Verliefd, maar hij ook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 19:18

Waarom vraag je dan om tips? We zijn ondertussen 12 pagina's verder maar nog geen ruk verder dan de openingspost..

Anoniem

Re: Verliefd, maar hij ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 19:20

Nou ik heb er toch al iets mee gedaan of niet dan?
Als jullie zo nodig zin hebben in sappige romantische liefdes zet dan lekker een dvd op ofzo.
Ik durf gewoon niet goed, klaar. Kan ik toch ook niets aan doen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 19:22

Wat dan? :P

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 19:23

_O-

Daar kan je een heleboel aan doen! Gewoon een keer niet nadenken en je gevoel volgen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 19:31

Ik ben gewoon onzeker, ook als ik niet verliefd ben.
Haha wat grappig, echt. Ik heb hem toch al toegevoegd op fb en met hem gechat? Of is dat niks?

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 19:34

Laat TS nou...
Tips vragen staat vrij, als ze ze niet durft/wil opvolgen is dat haar keuze. Moeten jullie toch niet zo tegen haar doen? Als je er zo'n last van hebt, klik je gewoon weg. Je moet TS niet nog onzekerder maken.
Ze moet niet doen wat jullie zeggen, punt klaar.

TS Ik denk niet dat ie je ziet zitten als vriendin, maar misschien kan jij er van uit gaan dat jullie gewoon vrienden worden. Dan ga je al een stukje minder zenuwachtig zijn denk ik en misschien hou je er een hele goede vriend aan over.

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 21:15

Jeetje, jullie lijken wel boos omdat ze gewoon het lef niet heeft gehad wat verder te gaan.
Ik vond het al super dapper dat ze tegen hem begon te praten. Als je onzeker én verliefd bent is dat al doodeng, hoor! Inderdaad, zoek een goeie romantische komedie uit als je zo graag een spannend verhaal wilt.

@TS mijn ervaring is, als je verliefd genoeg bent komt het lef vanzelf :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 21:22

Bedankt voor jullie reactie, zo voel ik het dus ook, net alsof jullie mij dat kwalijk nemen en het nog grappig vinden ook.
Ik ga volgende week ook wel proberen wat meer lef te tonen. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Je krijgt echt nauwelijks een woord uit hem. Ik niet alleen trouwens, hij heeft weinig aansluiting met de groep. Hij is 'anders', veel stiller en erg in zichzelf gekeerd.

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 21:26

Ts: het is nog altijd jóu beslissing om het wel of niet te zeggen. daar kunnen anderen niks aan veranderen en ze hebben al helemaal geen recht om geïrriteerd te worden. Dan zetten ze maar lekker zelf hun eigen topic op en dan doen zij het op hun manier.
Niet iedereen is hetzelfde, ik zou het ook doodeng vinden, maar toch, eenmaal gezegd ben je vast blij en opgelucht ;)

aeckker03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 21:48

ik heb nog best respect voor je hoor ts!
jij durft tenminste nog iets te doen, ik ben zo onzeker dat ik alleen maar kan denken dat hij me toch niet leuk vindt... :(

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 22:11

Ach, laat het ze allemaal maar zelf uitzoeken... t' Is geen soap waar we het over hebben hoor!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 22:19

Dat zeggen we toch ook niet? ;) Als de TS om tips vraagt maar vervolgens steeds zegt 'ik durf niet, ik durf niet, ik durf niet' tsja waarom vraag je dan om tips..?
Maakt mij niet uit hoor als ze niks verder komt, ik probeer ook alleen maar te helpen.. Maar ze zal het toch zelf moeten doen.

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 22:44

omdat tips vragen en steun krijgen fijn is..
dat betekent niet dat ze binnen een weekje er iets mee móet doen. Dat mag ze gelukkig nog helemaal zelf bepalen. Als je per sé wil dat jouw tips uitgeverd worden, moet je ze aan jezlef geven :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 22:47

Ik heb ze zelf gelukkig niet nodig. :D En natuurlijk mag ze dat zelf bepalen, ik kan haar moeilijk dwingen. Maar het is ook wel fijn dat als ik de moeite neem om tips te geven te zien dat de TS er wat mee doet..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 23:06

Nou dan ben ik gelijk eerlijk, meteen uitvragen vind ik veel te veel van het goeie in 1 keer. Waarom weet ik niet, maar mijn gevoel roept keihard NEE. Dus die tip ga ik de eerst komende dagen, week, weken, niet op volgen.

