Mijn schimmeltje die eindelijk weer als vanouds liep tijdens een les. Alle ode aan mijn super instructeur zijn hulp en de inzet van mijn superpaard. Ik heb met een bigsmile rondgereden vandaag
Het wordt zo gedramatiseert.....het sneeuwt in andere delen van de wereld heftiger dan hier en ook daar gaat het leven gewoon door, maar hier maken ze er zo'n drama van...
Mijn vriend is enorm nuchter en helemaal over trouwen of iets in die richting. Nu hadden we vrijdag een gesprek met elkaar en ineens loopt hij met zijn hoofd in de wolken Haha zo leuk om te zien!! Heb hele weekend al een smile
xApple
Geplaatst: 21-01-13 08:48
Gisteren dan..
Mijn oppaskindje die haar 1e proefje op mijn paard ging rijden en ook nog 1e werd *smelt*
Ossie96
Geplaatst: 21-01-13 08:50
Vandaag nog niks eerlijk gezegd. Ik denk dat het nog wat vroeg is
Oamaru
Geplaatst: 21-01-13 08:51
Toen we met 2 winkelwagens vol met lege flessen door het winkelcentrum liepen, omdat we een supermarkt medewerker zover hadden gekregen ze aan te nemen. Het dichstbijzijnde depot was 30 km verderop.
toen ik vanochtend een bericht op facebook zette of iemand nog een kapper wist die in een keer helemaal blondeerde, en daarna een hysterisch telefoontje van mijn vader kreeg
Symbeami
Geplaatst: 21-01-13 12:44
_Cubby_ schreef:
Mijn overbuurman die in z'n korte broekje en slippers zijn oprit sneeuwvrij stond te maken
Mijn vriendin die zei dat het stuk waar we op moment fietsten goed begaanbaar was.. nog geen 2 tellen later hoor ik een doffe klap en iemand die de slappe lach heeft. Was zij dus . Heb haar, zonder dat ik er wat aan kon doen, minstens 5 minuten staan uitlachen :p