Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Marinke_ schreef:[ Afbeelding ]
Sowieso dat rokje..
Maar ik twijfel of met dat bovenste topje + blazer of die daar onder?? Of een hele andere combi??
Uiteraard met panty + pumps eronder.
Ben zelf behoorlijk rossig en licht van huid, maar ervaring is juist dat bordeaux rood mij best erg leuk staat.
En nog een leuke glittertop voor oud-nieuw party party!
AnniekSolana schreef:Ben helemaal verliefd op dit jurkje: http://www.asos.com/ASOS-Petite/ASOS-PE ... &clr=Black en wil 'm misschien wel voor oud en nieuw bestellen, heb dan een leuk feest dus zou wel kunnen.
MissDonna schreef:hoi hoi mensen! ik weet niet of er interesse voor is, maar ik wil meer gaan oefenen op mensen met acryl nagels. ik zet ze al bij me zelf maar wil graag op andere mensen ook zetten. mochten er mensen zijn die voor een leuk bedrag een set willen (onkostenvergoeding zeg maar) pb me maar! misschien een leuk ideetje voor met de kerstbij de mooie kerstoutfit!
groetjes!
WenMLove schreef:Wauw, weer veel mooie dingen langs zien komen! Altijd goed voor inspiratie
ik ga dit denk ik bestellen:
[ Afbeelding ]
ik ben echt helemaal weg van die laarsjes![]()
past ook goed bij mn winterjas, waar ik ook hèèl blij mee ben
[ Afbeelding ]
WinSel schreef:_Marinke_ schreef:[ Afbeelding ]
Sowieso dat rokje..
Maar ik twijfel of met dat bovenste topje + blazer of die daar onder?? Of een hele andere combi??
Uiteraard met panty + pumps eronder.
Ben zelf behoorlijk rossig en licht van huid, maar ervaring is juist dat bordeaux rood mij best erg leuk staat.
En nog een leuke glittertop voor oud-nieuw party party!
Dat ROKJE
Waar haal je die?