Gewoon open kaart spelen met de verkoper, dat is het eerlijkst en dan heeft hij of zij vast wel begrip voor de situatie
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shirley schreef:Goh, da's inderdaad wel heel toevallig, peacehorses !
Gewoon open kaart spelen met de verkoper, dat is het eerlijkst en dan heeft hij of zij vast wel begrip voor de situatie
maar 't was het verschil tussen ongeveer 60 euro en nu 30 euro, alleen moet ik dan de baas sturen om het op te halen.
peacehorses schreef:Shirley schreef:Goh, da's inderdaad wel heel toevallig, peacehorses !
heb inderdaad ook gewoon uitgelegd. Hij heeft gelukkig nog wel een game die ik ook wil, dus die neem ik nog wel van hem over, als hij dat wil natuurlijkmaar 't was het verschil tussen ongeveer 60 euro en nu 30 euro, alleen moet ik dan de baas sturen om het op te halen.

Kentaro schreef:barrymuis, hij staat bij mij nog in het rijtje recht bij, als ik het goed zeg 'print advertentie' e.d.! (hetzelfde als bij de oude versie!)

Iemand heeft een heule leuke jas op marktplaats staan, maar er zit bont aan en ze weet waarschijnlijk niet wat voor bont het is. Ze vraagt er 50 euro voor.. Ik wil nog even afwachten of ze weet wat voor bont het is (konijn ofzo zou ik nog wel dragen, maar er zijn ook dieren die ik niet om mijn nek wil hebben
) wat is een redelijke prijs..? Is het te krenterig om bijvoorbeeld 40 te bieden in het geval dat ze niet weet wat voor bont het is?
Daisyree schreef:Is het wel echt bont?
Volgens mij moet dit namelijk aangegeven staan in het label van de jas.
Maar alvast om even te peilen. (ik zou trouwens wel blij zijn als het nep is stiekem want ik ben een beetje bang dat het vossenbont is en het ziet er wel heel echt uit).
Eerst biedt iemand 175 euro voor mijn telefoon, daarna bied hij 180 en tenslotte de vraagprijs €200. Maar ja ondertussen kreeg ik een hoger bod van iemand die 'm vanmiddag op wilt halen.
Ik heb helemaal nergens in mijn mail over een overeenkomst/afspraak gehad.