Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En nu doorzetten hè, de enige weg door de problemen is er recht doorheen!
saskiakefie schreef:Nou ik begrijp je wel ts, heb ook ooit eens een gesprek via msn opgeslagen, uitgeprint en aan een docent gegeven die ik vertrouwde. Haar dochter zat echter ook op die school, nou het kwam bij haar terecht en vervolgens bij degene met wie het gesprek was.... Werd alleen maar erger, en zij trok haar handen er vanaf.
Er is al veel moed voor nodig om op een docent af te stappen en als het dan zo verloopt..![]()
Ts ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen, bij mij is het redelijk vanzelf voorbij gegaan, tja misschien ben ik zelf ook wel wat veranderd maar het ligt ook echt aan de leeftijd. Hier ook goede ervaringen met het MBO maar ook al wel met het laatste jaar van de middelbare.
En vrees dat er een mail van de contactpersoon niet aangekomen is 

) naar school en je focussen op je schoolwerk, in plaats van op hoe je deze dag nu weer gaat overleven...Depende schreef:Nayomie, ik ben absoluut geen pest expert en heb helaas geen oplossing voor je probleem. Wat ik wel weet is dat je 1000 complimentjes nodig hebt voor je 1 zo'n stomme opmerking vergeten bent. Ik wil je dus even zeggen dat jij de moeite waard bent, je bent leuk, aardig en grappig. Je ziet er ook nog eens leuk uit en je hebt hier op bokt in je profiel allerlei leuke berichtjes van mensen staan. Die mensen vinden jou ook leuk, ik weet dat het moeilijk is, maar probeer daar aan te denken als je weer eens een rot dag hebt door die zielige pesters.
Dat ze je smeagol noemen slaat natuurlijk nergens op, maar aan de andere kant is het toevallig wel mijn favoriete LotR karakter