Rouwboeket amsterdam_30, aka SG (inzameling afgerond)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 20:17

Wauw gaat best hard hier volgens mij.

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-12 20:20

ik plaats dit even namens een lieverd die zelf nog niet posten kan <3 <3 <3

Citaat:
ria j schreef:Dank je wel ik heb het net gestort, kan het alleen niet plaatsen omdat ik met die 25 berichten zit.
Het was een heel bijzonder persoon waar zelfs nog konden leren, wat zullen jullie haar missen.

Steunknuffel van mij ria j

colunder

Re: Inzameling rouwboeket amsterdam_30, aka SG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 20:22

Mijn bijdrage is ook overgemaakt.
Weer een jong iemand overleden door deze rotziekte.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 20:28

Hier problemen met internetbankieren! :(
Komt zo spoedig mogelijk een bedrag!

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 20:34

WinSel schreef:
quartel schreef:
Mensen.....het is te mooi wat hier gebeurd <3
Mijn dank is groot en met mij denk ik ook dat de familie met trots mee kijkt.
Het gaat verbazingwekkend snel en kan melden dat we het bijna voor elkaar hebben.
Een klein stukje nog.
Wellicht dat we zondag kunnen komen met een update over het totaalbedrag.
Ik hoop jullie allemaal "mee" te kunnen nemen als we het restand gaan overhandigen.

Wat zou het toch een mooi idee zijn als we met iets leuks voor die stichting zuden kunnen komen :j
En wat een mooi idee als bokt dan toch op deze manier aanwezig zal zijn bij haar laatste reis.....

Couse she`s a Super Girl

Kippevel..... _/-\o_

Mocht je hulp nodig hebben, waar dan ook mee, pb me dan

We gaan allemaal weer mee Q net als toen met de rozen in je Swiftje :)

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 20:53

Lieve bokkers, onderstaande quote wil ik met jullie delen, om weer eens te laten zien hoe bijzonder SG was. Van een bokker die wel graag een bijdrage wil doen aan het bloemstuk, maar niet in the picture wil.

Ik wil me liever niet persoonlijk melden in het topic aangezien ik tot haar overlijden en het berichtje op de voorpagina haar niet 'gevolgd' heb in haar strijd en dan vind ik het voor mij persoonlijk een beetje 'raar' pas nu op te duiken.
Sinds het berichtje op de voorpagina ben ik me langzaam door de topics aan het lezen (ben nu aan het einde van topic 1 en heb topic 3 al gelezen) en het laat me niet los vandaar dat ik ook een bijdrage wil doen aan een waardig afscheid van deze strijdlustige supergirl.

Een aantal jaar geleden heb ik een pb uitwisseling van een paar weken met haar gehad maar dat is 'verwaterd', op mij kwam ze over als iemand met een groot hart en we hadden echt een 'klik', door omstandigheden is het nooit tot een meet gekomen maar het is wel altijd in mijn achterhoofd blijven hangen ondanks dat ik toentertijd helemaal niet zo actief was op bokt (laatste maanden eigenlijk pas meer).
Voor mij kwam het dan ook als een schok 'opeens' haar naam op de voorpagina te zien.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 20:57

Wat prachtig omschreven :(:)

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-12 21:47

wauw tjady.......dank je voor het over brengen!!!

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 21:54

Faruba schreef:
Ik maak vanavond geld over.

En gister gedaan.

Vraagje,kunnen we nog ergens zien dat het ook gelukt is met het overmaken? Ik zou het nl. erg vervelend vinden als het niet aangekomen of niet goed gegaan is.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-12 22:02

Faruba schreef:
Faruba schreef:
Ik maak vanavond geld over.

En gister gedaan.

Vraagje,kunnen we nog ergens zien dat het ook gelukt is met het overmaken? Ik zou het nl. erg vervelend vinden als het niet aangekomen of niet goed gegaan is.

Er word gewerkt aan een namenlijst.
Zodra deze af is zal ik die ook hier plaatsen zodat je zelf kunt kijken of je er tussen staat.
Sta je er niet tussen dan hoor ik dat graag en spit ik het even uit.......
Laatst bijgewerkt door quartel op 21-11-12 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 22:03

Ik heb het vanmorgen ook over gemaakt.. Zou echt tof zijn als we nog een bedrag over houden wat naar die stichting kan :) Toppertje Q, dat je dat ook vermeld hebt..

