Onzekere vrouwen....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 19:06

Fiebie schreef:
Dat is Patrick.... door mijn moeder geadopteerde aanwaaiproject.... _O-
Dus ergens hebben jullie wel gelijk.... :')

Hahahahaha, zo erg is het nou ook weer niet *grijns*

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 19:06

Gianti schreef:
hahahaha, maar dat moet je ook niet denken :D (tenzij het echt aan jou ligt :') )

Klopt, maar ik word er gek van :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 19:07

Fiebie schreef:
Maar mijn echte broertje is iets jonger hoor.... :o
Pat en ik schelen maar 3 maanden :D

Niels is 22 toch?

Yes, je bent en blijft m'n grote zus :P

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 19:08

Gianti schreef:
ik vind jou onderschrift geniaal _O- elke keer ga ik weer stuk

Dank u :j

_Naomii_

Re: Onzekere vrouwen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 19:11

Eehh mondelings gaat wat lastig denk ik...

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 19:31

_Naomii_ schreef:

Why :D

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 20:21

doemaar schreef:
Nou Lara_Silver *in je profiel gespiekt* maar je bent gewoon een lekker wijf!! Haha.. En je hebt een knap vriendje!

Thanks! :D Jij lijkt op een bekend iemand die ik ooit eens gezien heb, helaas kan ik me niet voor de geest halen wie.. -O-

_Naomii_ schreef:
Hahha mijn gedachte.. Leuk vriendje heb je!

Dankje! Hij is ook echt heel leuk en vooral lief; en is gelukkig voor mij gezegend met een flinke portie geduld. :o

Even in het algemeen, voor diegenen die zich wat onzeker voelen over hun uiterlijk. Iedereen heeft wat moois, en er is geen mens perfect. Zoek wat jij het mooist vind aan jezelf en gebruik dat! Als jij rondloopt met de gedachte 'ik ben knap, boeiend wat anderen van me denken' dan straal je dat uit. Het is wellicht arrogantie te noemen door sommigen, maar het geeft je ego een boost en je zelfvertrouwen ook. Wat je weer minder kwetsbaar maakt voor de toch al niet belangrijke mening van anderen over jou uiterlijk.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 20:21

_Naomii_ schreef:
Haha Vind ik toch best apart, als je er een beetje diep op na gaat denken.
Ik ben onzeker maar trek toch heel veel met jongens op en ik weet best dat ik er mag zijn..
Soms klinkt het allemaal zo makkelijk en is iets zo makkelijk gezegd. Maar om iets naar je neer te leggen zo moeilijk gedaan..

*vraagt zich af waarom ze ooit als vrouw geboren is*

Dat heb ik ook! Ik ben allen héél erg onzeker en ik weet dat mannen daar echt totaal niet op vallen.. Of er zelf onzeker van worden zoals Pieter :') :') Toch merk ik daar helemaal niets van? Altijd genoeg aandacht gekregen als ik single was :o

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 21:39

Sjongeee weer een heer in ons diepgaande gesprekken :p... hahaaa pieter ik snap wel dat je niet op een onzekere tutholaa zit te wachte... maar als je eenmaal verliefd wordt op een onzekere die dat aan debuitenkant niet laat zien...? je kom er pas in de relatie achter als je elkaar beter leer kennen... dump je haar dan?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 21:46

Ben ik ook benieuwd naar!!

Al maak ik het wel een beetje duidelijk aan het begin. Zou niet iemand willen die iemand om zo'n eigenschap (waar diegene zelf niets aan kan doen ook nog) niet wilt, tenzij die daar niet mee om kan gaan natuurlijk.

