Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Josien_ schreef:__Rianne schreef:Iemand ervaring met deze site? http://www.cosmiccowboys.nl/ugg-austral ... n-chestnut
Paar uit mn klas hebben er wel eens wat besteld, maar ben benieuwd naar meer ervaringen. (voor zover ik hoorde zijn ze wel echt)
Dat model in het grijs heeft een vriendin van me vandaag voor 90 euro aangeschaft
__Rianne schreef:Wow, was die er ook nog in Chestnut toevallig?
Josien_ schreef:__Rianne schreef:Wow, was die er ook nog in Chestnut toevallig?
In maat 40 wel, bij verschillende andere maten stond het model er in een andere kleur.
Maar er stond daar maar één exemplaar tussen de schoenen entoen ze er naar vroeg haalden ze nog 3 verschillende kleuren uit het magazijn vandaan waaronder de grijze.
Maartje__ schreef:In maat 40 wel, bij verschillende andere maten stond het model er in een andere kleur.
Maar er stond daar maar één exemplaar tussen de schoenen entoen ze er naar vroeg haalden ze nog 3 verschillende kleuren uit het magazijn vandaan waaronder de grijze.
Pferdelove schreef:Wie had ook alweer die roze broek van H&M besteld?
deze dus
Zou je kunnen laten weten hoe ie valt?
Ga toch maar iets bestellen bij H&M, maar wil eigenlijk nog zo graag een ripped jeans maar kan 'm nergens in een sale vinden
Josien_ schreef:Dat lijkt me wel, dit was in Eindhoven.
Maar het was wel heel raar, want normaal zijn alleen hele aparte modellen in de aanbieding. Dit model stond ook nog op de gewone plank zeg maar. Maar goed er zat een 50% korting sticker op en ze heeft echt maar 90 euro afgerekend dus het zal wel.
Maartje__ schreef:Josien_ schreef:Dat lijkt me wel, dit was in Eindhoven.
Maar het was wel heel raar, want normaal zijn alleen hele aparte modellen in de aanbieding. Dit model stond ook nog op de gewone plank zeg maar. Maar goed er zat een 50% korting sticker op en ze heeft echt maar 90 euro afgerekend dus het zal wel.
Maf, ik was woensdag in Bijenkorf maar niks gezien bij de uggs. Morgen maar eens naar ehv toe dan, even voor de zekerheid kijken of er misschien nog een paar is
Josien_ schreef:Maartje__ schreef:
Maf, ik was woensdag in Bijenkorf maar niks gezien bij de uggs. Morgen maar eens naar ehv toe dan, even voor de zekerheid kijken of er misschien nog een paar is
Het zou wel gek zijn als het een vergissing is
Tessaaa schreef:En het blauwe jasje, hier twijfel ik dus onwijs over hoe ik dit moet dragen en of het wel echt 'mij' is
[ Afbeelding ]
Rebeccaa schreef:Pastel kleurtjes kan ik ook niet zo goed hebben, ik kan wat beter de wat donkerdere kleuren hebben.. helaas, want ik vind pastel kleurtjes zo ontzettend lief!