Onhandige mensen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-13 14:40

xJitskee schreef:
hahaha wat een acties weer _O-
Ik heb het afgelopen week rustig aan gedaan :))

Had een beschuitje met hagelslag gemaakt, wou dat op gaan eten, in eens zegt mijn zus iets wat blijkbaar heel grappig was, dus dit was wat ik deed: _O- Maar dan vól met mijn hand op mn beschuitje. ALLES zat onder :')

Zat op de fiets, wou een stuk van de weg afsnijden door binnendoor over de berm te gaan. Ik fiets het heuveltje af,*bam* Jitske ligt op de grond. Had ik een hoop zand over het hoofd gezien. Dat was natuurlijk katsbevroren en mijn trapper bleef er achter hangen.

Of veel te lomp een rotonde op fietsen en vergeten de bocht in te sturen. Lig je midden op de rotonde, en die automobilisten maar kijken _O-

Oh die val op de rotonde klint wel heel erg pijnlijk :(:)

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 14:45

Vallen jullie ook zo vaak met de fiets? Als het glad is ben ik echt doodsbang om te fietsen want ik val toch wel om :))
Maar ook als niet glad is.. Ik had een keer dat ik me met mijn fiets wou omdraaien, om de andere kant op te gaan fietsen. Dit deed ik met iets teveel enthousiasme, waardoor mijn fiets uit mijn handen viel, en ik daarna ook nog zelf bovenop mijn fiets viel :') oeps.

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-13 16:58

_Emma_ schreef:
Vallen jullie ook zo vaak met de fiets? Als het glad is ben ik echt doodsbang om te fietsen want ik val toch wel om :))
Maar ook als niet glad is.. Ik had een keer dat ik me met mijn fiets wou omdraaien, om de andere kant op te gaan fietsen. Dit deed ik met iets teveel enthousiasme, waardoor mijn fiets uit mijn handen viel, en ik daarna ook nog zelf bovenop mijn fiets viel :') oeps.

Ja ik, ik durf ook niet te fietsen met gladheid, dan ga ik liever lopen als het moet, ook dan val ik :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 22:40

hoi schreef:
Oh die val op de rotonde klint wel heel erg pijnlijk :(:)

Viel mee, alleen blauwe schenen aan over gehouden :j

_Emma_ schreef:

Heeel herkenbaar! Gladheid vind ik ook doodeng,in opperste concentratie op de fiets dan..
Deze winter ook. Ik op de fiets naar school,door allemaal ongestrooide binnendoorwegen, spekglad natuurlijk,maar dat ging goed. Wil ik bij school naar binnen stappen,glij ik uit omdat er daar water ligt... :')

ElinaSK

Re: Onhandige mensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 09:31

ik durf al amper meer te fietsen als het glad is :') ... ik ga dan ook echt op mn bek, al helemaal omdat mn banden bijna profielloos zijn, moet nog steeds naar de fietsenmaker... :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 10:26

Ik stoot gister gewoon mijn scheenbeen aan de stoel waarop ik wilde gaan zitten... Hoe krijg ik het voor elkaar? 8)7

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-13 11:54

ElinaSK schreef:
ik durf al amper meer te fietsen als het glad is :') ... ik ga dan ook echt op mn bek, al helemaal omdat mn banden bijna profielloos zijn, moet nog steeds naar de fietsenmaker... :=

Laatst was der ook iets aan de spaak vna m'n fiets maar dat was al gelukkig weer gemaakt dankzij m'n vader :P

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-13 11:54

Lente schreef:
Ik stoot gister gewoon mijn scheenbeen aan de stoel waarop ik wilde gaan zitten... Hoe krijg ik het voor elkaar? 8)7

Auw dat doet ook pijn, misschien was het gewoon een evil chair }>

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 17:04

Ik ben blij :D Dit is de eerste dag dat ik in dit topic kan zeggen: Geen ongelukken vandaag c:
Maar de dag is nog niet om _O-

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-13 17:25

Fair schreef:
Ik ben blij :D Dit is de eerste dag dat ik in dit topic kan zeggen: Geen ongelukken vandaag c:

Hou het zo vol *\o/*

ElinaSK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 19:09

ik ben ook ongeschonden de dag doorgekomen :j

net weer lekker autogereden :)

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 19:33

Hier vandaag zowel een handige actie gehad (zelf mijn schemerlampje gerepareerd) en een onhandige actie, tegen de punt van de tafel gelopen en nu een mooie blauwe plek op mijn scheenbeen.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 19:34

hoi schreef:
Fair schreef:

