Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:ria j schreef:Dank je wel ik heb het net gestort, kan het alleen niet plaatsen omdat ik met die 25 berichten zit.
Het was een heel bijzonder persoon waar zelfs nog konden leren, wat zullen jullie haar missen.
Steunknuffel van mij ria j
WinSel schreef:quartel schreef:Mensen.....het is te mooi wat hier gebeurd![]()
Mijn dank is groot en met mij denk ik ook dat de familie met trots mee kijkt.
Het gaat verbazingwekkend snel en kan melden dat we het bijna voor elkaar hebben.
Een klein stukje nog.
Wellicht dat we zondag kunnen komen met een update over het totaalbedrag.
Ik hoop jullie allemaal "mee" te kunnen nemen als we het restand gaan overhandigen.
Wat zou het toch een mooi idee zijn als we met iets leuks voor die stichting zuden kunnen komen![]()
En wat een mooi idee als bokt dan toch op deze manier aanwezig zal zijn bij haar laatste reis.....
Couse she`s a Super Girl
Kippevel.....![]()
Mocht je hulp nodig hebben, waar dan ook mee, pb me dan
Faruba schreef:Faruba schreef:Ik maak vanavond geld over.
En gister gedaan.
Vraagje,kunnen we nog ergens zien dat het ook gelukt is met het overmaken? Ik zou het nl. erg vervelend vinden als het niet aangekomen of niet goed gegaan is.
tjady schreef:Lieve bokkers, onderstaande quote wil ik met jullie delen, om weer eens te laten zien hoe bijzonder SG was. Van een bokker die wel graag een bijdrage wil doen aan het bloemstuk, maar niet in the picture wil.
Ik wil me liever niet persoonlijk melden in het topic aangezien ik tot haar overlijden en het berichtje op de voorpagina haar niet 'gevolgd' heb in haar strijd en dan vind ik het voor mij persoonlijk een beetje 'raar' pas nu op te duiken.
Sinds het berichtje op de voorpagina ben ik me langzaam door de topics aan het lezen (ben nu aan het einde van topic 1 en heb topic 3 al gelezen) en het laat me niet los vandaar dat ik ook een bijdrage wil doen aan een waardig afscheid van deze strijdlustige supergirl.
Een aantal jaar geleden heb ik een pb uitwisseling van een paar weken met haar gehad maar dat is 'verwaterd', op mij kwam ze over als iemand met een groot hart en we hadden echt een 'klik', door omstandigheden is het nooit tot een meet gekomen maar het is wel altijd in mijn achterhoofd blijven hangen ondanks dat ik toentertijd helemaal niet zo actief was op bokt (laatste maanden eigenlijk pas meer).
Voor mij kwam het dan ook als een schok 'opeens' haar naam op de voorpagina te zien.
janouk schreef:Ik ben er stil van; zoveel mooie reacties en bijdrages.Mensen die mij persoonlijk kennen, weten dat ik niet zo snel stil te krijgen ben. Maar nu..............Respect
voor jullie allemaal.