Hier (omg Rotterdam) weer mistig en het is 4 graden. Ga zo maar even het centrum in voor het gaat regenen. Het wordt na woensdag dus echt kouder, las ik net in de Telegraaf..
We hebben het op 1 buitje zachte regen na,droog gehouden tijdens de wedstrijd. Maar mén wat was het koud! Maar door de winst van 10-0 waren we de kou gauw vergeten. Nu nog steeds droog en koud.
Ik vond de kou wel mee vallen. Stond wel wat wind en toen ik net onderweg was begon het te regenen. Maar als je in je (neem ik aan) korte broek op het veld staat is het wel echt koud.
Hier was het vandaag eigenlijk wel lekker, frisjes maar droog en af en toe een flauw zonnetje maar na 15.30 werd het donker en begon de regen te vallen en toen werd het koud . Ik ga nu eerst eens kijken wat het weer morgen gaat doen, we zouden nl op de wei het 1 en ander gaan veranderen, want volgens stalgenootje zou het vandaag slechter zijn dan morgen maar daar ziet het nu niet naar uit.
Okee... fijn dat jullie zo blij zijn met sneeuw, maar hou het lekker bij jullie wil je! Alhoewel ik nu een binnen bak heb, zit ik er nog steeds niet op te wachten!
gohya
Geplaatst: 01-12-12 20:45
Je moet echt kijken op t.v. naar Eredivisie live 1,zóveel sneeuw in Enschedé!