Hou het zo vol *\o/*

niet gelukt _O-

Ik ging net mn hond onder de douche doen, hij is nogal klein dus ging op de grond zitten, deed de sproeier aan, hond wassen, maar toen werd het me opeens heel nat onder de kont :') Al het water was dus mooi mijn kant opgegaan c:

ElinaSK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 19:47

Hahaha Fair _O-

daffieduck83 schreef:
Hier vandaag zowel een handige actie gehad (zelf mijn schemerlampje gerepareerd) en een onhandige actie, tegen de punt van de tafel gelopen en nu een mooie blauwe plek op mijn scheenbeen.

auuw pijnlijk... :(:) ik heb mijn kleine teen gebroken en de pees gemold door tegen de punt van
de tafel aan te lopen en vervolgens die kleine teen tegen het bed aan te stoten.. het doet nog pijn..
ben er ook niet mee naar het ziekenhuis gegaan :+

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-13 21:18

Dan zal ik maar niet meer te vroeg gaan juichen -O-

ElinaSK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 21:30

Jaaa ik ben mn dag weer ongeschonden doorgekomen hoor !
* klopt af *

ben echt super moe... heb sinds n week mn rijbewijs en nogal veel gereden..
leuk maar vermoeiend :))

RonavhN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 21:33

Vandaag een rondje open dagen van scholen gedaan en wat laat ik dan weer een goede indruk achter he,
Elke deur waar trekken op stond duwen en andersom,
ruzie met draaideuren hebben,
tegen mensen aanlopen,
en bij binnenkomst je jas ergens ophangen vervolgens naar een presentatie kijken, als die is afgelopen het lokaal uitlopen en denken (en roepen) oliebol waar is mijn jas!! staat mijn moeder achter me, euh die heb je opgehangen weet je nog? :+ ja ik werd weer eens vreemd aangekeken hoor! *zucht*

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-13 23:31

[quote="ElinaSK"]Jaaa ik ben mn dag weer ongeschonden doorgekomen hoor !
* klopt af *

ben echt super moe... heb sinds n week mn rijbewijs en nogal veel gereden..
leuk maar vermoeiend :))[/quote
hooray *\o/*

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-13 23:32

Ronaa94 schreef:
Vandaag een rondje open dagen van scholen gedaan en wat laat ik dan weer een goede indruk achter he,
Elke deur waar trekken op stond duwen en andersom,
ruzie met draaideuren hebben,
tegen mensen aanlopen,
en bij binnenkomst je jas ergens ophangen vervolgens naar een presentatie kijken, als die is afgelopen het lokaal uitlopen en denken (en roepen) oliebol waar is mijn jas!! staat mijn moeder achter me, euh die heb je opgehangen weet je nog? :+ ja ik werd weer eens vreemd aangekeken hoor! *zucht*

Oh ja dat laatste heb ik ook vooral met m'n sokken die ik vaak kwijt ben. :')

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:46

Gelukkig ben ik hier niet de enige bangerd op de fiets als het glad is :D

Ik had net weer een mooie actie. Ik zat heerlijk te genieten van mijn broodje met vruchtenhagelslag. Had 'm lekker vast in mijn handen, neem een hap en.... AU! Bijt ik in mijn vingers -O-

SaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:49

Over broodjes gesproken, ik sneed gisteren een pistoletje open, maar was iets te fanatiek :') Met als gevolg dat ik het broodmes in mijn vinger had zitten :=

Luz_ElenaEJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:52

SaZ schreef:
Over broodjes gesproken, ik sneed gisteren een pistoletje open, maar was iets te fanatiek :') Met als gevolg dat ik het broodmes in mijn vinger had zitten :=

Viel je ook nog flauw?

Ik was een keer fanatiek biefstuk aan het snijden en had toen het mes in mijn vinger. Stroomde bloed uit en toen ging ik van mijn stokje

SaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:54

Hahaha, nee, ik viel niet flauw :P Kan prima tegen bloed :j (zou niet best zijn, als toekomstige dokter :'))

ElinaSK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:57

Ik snij op mn werk continu in mn vingers....
kijk er al niet eens meer van op :+...

net liep ik tegen de deur aan _O-

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 17:01

Ik snij ook zo vaak in mijn vingers. Is niet fijn met mijn vlijmscherpe nieuwe aardappelschilmesjes :))

Ik heb net wel helemaal zelf mijn bureau in elkaar gezet, ben echt apetrots *\o/* En ook nog mijn computer en printer enzo aangesloten!