Rare mensen op marktplaats deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 23:08

Goh, da's inderdaad wel heel toevallig, peacehorses !
Gewoon open kaart spelen met de verkoper, dat is het eerlijkst en dan heeft hij of zij vast wel begrip voor de situatie :j

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 23:16

Shirley schreef:
Gewoon open kaart spelen met de verkoper, dat is het eerlijkst en dan heeft hij of zij vast wel begrip voor de situatie :j

heb inderdaad ook gewoon uitgelegd. Hij heeft gelukkig nog wel een game die ik ook wil, dus die neem ik nog wel van hem over, als hij dat wil natuurlijk :) maar 't was het verschil tussen ongeveer 60 euro en nu 30 euro, alleen moet ik dan de baas sturen om het op te halen.

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 23:22

Geweldig! Machine verkocht en okay hij zou rond 17uur er zijn en hij belde pas rond 1745 dat hij verlaat was.
(Oh ja joh,nou niet gemerkt) :+
Was toch thuis dus was niet erg en even later was hij er,nadat hij eerst een pin automaat had leeg getrokken en is vertrokken met de spullen.

Nu kreeg ik vanochtend nog een mailtje van iemand anders dat als deze koper het niet wou hebben dan had hij wel belang.

(zo mailt er nooit iemand en dan 2 tegelijk)
Mooie is dat de telefonisch koper de extra spullen er niet bij wou maar dat de email koper dat wel wou hebben dus ben toch alles kwijt! :D

rooswita

Re: Rare mensen op marktplaats deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 23:25

zucht had iets te koop en ze vond mijn vraagprijs te hoog. ookal was dit al minder dan de helft van de orginele prijs. dus nouja ik wil wel overleggen over de prijs zeg ik hoeveel wil je er dan voor geven. krijg ik als antwoord ja dat vind ik zo moeilijk.... ja nouja this graag of niet

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 00:12

peacehorses schreef:
Shirley schreef:

heb inderdaad ook gewoon uitgelegd. Hij heeft gelukkig nog wel een game die ik ook wil, dus die neem ik nog wel van hem over, als hij dat wil natuurlijk :) maar 't was het verschil tussen ongeveer 60 euro en nu 30 euro, alleen moet ik dan de baas sturen om het op te halen.

Dat lukt jou wel :D

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 10:00

Ik lees ook zo nu en dan weer mee.
Maar nu ook al weer iets op marktplaats, een bruin menhoofdstel, helemaal nieuw! want mijn pony past hem niet. Vorig jaar al 3x verkocht via bokt, en dan steeds niet geld overmaken en niets meer laten weten.. laat dan weten dat je het niet wil :roll:
Nu van de week precies hetzelfde op MP.
Heb nu dus maar een mail gestuurd met
"Als ik niet meer geinteresseerd bent ontvang ik graag een mailtje, hopelijk begrijpt u dat, groeten"

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 10:06

Ik hoop niet dat je het letterlijk zo geschreven hebt?!?
(als IK niet meer geinteresserd ben) :')

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 10:41

Oh dat zou erg zijn ... natuurlijk begrijpt 'ie dat niet _O-

Verder is het natuurlijk enorm vervelend !
We plagen je maar een beetje, hoor :(:)

barrymuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 10:54

Kentaro schreef:
barrymuis, hij staat bij mij nog in het rijtje recht bij, als ik het goed zeg 'print advertentie' e.d.! (hetzelfde als bij de oude versie!)

Nee dat mis ik dus allemaal wordt daar helemaal gek van kan ook geen advertentie printen.
Bij is rechts gewoon een lege vlakte. :(
En van marktplaats krijg ik ook geen reactie.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 11:02

Bij mij staat het inderdaad ook niet...

Rechts staat alleen het vlak met de naam van de adverteerder, woonplaats en E-mail deze adverteerder!
En daaronder staat helemaal niks..

