De nieuwe hebben we vandaag gehaald,goed gecontroleerd voor aankoop. Alleen vergeten dat we vorig jaar de standaard hadden weg gegooid. Morgen in de herkansing
papagroom
Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-15 10:35
Nou het is weer de hoogste tijd om dit topic weer eens om hoog te schoppen!
Nepperd, ik heb geen zin om elke dag twintigduizend naalden op te zuigen of in m'n voeten te hebben hangen. Plus dat ik katten heb en een echte geen fijn idee vind ivm knaaggedrag van de kater.
Wij hadden bij mijn ouders thuis altijd een echte! Vond ik toch altijd wel heel erg leuk.. Hier in Utrecht (studentenhuis) hebben we een neppe, omdat we allemaal ontzettend slecht zijn in regelmatig stofzuigen en twee terroristen/katten hebben die slopen
Lous
Geplaatst: 22-11-15 18:11
Een echte natuurlijk, gaat gewoon elk jaar prima met twee onstuimige Oosterse Kortharen. Daarnaast kopen we altijd een Nordman. Weinig last van naalden moeten opruimen.
Wij hebben hier ivm veelvraat konijn gekozen voor een neppe en hij zal komende week komen te staan.
Mandyy
Geplaatst: 25-11-15 22:39
Nep, Ben zelf allergisch voor een echte boom en heb twee katten (een echte boom is giftig voor ze). De keuze is dan snel gemaakt.
Aranel
Geplaatst: 29-11-15 17:58
Ik heb gisteren, compleet tegen mijn principes in een neppe gehaald samen met mijn vriend. Ivm kat die graag klimt durfden we het niet aan om voor een echte te gaan
Wij hebben een neppe. Allemaal allergieën en astmapatiënten. Wij hebben er ook geen ballen in maar allemaal witte en zilveren diertjes ( vogels, uiltjes, vlinders ed. ) glazen ballen is geen succes met onze dieren...
Cowgirl
Geplaatst: 04-12-15 06:55
Een echte want die ruiken zo lekker. Dit jaar denk ik wel met nep ballen want ik heb een nieuwe kat. Beetje zonde van mijn glazen figuren.
papagroom
Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-16 01:44
Gezien de tijd van het jaar , de hoogste tijd om dit topic weer ens uit de kast te halen en af te stoffen...
En ik ga (weer) voor nep, heb een schurfthekel aan uitvallende naalden en met de hond en katten is een neppe veiliger. Morgen ga ik hem denk ik opzetten.