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 22:12

+:)+ Q!!

Talithah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 22:17

Bedrag overgemaakt!

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 22:39

ievie schreef:
Ik heb het vanmorgen ook over gemaakt.. Zou echt tof zijn als we nog een bedrag over houden wat naar die stichting kan :) Toppertje Q, dat je dat ook vermeld hebt..

Ik denk dat we wel een leuke slagroomtaart bij elkaar hebben voor de stichting. :D

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 22:45

Ik zou graag nog een kers op de taart zien!! ;)

countrygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 22:55

tjady schreef:
Lieve bokkers, onderstaande quote wil ik met jullie delen, om weer eens te laten zien hoe bijzonder SG was. Van een bokker die wel graag een bijdrage wil doen aan het bloemstuk, maar niet in the picture wil.

Ik wil me liever niet persoonlijk melden in het topic aangezien ik tot haar overlijden en het berichtje op de voorpagina haar niet 'gevolgd' heb in haar strijd en dan vind ik het voor mij persoonlijk een beetje 'raar' pas nu op te duiken.
Sinds het berichtje op de voorpagina ben ik me langzaam door de topics aan het lezen (ben nu aan het einde van topic 1 en heb topic 3 al gelezen) en het laat me niet los vandaar dat ik ook een bijdrage wil doen aan een waardig afscheid van deze strijdlustige supergirl.

Een aantal jaar geleden heb ik een pb uitwisseling van een paar weken met haar gehad maar dat is 'verwaterd', op mij kwam ze over als iemand met een groot hart en we hadden echt een 'klik', door omstandigheden is het nooit tot een meet gekomen maar het is wel altijd in mijn achterhoofd blijven hangen ondanks dat ik toentertijd helemaal niet zo actief was op bokt (laatste maanden eigenlijk pas meer).
Voor mij kwam het dan ook als een schok 'opeens' haar naam op de voorpagina te zien.

Schitterend!!

Tjady, bedankt voor het posten hier!

Charlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 00:50

Geld van mij komt 1 van komende dagen. Was vandaag de bedoeling, maar ging even helemaal mis met m'n pas, die niet meer werkt. Morgen even via man regelen.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 00:57

Ik kwam pas iets te weten over de vreselijke ziekte en de afschuwelijke afloop toen het rouwbericht op de nieuwspagina stond. Het heeft me ontzettend gegrepen. Ik ben SG haar topics terug gaan lezen en ook die raakte me. De positiviteit van SG en de warmte van alle Bokkers. Ik doe zeker mee, ook al heb ik me "te laat" angesloten om te laten weten dat ik ontzettend veel respect voor SG haar doorzettingsvermogen heb. Toevallig hoorde ik vandaag op stal dat ze daar een tijdje heeft gestaan. Ook daar is het overlijden van SG het gesprek van de dag. Ik wil door middel van een bijdrage mijn steun aan de nabestaanden en mijn respect voor SG betuigen.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 07:10

Ik ben er stil van; zoveel mooie reacties en bijdrages. :j Mensen die mij persoonlijk kennen, weten dat ik niet zo snel stil te krijgen ben. Maar nu..............Respect _/-\o_ voor jullie allemaal.

Thorn2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 09:34

janouk schreef:
Ik ben er stil van; zoveel mooie reacties en bijdrages. :j Mensen die mij persoonlijk kennen, weten dat ik niet zo snel stil te krijgen ben. Maar nu..............Respect _/-\o_ voor jullie allemaal.

_/-\o_ _/-\o_

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-12 09:45

janouk schreef:

Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten.
Respect bokkers.........Jullie medeleven slaat zich als een warme deken om mij heen.......en ik denk wel dat meerdere mensen dit zo ervaren.
Enorm bedankt hiervoor......bedankt voor de glimlach

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 10:17

ook ik heb mijn bijdrage overgemaakt!!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 10:19

Ik ook (eindelijk). Dat moet toch helemaal goed komen op deze manier zou je denken!

Saskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 10:42

Zojuist geld overgemaakt.
Niet zozeer om het bloemstuk, als wel om het doel voor als er geld over is. Ik wil graag mee doneren aan een door SG zelf gesteld doel.

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 10:46

ik heb ook overgemaakt