijf me erover verbazen dat er zoveel mannen (en vast ook vrouwen) zijn die dit doen! En dan helemaal als je zwanger bent.. Hoe bedenkt hij het.. Ik ben benieuwd wat hij gaat zeggen als je hem confronteert, ik kan alleen maar zeggen heel veel succes.. En meid denk aan jezelf!

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 23:03

Wat een rot situatie! Heel veel sterkte. Ben benieuwd naar het vervolg..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 23:04

Ja sorry mijn excuus je hebt gelijk,het voelt ook niet zo gepast maar hij vloog er zo door.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 23:04

Flauw grapje, ik denk eerder dat ik zoiets ook echt zou doen bij m'n vriend moest hij een soortgelijke stunt uithalen. Klinkt grappig maar ik gok dat af en toe een vrolijke noot ook wel even mogen. TS kan nu vast wel even een lachmomentje gebruiken me dunkt om zelf ook wat rustig te kunnen blijven.

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 23:05

Fiffill schreef:
Natuurlijk is dat geen excuus. Maar het kan wel een verklaring zijn. Sommige reacties hier zijn wel erg... dramatisch. Het hoeft helemaal niet het einde van de wereld te betekenen (of het einde van de relatie). Een goed gesprek zal het uitwijzen hoop ik :)

Al komt ie met de beste verklaring van de wereld!! Zoiets doe je gewoon niet,je hebt verdomme een kind verwekt bij een vrouw!! Goede gesprekken zullen zeker nodig zijn,maar zoiets vergeet je nooit meer.
Weet niet of je zelf kinderen hebt,maar echt waar. Dan wordt/ is alles anders..

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 23:05

Succes Raponsje...

En aan de ene kant snap ik xSCWx reacties ook wel weer...

Sowieso over dat jagen gesproken; er zijn onderzoeken geweest naar vreemdgaan, bij mannen konden ze geen oorzaak vinden dus werd het afgeschoven op oerinstinct; terwijl het bij vrouwen iets van "iets missen" was...

Maar het is maar net waar je in je relatie de grens legt. Bij de een is "kijken" naar een andere man/vrouw al "FOUT"; terwijl het bij de andere wel mag... Wat haar man heeft gezegd etc. is niet netjes... Had hij niet moeten doen (Zeg ook eerlijk dat dat OVER mijn grens heen gaat)... Maar hoe kan iemand anders beoordelen over de relatie van een anderen?

En is het wel zo erg als het bij een beetje chatten is gebleven? (Nee, ik praat het niet voor hem goed; vind het zelf ook echt niet kunnen) maar zolang er voor de rest niets gebeurd is... Is het dan waard om alles voor op te geven? Ik weet niet hoe jullie relatie is; maar ik lees wel dat jij een druk leven hebt.... En ik beschuldig jou nergens van! Dat allereerst even, maar kan het niet zijn dat hij verwaarloosd is (bij sommige mensen is dat al als ze niet elke avond heel de avond bankhangen hoor ;) dus zegt nog niet veel, maar kan het zijn dat hij dat gevoel heeft?)? (Dan nog zijn die berichten niet zo maar goed te praten, maar zoek de oorzaak waarom hij dat doet, en los het samen op!) Want laten we even eerlijk zijn, als het geen "oerinstinct jagen" is... moet het een oorzaak hebben...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 23:07

Saskia9 schreef:
Fiffill schreef:
Natuurlijk is dat geen excuus. Maar het kan wel een verklaring zijn. Sommige reacties hier zijn wel erg... dramatisch. Het hoeft helemaal niet het einde van de wereld te betekenen (of het einde van de relatie). Een goed gesprek zal het uitwijzen hoop ik :)

Al komt ie met de beste verklaring van de wereld!! Zoiets doe je gewoon niet,je hebt verdomme een kind verwekt bij een vrouw!! Goede gesprekken zullen zeker nodig zijn,maar zoiets vergeet je nooit meer.
Weet niet of je zelf kinderen hebt,maar echt waar. Dan wordt/ is alles anders..

Nee, zoiets doe je ook niet. Maar voor mij is er toch wel een verschil tussen echt vreemdgaan/echte interesse in haar dan alleen een spannend gesprekje (en dat het in feite niet uitmaakt wie d'r aan de andere kant van de computer zit). Maar dit zal voor iedereen wss anders zijn :)

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 23:10

Ik denk,dat als je op het punt staat een gezin te starten samen,dat werkelijk vreemd gaan of dit,weinig verschil maakt. Je bent bedrogen,hij is oneerlijk en dat maakt echt iets kapot,voor altijd.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-13 23:10

Lianne86 schreef:
Succes Raponsje...

En aan de ene kant snap ik xSCWx reacties ook wel weer...

Sowieso over dat jagen gesproken; er zijn onderzoeken geweest naar vreemdgaan, bij mannen konden ze geen oorzaak vinden dus werd het afgeschoven op oerinstinct; terwijl het bij vrouwen iets van "iets missen" was...

Maar het is maar net waar je in je relatie de grens legt. Bij de een is "kijken" naar een andere man/vrouw al "FOUT"; terwijl het bij de andere wel mag... Wat haar man heeft gezegd etc. is niet netjes... Had hij niet moeten doen (Zeg ook eerlijk dat dat OVER mijn grens heen gaat)... Maar hoe kan iemand anders beoordelen over de relatie van een anderen?

En is het wel zo erg als het bij een beetje chatten is gebleven? (Nee, ik praat het niet voor hem goed; vind het zelf ook echt niet kunnen) maar zolang er voor de rest niets gebeurd is... Is het dan waard om alles voor op te geven? Ik weet niet hoe jullie relatie is; maar ik lees wel dat jij een druk leven hebt.... En ik beschuldig jou nergens van! Dat allereerst even, maar kan het niet zijn dat hij verwaarloosd is (bij sommige mensen is dat al als ze niet elke avond heel de avond bankhangen hoor ;) dus zegt nog niet veel, maar kan het zijn dat hij dat gevoel heeft?)? (Dan nog zijn die berichten niet zo maar goed te praten, maar zoek de oorzaak waarom hij dat doet, en los het samen op!) Want laten we even eerlijk zijn, als het geen "oerinstinct jagen" is... moet het een oorzaak hebben...

Laatste berichtje voor ik naar binnen ga..

Verwaarloosd mag hij zich absoluut niet voelen.
Ik werk ruim 50 uur in 4 dagen en de overige 3 dagen brengen we samen door, daarnaast lunchen we op die 4 werkdagen samen, kijken we nog een film oid voor we gaan slapen, dan was er uiteraard nog veel lichamelijke intimiteit.. nee hij mag zeker niet klagen.

Als hij een willekeurig meisje had benaderd en had gezegd "hey mooie tieten" dan had ik er niet wakker van gelegen.
Maar de dingen die hij gezegd heeft tegen een meisje waar hij al jaren contact mee heeft en wat hij met haar zou doen als hij bij haar zou zijn en dat hij doet alsof ik niet besta of dat hij me gewoon wil omruilen....

Dat gaat me te ver.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 23:12

Snap ik best :j Sterkte!!

Authentic

Succes :(:)

Set_Elkol

succes zometeen!

Nikka

Heel veel succes.

ElSea

:(:) Veel succes!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 23:13

Succes en sterkte!