Succes Raponsje...
En aan de ene kant snap ik xSCWx reacties ook wel weer...
Sowieso over dat jagen gesproken; er zijn onderzoeken geweest naar vreemdgaan, bij mannen konden ze geen oorzaak vinden dus werd het afgeschoven op oerinstinct; terwijl het bij vrouwen iets van "iets missen" was...
Maar het is maar net waar je in je relatie de grens legt. Bij de een is "kijken" naar een andere man/vrouw al "FOUT"; terwijl het bij de andere wel mag... Wat haar man heeft gezegd etc. is niet netjes... Had hij niet moeten doen (Zeg ook eerlijk dat dat OVER mijn grens heen gaat)... Maar hoe kan iemand anders beoordelen over de relatie van een anderen?
En is het wel zo erg als het bij een beetje chatten is gebleven? (Nee, ik praat het niet voor hem goed; vind het zelf ook echt niet kunnen) maar zolang er voor de rest niets gebeurd is... Is het dan waard om alles voor op te geven? Ik weet niet hoe jullie relatie is; maar ik lees wel dat jij een druk leven hebt.... En ik beschuldig jou nergens van! Dat allereerst even, maar kan het niet zijn dat hij verwaarloosd is (bij sommige mensen is dat al als ze niet elke avond heel de avond bankhangen hoor

dus zegt nog niet veel, maar kan het zijn dat hij dat gevoel heeft?)? (Dan nog zijn die berichten niet zo maar goed te praten, maar zoek de oorzaak waarom hij dat doet, en los het samen op!) Want laten we even eerlijk zijn, als het geen "oerinstinct jagen" is... moet het een oorzaak hebben...