Fiebie schreef:Dat is Patrick.... door mijn moeder geadopteerde aanwaaiproject....![]()
Dus ergens hebben jullie wel gelijk....
Hahahahaha, zo erg is het nou ook weer niet *grijns*
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
doemaar schreef:Nou Lara_Silver *in je profiel gespiekt* maar je bent gewoon een lekker wijf!! Haha.. En je hebt een knap vriendje!
Jij lijkt op een bekend iemand die ik ooit eens gezien heb, helaas kan ik me niet voor de geest halen wie..
_Naomii_ schreef:Hahha mijn gedachte.. Leuk vriendje heb je!
_Naomii_ schreef:Haha Vind ik toch best apart, als je er een beetje diep op na gaat denken.
Ik ben onzeker maar trek toch heel veel met jongens op en ik weet best dat ik er mag zijn..
Soms klinkt het allemaal zo makkelijk en is iets zo makkelijk gezegd. Maar om iets naar je neer te leggen zo moeilijk gedaan..
*vraagt zich af waarom ze ooit als vrouw geboren is*
Toch merk ik daar helemaal niets van? Altijd genoeg aandacht gekregen als ik single was
(oke dat is lichtelijk overdreven)
Fiebie schreef:_Naomii_ schreef:Wat een wonder dat de mannen zich komen melden in dit topic..
Blijkbaar doet het ze toch iets haha
Is niet zo'n groot wonder....![]()
Ze zoeken dit soort topics, posten ze in ons HK topic en daar komt iedereen op af
Reneee_ schreef:Ik bijna geen last van onzekerheid in tegenstelling tot mijn leeftijdsgenootjes (17/18), heb het wel heel erg gehad totdat ik een mega vriendengroep om me heen kreeg die me allemaal waarderen zoals ik ben en zodra iemand iets verkeerds over mij zouden zeggen er zou tegenin gaan dat ik niet eens meer durf te denken dat ik niet goed genoeg bent(oke dat is lichtelijk overdreven)
Heb op het moment geen relatie maar wel een scharrel met wie ik op zondag openlijk kan bespreken wat we zaterdagavond uitgevreten hebben zonder dat er één van de twee jaloers wordt, wat er ook wel voor zorgt dat ik me niet meer onzeker voel
Ik heb een redelijke "fiets everything"attidude maar eerlijk gezegd is dat ook niet altijd even goed
_Naomii_ schreef:Reneee_ schreef:Ik bijna geen last van onzekerheid in tegenstelling tot mijn leeftijdsgenootjes (17/18), heb het wel heel erg gehad totdat ik een mega vriendengroep om me heen kreeg die me allemaal waarderen zoals ik ben en zodra iemand iets verkeerds over mij zouden zeggen er zou tegenin gaan dat ik niet eens meer durf te denken dat ik niet goed genoeg bent(oke dat is lichtelijk overdreven)
Heb op het moment geen relatie maar wel een scharrel met wie ik op zondag openlijk kan bespreken wat we zaterdagavond uitgevreten hebben zonder dat er één van de twee jaloers wordt, wat er ook wel voor zorgt dat ik me niet meer onzeker voel
Ik heb een redelijke "fiets everything"attidude maar eerlijk gezegd is dat ook niet altijd even goed
Maarehm als je een beetje 'scharrelt' met iemand, dan wordt het bij ons niet echt gewaardeerd geloof ik als je daar ook nog eens met andere gaat.. Meestal zet je jezelf dan ook wel een beetje neer als goedkoop, of zit ik daar naast?

Reneee_ schreef:Ik bijna geen last van onzekerheid in tegenstelling tot mijn leeftijdsgenootjes (17/18), heb het wel heel erg gehad totdat ik een mega vriendengroep om me heen kreeg die me allemaal waarderen zoals ik ben en zodra iemand iets verkeerds over mij zouden zeggen er zou tegenin gaan dat ik niet eens meer durf te denken dat ik niet goed genoeg bent(oke dat is lichtelijk overdreven)
Vind je dat niet zorgwekkend voor als het meer wordt? Al doe je het natuurlijk zelf ook..
_Naomii_ schreef:Denk alleen maar dat ik er een beetje jaloers van zal gaan worden haha..
Ik zou het in elk geval niet zo waarderen denk ik als je met iemand scharrelt en hij ook nog elk weekend een ander pakt..

Geryon schreef:Reneee_ schreef:Ik bijna geen last van onzekerheid in tegenstelling tot mijn leeftijdsgenootjes (17/18), heb het wel heel erg gehad totdat ik een mega vriendengroep om me heen kreeg die me allemaal waarderen zoals ik ben en zodra iemand iets verkeerds over mij zouden zeggen er zou tegenin gaan dat ik niet eens meer durf te denken dat ik niet goed genoeg bent(oke dat is lichtelijk overdreven)
Mijn scharrel zou toch echt niet anderen interessant moeten vinden!!Vind je dat niet zorgwekkend voor als het meer wordt? Al doe je het natuurlijk zelf ook..
Zou er juist onzeker van worden als diegene anderen interessant vindt. Zou ik ook echt niet pikken, gadver
Geryon schreef:_Naomii_ schreef:Denk alleen maar dat ik er een beetje jaloers van zal gaan worden haha..
Ik zou het in elk geval niet zo waarderen denk ik als je met iemand scharrelt en hij ook nog elk weekend een ander pakt..
Ik ook niet. Zou ook jaloers en onzeker worden (hangt samen). Althans, maar even, want zo iemand hoef ik echt niet
Ben dan ook erg benieuwd waarom jij (reneee) er juist niet onzeker van wordt!