[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 19:46

Oh die eerste outfit vind ik mooi, zou dat figuur ook wel willen hebben haha.

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 19:54

Josien_ schreef:
__Rianne schreef:
Iemand ervaring met deze site? http://www.cosmiccowboys.nl/ugg-austral ... n-chestnut
Paar uit mn klas hebben er wel eens wat besteld, maar ben benieuwd naar meer ervaringen. (voor zover ik hoorde zijn ze wel echt)

Dat model in het grijs heeft een vriendin van me vandaag voor 90 euro aangeschaft :D

Wow, was die er ook nog in Chestnut toevallig? :D

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 20:00

__Rianne schreef:

In maat 40 wel, bij verschillende andere maten stond het model er in een andere kleur.
Maar er stond daar maar één exemplaar tussen de schoenen entoen ze er naar vroeg haalden ze nog 3 verschillende kleuren uit het magazijn vandaan waaronder de grijze.

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 20:07

Josien_ schreef:
__Rianne schreef:

In maat 40 wel, bij verschillende andere maten stond het model er in een andere kleur.
Maar er stond daar maar één exemplaar tussen de schoenen entoen ze er naar vroeg haalden ze nog 3 verschillende kleuren uit het magazijn vandaan waaronder de grijze.

Ohhh dan is die sale in de gehele Bijenkorf in Nederland toch? Ik moet (nee dat is geen luxe product :') ) nieuwe uggs want anders sterven mijn voeten af :j

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 20:09

Maartje__ schreef:

Ohhh dan is die sale in de gehele Bijenkorf in Nederland toch? Ik moet (nee dat is geen luxe product :') ) nieuwe uggs want anders sterven mijn voeten af :j[/quote]

Dat lijkt me wel, dit was in Eindhoven.
Maar het was wel heel raar, want normaal zijn alleen hele aparte modellen in de aanbieding. Dit model stond ook nog op de gewone plank zeg maar. Maar goed er zat een 50% korting sticker op en ze heeft echt maar 90 euro afgerekend dus het zal wel :D .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 20:13

Op de website staan ze niet :)

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 20:26

Dan heeft ze wel geluk!! Mocht iemand de minis of de mini bailey button in chestnut maat 39 voor 90 euro.. Wil diegene zo lief zijn om.ze voor mij te halen en mij op te sturen? :d

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 20:28

Die eerste outfit! :+: :9
Die jas is ook echt geweldig.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 20:29

Yes! Heb een leuke top gescoord bij de V&D die qua model wel redelijk overeen komt met die van
Supertrash, maar dan grijs/bruin/groenig, stuk langer en kleine v bij de hals (merk ekspekt oid).
Ook nog eens 10 euro korting! :) Tasje heb ik uiteindelijk maar besteld, zag in de stad geen leuke,
simpele helaas.

Mimichelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 21:03

Pferdelove schreef:
Wie had ook alweer die roze broek van H&M besteld?
deze dus
Zou je kunnen laten weten hoe ie valt?
Ga toch maar iets bestellen bij H&M, maar wil eigenlijk nog zo graag een ripped jeans maar kan 'm nergens in een sale vinden :(

Dat was ik!
Heb hem gister besteld, komt volgende week als het goed is binnen :)
Zodra ik hem heb laat ik het weten! Ik hoop dat hij lang genoeg is, hij ziet er namelijk niet zo lang uit op de foto..

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 21:07

Josien_ schreef:
Maar het was wel heel raar, want normaal zijn alleen hele aparte modellen in de aanbieding. Dit model stond ook nog op de gewone plank zeg maar. Maar goed er zat een 50% korting sticker op en ze heeft echt maar 90 euro afgerekend dus het zal wel :D .

Maf, ik was woensdag in Bijenkorf maar niks gezien bij de uggs. Morgen maar eens naar ehv toe dan, even voor de zekerheid kijken of er misschien nog een paar is :)

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 21:17

Maartje__ schreef:
Josien_ schreef:

Maf, ik was woensdag in Bijenkorf maar niks gezien bij de uggs. Morgen maar eens naar ehv toe dan, even voor de zekerheid kijken of er misschien nog een paar is :)

Het zou wel gek zijn als het een vergissing is :Y)

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 21:55

Josien_ schreef:
Maartje__ schreef:

Het zou wel gek zijn als het een vergissing is :Y)

Misschien teruggebracht met een fabrieksfoutje? Ik hoop iig van harte dat het geen vergissing is, dan ben ik echt heell blij *\o/*

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 22:11

Over die mini bailey button uggs, die zijn inderdaad in de sale bij de Bijenkorf. Ik heb ze ook zien staan met korting in Amstelveen, maar wel al een paar weken geleden, dus ze zijn al een tijdje in de aanbieding. Grote kans dus dat veel maten al weg zijn denk ik? Hoop het niet voor degene die ze wil!

