Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 10:24

Dreamy schreef:
Er bleef eens een vriendinnetje bij mij logeren (wij waren 10) en we gingen bij mijn buurmeisje (zij was 7) thuis verstoppertje spelen. Ik besloot in het kamertje te gaan waar dat gekke blauwe licht vandaan kwam, dus ik deed daar de deur open.. allemaal plantjes aan een droogrek! Ik de meiden erbij gehaald en buurmeisje gelijk "Oh, hier mogen we helemaal niet komen!". Dus deur weer dicht en verder spelen :j
Alleen had mijn vriendinnetje het wel tegen haar ouders verteld, die gelijk naar mijn vader belde. Die ging vervolgens bij de buurman peilen, en ja hoor: wietplantagetje :j :Y)

Was dit in Spaubeek? :+

Ooooohhh, kun je je trouwens nog herinneren dat de moeder van die Shirley toen een kat had en dat die kleintjes had gekregen? Maar ze waren dr kwijt dus wij helemaal zoeken, en toen had ik ze gevonden! 8-)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 10:48

Sokje_6 schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik zat in groep 2 en toen is een juf gillende en rennend de klas uit gerend en toen kwam opeens de directeur binnen..

je raad het nooit, er zat een mini spin op haar gitaar. :=

Ik ben niet echt bang voor spinnen dus ik dacht echt... :? :?

Moest er toch even om lachen :+

Dat krijg je van de hele middag duits leren.. :o

Kayleigh__

Re: Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 11:08

Toen ik klein was ging ik met mijn zus, neef, nicht en tante op stap. We moesten een stukje met de trein. Alleen ik was nog ingestapt en toen gingen de deuren dicht. Toen ging ie ook nog een stukje rijden. Vond het doodeng.
Bleek dat de trein alleen maar even ging ontkoppelen. Sindsdien ga ik nooit meer als eerste de trein in.

Jacqvaliant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 11:53

Wat een leuke grappige enge en herkenbare verhalen.
Wij hadden vroeger een paar geitjes thuis, toen er 1tje dood ging werd hij een paar dagen later opgehaald door de
destrecteur. Een paar dagen later vroeg ik : mam als ik dood ga , wordt ik dan ook zo ik de vrachtwagen gegooid!

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 12:12

Ik heb twee die me nog goed bijstaan.

Met mama eendjes natspetteren en toen viel ik in het water. In die paar seconden dacht ik oh nu ga ok visjes zien als ik op de bodem zit, maar toen trok mama mij al aan mijn haren weer omhoog. :')

En in een kledingwinkel, toen was ik acht ofzo en heel recalcitrant. Ik moest een broek passen van mama en had helemaal geen zin daarin. Toch die broek aan en mama zette mij op zo'n blok zodat ik in de spiegel kon kijken en toen riep ik express heel hard 'mama deze broek zit in mijn poedersuiker' hahaha. Iedereen keek me aan en mama was heel boos.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 12:25

Geweldige verhalen hier!

Ik ging vroeger (toen ik tussen de 6 en 8 jaar was) in de zomervakantie altijd een weekje bij een vriendinnetje logeren. Haar ouders waren gescheiden en haar vader woonde samen met zijn nieuwe vriendin in Capelle (aan de ijssel dacht ik). Wij gingen dan naar haar vader zodat we lekker veel buiten konden spelen (woonde in hartje amsterdam).

Op een dag rende ik naar binnen want mijn vriendinnetje had een snee in haar voet. Ik ging een kamer binnen waar haar vader zich net stond om te kleden en stond toen oog in oog met zijn slurfje... Die zag er toch echt heel anders uit als die van mijn papa :? . Afijn, hij snel een onderbroek aan, mee naar buiten en een pleistertje geplakt. Toen ik thuiskwam heb ik mijn ouders doodleuk lopen vertellen dat Ruud een condoom om zijn slurfje heen had zitten toen ik binnenrende... Ouders helemaal in paniek :o Wist ik veel wat een condoom was en dat een man ook besneden kon zijn... :P

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:24

En toen ik een jaar of 6 was waren ze bij ons thuis op het dak aan het werk. Maar toen viel er een man van het dak af en bleef met zijn arm aan de ladder hangen :oo Zijn hele arm was open gescheurd. Het staat me nog precies bij hoe een vriend van mijn vader die er ook was zijn riem uit zijn broek trok en die om de arm van de man bond om het bloeden enigszins te stelpen. (is uiteindelijk allemaal goedgekomen gelukkig :) )

Ik was trouwens een heel wijs kind :D Toen ik 2 was lag ik in het ziekenhuis en zou misschien mijn been afgezet moeten worden en toen zei ik: Ik heb liever dat ze mijn been afzetten dan dat ik dood ga.