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 22:08

Ik zelf heb er ook erg last van.
Ben heel erg onzeker, en altijd bang dat ik niet leuk genoeg ben.
Dit uit zich vooral naar mijn vriend toe, ik heb altijd die bevestiging nodig of ik leuk/lief/mooi genoeg ben? Zodra ik dat gevoel niet krijg dan word ik gek en dan krijg ik waanideeën. Hierdoor krijg ik ruzie met mijn vriend omdat hij er wel eens gek van wordt om mij keer op keer bevestiging te moeten geven. Dat begrijp ik ook erg goed hoor.. Want hij doet erg zijn best voor mij en ik raak elke keer weer gefrustreerd door die onzekerheid en dat maakt me gek. Ik moet hierbij wel zeggen dat ik borderline heb waardoor mijn gevoelens soms extra sterk aanvoelen en waarom ik er zo erg in doorga. Gelukkig besef ik zelf goed wat ik met mijn gedrag aanricht en ben hiervoor ook in therapie. Ik hoop ooit echt om te kunnen met die onzekerheid en dat ik wat meer zelfrespect krijg. Maar ik heb al een stap in de goede richting gezet en dat begint altijd door goed te kijken naar jezelf.

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 05:31

Ailill schreef:
_Naomii_ schreef:

Why :D

Je woont in verweggie stan! Vergeleken met waar ik woon dan haha

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 05:33

Wat een wonder dat de mannen zich komen melden in dit topic..
Blijkbaar doet het ze toch iets haha

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 09:43

_Naomii_ schreef:

Is niet zo'n groot wonder.... :')
Ze zoeken dit soort topics, posten ze in ons HK topic en daar komt iedereen op af _O-

Reneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 09:58

Ik bijna geen last van onzekerheid in tegenstelling tot mijn leeftijdsgenootjes (17/18), heb het wel heel erg gehad totdat ik een mega vriendengroep om me heen kreeg die me allemaal waarderen zoals ik ben en zodra iemand iets verkeerds over mij zouden zeggen er zou tegenin gaan dat ik niet eens meer durf te denken dat ik niet goed genoeg bent :+ (oke dat is lichtelijk overdreven)
Heb op het moment geen relatie maar wel een scharrel met wie ik op zondag openlijk kan bespreken wat we zaterdagavond uitgevreten hebben zonder dat er één van de twee jaloers wordt, wat er ook wel voor zorgt dat ik me niet meer onzeker voel :j

Ik heb een redelijke "fiets everything"attidude maar eerlijk gezegd is dat ook niet altijd even goed :=

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 10:05

Fiebie schreef:
_Naomii_ schreef:

Is niet zo'n groot wonder.... :')
Ze zoeken dit soort topics, posten ze in ons HK topic en daar komt iedereen op af _O-

Haha... Ja, kwam een keer op een topic of er ook mannen op bokt zitten, dat blijken der nog aardig wat te zijn ook!

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 10:07

Reneee_ schreef:
Ik bijna geen last van onzekerheid in tegenstelling tot mijn leeftijdsgenootjes (17/18), heb het wel heel erg gehad totdat ik een mega vriendengroep om me heen kreeg die me allemaal waarderen zoals ik ben en zodra iemand iets verkeerds over mij zouden zeggen er zou tegenin gaan dat ik niet eens meer durf te denken dat ik niet goed genoeg bent :+ (oke dat is lichtelijk overdreven)
Heb op het moment geen relatie maar wel een scharrel met wie ik op zondag openlijk kan bespreken wat we zaterdagavond uitgevreten hebben zonder dat er één van de twee jaloers wordt, wat er ook wel voor zorgt dat ik me niet meer onzeker voel :j

Ik heb een redelijke "fiets everything"attidude maar eerlijk gezegd is dat ook niet altijd even goed :=

Maarehm als je een beetje 'scharrelt' met iemand, dan wordt het bij ons niet echt gewaardeerd geloof ik als je daar ook nog eens met andere gaat.. Meestal zet je jezelf dan ook wel een beetje neer als goedkoop, of zit ik daar naast?

Reneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 10:10

_Naomii_ schreef:
Reneee_ schreef:

Maarehm als je een beetje 'scharrelt' met iemand, dan wordt het bij ons niet echt gewaardeerd geloof ik als je daar ook nog eens met andere gaat.. Meestal zet je jezelf dan ook wel een beetje neer als goedkoop, of zit ik daar naast?

Ik heb hier in de buurt nooit gehoord, denk dat dat ook meer aan het soort meisje ligt. Tegen mij wordt het niet gezegd, tegen een vriendin van me wel. Denk ook dat het afhankelijk is van het soort jongens waarmee je gaat :j

edit: ik denk dat het bij ons ook wel anders ligt aangezien wij vooral als vrienden over komen voor de buitenwereld

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 10:14

Reneee_ schreef:

Mijn scharrel zou toch echt niet anderen interessant moeten vinden!! := Vind je dat niet zorgwekkend voor als het meer wordt? Al doe je het natuurlijk zelf ook..

Zou er juist onzeker van worden als diegene anderen interessant vindt. Zou ik ook echt niet pikken, gadver :=

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 10:16

Denk alleen maar dat ik er een beetje jaloers van zal gaan worden haha..
Ik zou het in elk geval niet zo waarderen denk ik als je met iemand scharrelt en hij ook nog elk weekend een ander pakt..

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 10:19

_Naomii_ schreef:
Ik zou het in elk geval niet zo waarderen denk ik als je met iemand scharrelt en hij ook nog elk weekend een ander pakt..

Ik ook niet. Zou ook jaloers en onzeker worden (hangt samen). Althans, maar even, want zo iemand hoef ik echt niet _O-

Ben dan ook erg benieuwd waarom jij (reneee) er juist niet onzeker van wordt!

Reneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 10:23

Geryon schreef:
Reneee_ schreef:

Mijn scharrel zou toch echt niet anderen interessant moeten vinden!! := Vind je dat niet zorgwekkend voor als het meer wordt? Al doe je het natuurlijk zelf ook..

Zou er juist onzeker van worden als diegene anderen interessant vindt. Zou ik ook echt niet pikken, gadver :=

Nee kan er echt niet mee zitten. Stel ik had mijn scharrel niet gehad en ik ontmoet iemand met wie het klikt, die kan toch ook gewoon anderen interessant vinden? Waarom zou hij dat dan niet mogen als we niks hebben en dat op korte termijn ook niet krijgen?
Ben er ook niet bang voor dat het serieuzer wordt omdat ik er achter ben dat ikzelf er totaal niet klaar voor ben om mezelf te binden (en hij ook niet trouwens).

Geryon schreef:
_Naomii_ schreef:

Ik ook niet. Zou ook jaloers en onzeker worden (hangt samen). Althans, maar even, want zo iemand hoef ik echt niet _O-

Ben dan ook erg benieuwd waarom jij (reneee) er juist niet onzeker van wordt!

Misschien omdat ik hem niet leuk genoeg vind om er jaloers om te worden en het misschien ergens ook wel "goed" voelt dat die het me toch verteld en weer "terug" komt naar mij, misschien omdat ik het zelf ook zo nu en dan doe (het is heus niet ieder weekend maar wel zo nu en dan). En omdat we er hele gesprekken over gehad hebben, alles goed duidelijk hebben, duidelijke afspraken hebben en het daarom gewoon kan. :j

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 10:25

Ailill schreef:
Fiebie schreef:
Maar mijn echte broertje is iets jonger hoor.... :o
Pat en ik schelen maar 3 maanden :D

Niels is 22 toch?

Yes, je bent en blijft m'n grote zus :P

Klopt.... wordt 23 in mei.... :D

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 10:25

Wou dat ik ook zo makkelijk kon denken :')

Nee als hij met mij gaat en ook nog interesse toont voor een ander adios, de groeten en tot ziens maar dan ga je maar lekker met haar..

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 10:28

Als het een scharrel is vind ik het een ander verhaal....
Geprobeerd trouwens, maar ik ben er niet zo goed in.... :o