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 11:06

Heb even gekeken, maar ik kan het inderdaad ook niet meer (printen/doorsturen)

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 11:22

Pff.. Het valt misschien niet onder 'rare' mensen, maar dit is toch wel erg vervelend.
Ik heb een geinteresseede voor mijn jas. Afspraak mee gemaakt over de prijs, zij zou het betalen, ik zou het daarna opsturen. Krijg ik gisterochtend een mailtje 'Heb je de jas al verzonden?'. Had ik nog niet gedaan, want ik hem haar geld nog niet binnen, dus een net mailtje terug gestuurd dat haar geld nog niet op mijn rekening stond en dat ik hem pas zou verzenden als het geld er was.
Nu net weer een mailtje 'Heb je de jas inmiddels al verstuurd?'. Geld is er nog steeds niet, dus ook niet verstuurd. Waarop ik weer een mailtje kreeg dat ze het geld dinsdag al over had gemaakt en dat het er nu toch zeker wel al zou moeten zijn.
Ze stuurt dus woensdagochtend om 7.00 een mailtje of ik de jas al verzonden heb terwijl ze dinsdags het geld over heeft gemaakt. Heel vreemd..

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 11:34

Ik zou er een keer een mailtje aan wagen met zodra het geld ontvangen is, verstuur ik de jas en verder niet meer reageren!
heb er ook een keer zo een gehad.... die dacht dat ik achterlijk was en het dan wel alvast op zou sturen... (nooit geld gezien)

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 11:42

Maar als jullie toevallig bij dezelfde bank bankieren zou het geld er al de volgende dag geweest zijn. Dus minder raar dan het lijkt.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 11:46

Zelfs dezelfde dag! Maar ik zou zelf dan nooit direct een mail sturen met of het al opgestuurd is :P

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 12:35

Als iemand niet betaald stuur ik ook altijd een net mailtje met of het geld al over was gemaakt, en zo niet of er nog interesse is.

Meestal hoor je dan wel wat, of sorry, of het geld is er een dag later.
Indien ze geen interesse hebben hoor je meestal niks meer :)

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 13:08

Mijn 2e bieder laat ook niets horen ggrrrrr eerst om het uur een mail en nu niets meer! Beetje jammer maar goed..... Komt vast weer een nieuwe hoop ik!

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 14:50

Ik heb mijn Samsung Galaxy op internet staan, ben benieuwd wat voor reacties ik ga krijgen. :D

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 14:51

Niets voor lifaya?? (of was die op zoek naar iets totaal anders? :o )

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 14:57

Die had toch al 1 gevonden? :P
En ik heb niet diegene die zij wil denk ik.

Heb wel 4 mailtjes binnen 5 minuten gekregen, ze bieden allemaal onder de vraagprijs. :')

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 14:58

Dan loop ik achter... :=

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 15:25

Ik heb een vraag :+ Iemand heeft een heule leuke jas op marktplaats staan, maar er zit bont aan en ze weet waarschijnlijk niet wat voor bont het is. Ze vraagt er 50 euro voor.. Ik wil nog even afwachten of ze weet wat voor bont het is (konijn ofzo zou ik nog wel dragen, maar er zijn ook dieren die ik niet om mijn nek wil hebben :+ ) wat is een redelijke prijs..? Is het te krenterig om bijvoorbeeld 40 te bieden in het geval dat ze niet weet wat voor bont het is? :+

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 15:31

Is het wel echt bont?
Volgens mij moet dit namelijk aangegeven staan in het label van de jas.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 15:41

Daisyree schreef:
Is het wel echt bont?
Volgens mij moet dit namelijk aangegeven staan in het label van de jas.

Dat gaat ze nog even voor me nakijken :j Maar alvast om even te peilen. (ik zou trouwens wel blij zijn als het nep is stiekem want ik ben een beetje bang dat het vossenbont is en het ziet er wel heel echt uit).

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 15:41

Ik heb nu iets raars. :') Eerst biedt iemand 175 euro voor mijn telefoon, daarna bied hij 180 en tenslotte de vraagprijs €200. Maar ja ondertussen kreeg ik een hoger bod van iemand die 'm vanmiddag op wilt halen.
Dus ik ben daarmee akkoord gegaan was nog niet akkoord gegaan met de eerste bieder. Krijg nu ineens een scheldkannone over mij heen. Dat ik niet eerlijk ben, dat ik akkoord was gegaan met zijn bod.. :') Ik heb helemaal nergens in mijn mail over een overeenkomst/afspraak gehad.
Zei alleen dat mijn minimale vraagprijs 200 euro was.
Hij gaat tekeer joh. Ik mag stikken in mijn Samsung, ben een leugenaar.. Naah.. :D