Op diezelfde leeftijd ging mijn opa dood. En mijn ouders probeerde een mooi verhaaltje te vertellen over dat opa sliep. Maar ik was daar boos om want opa sliep niet, opa was dood en mijn ouders mochten daar niet over liegen :')

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 19:50

smurffie schreef:
Ik heb mijn vissen vermoord.. ;(

We hadden in de tuin een vijver, en ik had 2 goudvissen erin.
Ik vond het water zo vies en dat vond ik zielig, dus heb ik een fles afwasmiddel in de vijver gegooid.
Mijn moeder heeft dr een dagtaak aan gehad om de vijver leeg en vol te laten lopen en nieuwe vissen te kopen :o.
En ik maar denken dat ik zo goed voor ze zorgde want ze werden zo oud!

En ook heel sneu voor de beestjes heb ik wel is kokend water in de vissenkom gegooid, ik dacht dat ze het heel koud zouden hebben? -O-

Verder komt het it verhaal me bekend voor, daarna nog eens met vriendinnen gaan kijken want kon me herinneren dat hij ZOOO eng was... tot het einde van de film kwam en het niet echt eng geweest was...

Mijn zus had een vriendin, en haar vriendin een zusje... (Duidelijk haha)
Dat meisje heeft de hamster ooit in de magnetron gestopt omdat ze dacht dat ie het koud had.

Wil niet weten hoe dat er vanbinnen uit gezien heeft..

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 20:03

Pascal schreef:
smurffie schreef:
Ik heb mijn vissen vermoord.. ;(

We hadden in de tuin een vijver, en ik had 2 goudvissen erin.
Ik vond het water zo vies en dat vond ik zielig, dus heb ik een fles afwasmiddel in de vijver gegooid.
Mijn moeder heeft dr een dagtaak aan gehad om de vijver leeg en vol te laten lopen en nieuwe vissen te kopen :o.
En ik maar denken dat ik zo goed voor ze zorgde want ze werden zo oud!

En ook heel sneu voor de beestjes heb ik wel is kokend water in de vissenkom gegooid, ik dacht dat ze het heel koud zouden hebben? -O-

Verder komt het it verhaal me bekend voor, daarna nog eens met vriendinnen gaan kijken want kon me herinneren dat hij ZOOO eng was... tot het einde van de film kwam en het niet echt eng geweest was...

Mijn zus had een vriendin, en haar vriendin een zusje... (Duidelijk haha)
Dat meisje heeft de hamster ooit in de magnetron gestopt omdat ze dacht dat ie het koud had.

Wil niet weten hoe dat er vanbinnen uit gezien heeft..

Dat wil ik inderdaad niet weten nee...

carmenbrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 20:18

Oh, en mijn buurmeisje zei een keer, ze was 3 ofzo en er was een kip dood. Had haar vader die begraven, en toen zei ze;
Zo, en nu de volgende? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 20:23

Mijn vader kweekte eerder veel met vogels. En toen mocht ik een baby vogeltje vast houden. En hij zei dat ik hem goed moest vasthouden. Dus toen hield ik hem zo goed vast, dat baby vogeltje niks meer deed :( En die vogeltjes kostte toendertijd best veel.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 20:24

love_western schreef:
Mijn vader kweekte eerder veel met vogels. En toen mocht ik een baby vogeltje vast houden. En hij zei dat ik hem goed moest vasthouden. Dus toen hield ik hem zo goed vast, dat baby vogeltje niks meer deed :( En die vogeltjes kostte toendertijd best veel.

Ik had dus precies hetzelfde met het caviaatje van mijn buurjongetje.
Hij heeft zo hard gehuild, terwijl ik alleen maar dat beestje goed vast moest houden. Wist ik veel dat die beestjes ook dood kunnen gaan van goed vasthouden.

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 20:33

Zelf had ik een soortgelijk hondenverhaal.. :P
Mijn oma liet een bord aflikken door de hond en zei toen tegen mij:"Zo, die kan gelijk de kast weer in!"....ik vond dat zo raar!
Ze maakte natuurlijk een grapje!

Mijn broertje had toen hij klein was een keer met een paar vriendjes bij een meertje aan het zwemmen, toen een rare man vroeg of hij op een broodje wilde poepen.. :')
En onze nichtjes hebben een dode zwerver onder het ijs gevonden, dat zijn ze ook nooit vergeten. :+

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 20:34

Omg die uit de beginpost... :')

Toen ik een jaar of 10/11 was ging in met mijn moeder wandelen in het bos, we passeerden een vrouw en een gehandicapte jongen (zeg ik dit zo netjes? :P) Mijn moeder liep voor mij en was ze al voorbij, de vrouw die bij de jongen was, was mij ook voorbij (kun je het nog volgen? :+) en toen trok hij mijn shirt opeens omhoog met de woorden 'heh jij ook een navelpiercing?' Toen ben ik gewoon geschrokken doorgelopen _O- Niks aan overgehouden, nu wel grappig :))

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 20:41

ik heb wel eens een film gezien waarbij er een vulcaan was overstroomd, overal lava. en toen viel er een oma in van 2 kinderen. weet het nog als de dag van gisteren.

en ik ben een keertje een onbekende mevrouw aangevlogen, want ik was mijn moeder kwijt, en deze mevrouw had bijna dezelfde jas als mama. omdat ik zo in paniek was, was ik al aan het janken dus mijn zicht was niet helemaal 100%.

Turbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 20:55

Wat een verhalen, moet er om lachen maar sommige zijn ook echt te eng/vies voor worden :=

Ik zelf heb een keer iets meegemaakt wat echt ontzettend grappig was, kan het me nu nog goed herinneren en het is al bijna 10 jaar geleden :+
Ik was ongeveer 8, m'n zusje rond 4/5 jaar. We waren in Italie op vakantie, en we waren met de hele familie boodschappen aan het doen. Ik en m'n zusje moesten even een karretje halen.
Precies op dat moment liep er een jongen langs die ik behoorlijk interessant vond, en tja, dan is het natuurlijk niet 'cool' als je met je zusje loopt :j :')
Dus, zusje naar de karretjes gestuurd (was een paar meter vandaag waar ik stond, don't worry)
Bij de karretjes zat dus een vrouw te bedelen. Wat doet mijn zusje? Ze loopt naar de mevrouw toe, geeft haar 0,50, loopt door om een karretje te pakken, en kijkt dan stom verbaasd naar mij als het karretje niet los komt _O-

Dacht ze dus dat de mevrouw op de karretjes zat te passen, dat je haar geld moest geven en dat je dan een karretje kreeg _O- Die blik van d'r, geweldig!

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 20:57

Ik dacht dat mijn vader een geheim afspraakje met een vrouw had, want op woensdag stond gekrabbeld (onduidelijk handschrift) " Sita Be... 07:45"
Wist ik veel dat hij Cetabever bedoelde, kleur 745, gebroken wit. -O-

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 21:01

Lizzle schreef:
Ik dacht dat mijn vader een geheim afspraakje met een vrouw had, want op woensdag stond gekrabbeld (onduidelijk handschrift) " Sita Be... 07:45"
Wist ik veel dat hij Cetabever bedoelde, kleur 745, gebroken wit. -O-

_O-

Kingie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 21:11

Haha toen in een jaar of 5 was en nog in de kleuterklas speelde ik altijd met de tampons van mijn moeder, en had er een paar in mijn jaszak zitten. Op een dag toen mijn vader me naar school toe bracht haalde ik ze uit mijn zak, al die moeders lachen, en ik had geen idee wat er nou zo grappig was.

Echt stom hoe je zulke dingen onthoudt, kan me echt bijna niks herinneren uit die tijd behalve dan zoiets stoms :')

AapjeAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 21:13

Ik en mijn vriendje zeiden altijd dat we later samen 13 kinderen wilden. Maar toen zag ik voor het eerst een bevalling op tv. Daarna liep in naar mijn moeder om te vertellen dat ik toch maar van mijn kinderwens af zou zien. Heeft mijn moeder me nog jaren mee geplaagd.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 21:15

Kingie schreef:
Haha toen in een jaar of 5 was en nog in de kleuterklas speelde ik altijd met de tampons van mijn moeder, en had er een paar in mijn jaszak zitten. Op een dag toen mijn vader me naar school toe bracht haalde ik ze uit mijn zak, al die moeders lachen, en ik had geen idee wat er nou zo grappig was.

Echt stom hoe je zulke dingen onthoudt, kan me echt bijna niks herinneren uit die tijd behalve dan zoiets stoms :')

_/-\o_

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 21:19

Toen het vroor konden we op de sloot lopen. Dus tussen de middag gingen we met een groepje daarop lopen. Alleen naast die sloot was een 80 kilometer weg. Omdat we nu over die geluidswal konden kijken bedachten enkele jongens dat het wel leuk was om stokken te gaan gooien naar alle vrachtwagens die langsreden. Ik ging er niet bij staan omdat ik wel wist dat het fout was, maar als ik nu terug denk had ik lang niet door hoe fout dat was := Vlak voordat we weer naar school moesten kwam de politie aanrijden en zijn twee jongens meegenomen naar het bureau. 's Middags op school was dat groot nieuws en ik weet nog hoe 'stoer' ik dat vond dat ik daar bij was... := Ik denk dat ik in groep 6 zat.
Laatst bijgewerkt door arans op 08-11-12 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 21:23

Ik herrinner me allerlei dingen maar door kingie hier boven herrinnerde ik me dat ik in de wc kwam met kerst en het zo leuk versierd vond :j Mijn broertje had de tampons overal als kerstballen op gehangen hylarisch dat bekkie toen hij kreeg te horen dat dat geen versieringen waren (is hem maar niet verteld op die leeftijd waar ze wel voor dienen :D )

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 21:24

Je gezicht vol maandverband plakken en laten zien hoe trots je wel niet was :D

Chrlooott

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 21:25

Ik en mijn zus zouden de auto van papa kuisen, we kregen ieders 3 euro als beloning! Omdat we de auto extra proper wouden krijgen hebben we maar schuursponsjes gebruikt! Papa was niet zo blij nadien :)