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 00:35

Tessaaa schreef:
En het blauwe jasje, hier twijfel ik dus onwijs over hoe ik dit moet dragen en of het wel echt 'mij' is
[ Afbeelding ]

Ik kan natuurlijk niet beoordelen of het echt jou is, maar ik vind het in ieder geval een leuk jasje :j

Ik ben vanmiddag even de Zara in Amsterdam binnen gelopen en wat leuke dingen gevonden in de sale O:) Een jas, twee blazers, een blouse en twee shirtjes.
Afbeelding
Afbeelding
Deze blazer, maar dan in lichtgrijs:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En ik heb bij de H&M even een nieuwe badjas gehaald, ook al sale :')

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-13 10:12

Leuke Zara spulletjes hoor!

Ik heb gisteren m'n mintgroene blazer binnen gekregen van de H&M. Hij is erg mooi! Helaas weet ik nu zeker dat pastel kleurtjes mij niet staan helaas. Ik had ook een turquoise en groene blazer besteld en die stonden me veel beter. En dat lichtroze vest stond ook niet zo leuk. Jammer hoor, want vind dat juist van die leuke kleurtjes! Maar ik word er helaas erg flets van.
Nep leren jasje vond ik erg mooi, maar helaas te kort qua model. Dus die gaat ook terug.
Verder had ik een aviator zonnebril besteld, maar die is (zoals gewoonlijk) te groot. Nu maar eens echt op de kinderafdeling gaan kijken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 10:33

Pastel kleurtjes kan ik ook niet zo goed hebben, ik kan wat beter de wat donkerdere kleuren hebben.. helaas, want ik vind pastel kleurtjes zo ontzettend lief!

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 10:34

Leuke dingen van de Zara, helemaal mijn smaak :)

Ik heb dat ook met pastelkleurtjes. Het staat me wel heel mooi in de zomer als ik bruin ben, maar nu niet.

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 10:35

Ik heb dat met pastelkleuren ook. Best jammer, aangezien ik juist de dingen die ze in die kleuren hebben leuk vind.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 10:36

Zonde dat jullie geen pastelkleurtjes kunnen dragen. Ik heb het juist andersom. Harde kleren zoals felgroen, knalroze, kobaltblauw en felgeel staan mij totaal weer niet.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 10:37

Rebeccaa schreef:
Pastel kleurtjes kan ik ook niet zo goed hebben, ik kan wat beter de wat donkerdere kleuren hebben.. helaas, want ik vind pastel kleurtjes zo ontzettend lief!

:n Iedereen mag donkere en lichte kleuren hebben, wat je wel of niet mag/kan hebben heeft alleen te maken met hoe fel een kleur is.

edit: wat Corien zegt. Ik denk dat zij een lente of zomer type is. Ik ben een winter type, ik kan juist wel die hele felle kleuren hebben.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-13 10:41

Ik kan wel die hele felle kleuren hebben. Daarom heb ik ook vaak kobaltblauw of cerise in m'n kast hangen, staat me erg goed!
Maar ik baal er wel van, want ik vind die zachte kleuren juist ook zo mooi en meestal vind ik daar de mooiste outfits van :j

angelax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 10:43

Ik vind het ook jammer dat ik geen pastelkleurtjes kan dragen. Gelukkig ben ik niet de enige :Y) Ben een herfsttype.

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 11:17

Ik kan juist pasteltinten heel goed hebben. Maar die felle juist absoluut niet. Staat me echt voor geen meter, dus komt ook niet in mijn kast voor.

Davinia: hoe viel het h&m jasje? Heb je er toevallig nog een aanfoto van haha? (je zal hem al wel teruggestuurd hebben helaas)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-13 11:18

Ik kan er vanmiddag wel een aanfoto van maken hoor, Tessa! Ik heb hem namelijk nog! Neem aan dat jij die mintgroene bedoelt? :)