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 23:09

amoj schreef:
Nou dan ben ik gelijk eerlijk, meteen uitvragen vind ik veel te veel van het goeie in 1 keer. Waarom weet ik niet, maar mijn gevoel roept keihard NEE. Dus die tip ga ik de eerst komende dagen, week, weken, niet op volgen.

je kan ook het beste gewoon op je gevoel afgaan!

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 23:29

Inderdaad, je weet het zelf toch het beste :)

Janneke93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 23:41

Gewoon op je eigen gevoel af gaan en t in je eigen tempo doen :)
Als hij je niet zag zitten zat hij niet telkens naar je te kijken of zou hij niet naast je komen zitten ofso.
Als je het eng vindt om af te spreken of bang bent dat dat gelijk teveel een "date" zou gaan worden, vraag je toch gewoon een andere vriendin mee die hij ook kent ofso? Dan vraag je het meer vanuit de "gezelligheid" :) dat heb ik ook gedaan en bij mij werkte het :D

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 00:29

Captain schreef:
Ik heb ze zelf gelukkig niet nodig. :D En natuurlijk mag ze dat zelf bepalen, ik kan haar moeilijk dwingen. Maar het is ook wel fijn dat als ik de moeite neem om tips te geven te zien dat de TS er wat mee doet..

Ik zeg ook niet dat je ze nodig hebt. :) alleen het komt over alsof iedereen teleurgesteld is omdat ts na 12 bladzijdes nog niet verloofd is..
Als haar gevoel nee zegt, dan moet ze daar niet tegenin gaan, dan werk je jezelf tegen en dan voelt niet prettig :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 12:38

Tegen je gevoel in gaan voelt inderdaad niet goed, dus daarom doe ik het (nog) niet. Waar ik dan vooral bang voor ben is dat er veel stiltes vallen als we iets gaan drinken, en dat we daar dan zo zitten van; tja, dusss...!

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 12:40

Vraag op fb of in het echt wat dingen over hem, wat hij leuk vind, of hij hobby's heeft (zoja, doorvragen) ect. Toon interesse.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 16:06

Eens bij groepswerk in school samenwerken met hem en dan ergens afspreken om het samen te maken ?
En dan naast het groepswerk beetje praten :).

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 17:22

Ben ik de enige hier die denkt dat deze jongen gewoon niet geïnteresseerd is?

Ik lees al een tijdje mee en constant wordt de ts "opgejut" om actie te ondernemen waarop de jongen in kwestie nauwelijks reageert. Hij antwoord kortaf of niet of Facebook en begint zelden tot nooit zelf een gesprek. Feit dat hij aan een andere tafel gaat zitten doet me er eerder aan denken dat hij zich niet echt een houding weet te geven. Ik denk niet zozeer dat zijn gedrag uit verlegenheid voortkomt. Bovendien had hij dan toch wat meer moeite kunnen doen om de gesprekken levendig te houden? En tsjah, als iemand mij steeds aankijkt kijk ik ook wel eens terug. Je gaat al snel dingen zien die eigenlijk niet zo zijn bedoelt.

Ik wil absoluut geen roet in het eten gooien hoor ts! Alle respect voor het lef dat je toont, echt waar. Maar uit jouw reacties maak ik ook op dat het voor jezelf ook niet echt 'lekker' voelt. Ik zou zeggen doe waar je je goed bij voelt en laat je niet opjagen. ;) Ik zou gewoon proberen een ongedwongen vriendschap op te bouwen en dan kun je altijd nog kijken wat daar eventueel nog uit voortkomt.

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 20:21

Nee hoor, je bent niet de enige, ik was er niet over begonnen omdat TS misschien nog één keer meer moest proberen. Maar het is wel helemaal waar dat je allerlei dingen gaat verzinnen, die niet echt kloppen. Probeer hem eerst gewoon beter te leren kennen zonder daarom meteen een relatie te beginnen. Als jullie echt bij elkaar passen, dan komt dat wel, en anders: nog genoeg visjes in de zee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 20:41

Hoezo verzin ik opeens allerlei dingen die niet kloppen?
Ik zit echt niet uit mijn duim te zuigen?