Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 19:29

Kentaro schreef:
je hoeft toch helemaal geen plaatsnaam meer op te geven om iets over te maken (binnen Nederland)?!
En het gebeurd mij ook wel vaker dat iemand meer biedt dan de vraagprijs, omdat ze het heel graag willen hebben!

Nee klopt, die geef ik zelf ook niet :) Maar m'n naam moet ik wel geven en als je die intikt op google is het vinden van m'n adres erg makkelijk, dat is 't meer :P

KimD

Re: Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 19:38

Ik meld mij ook weer hier, ik 'shop' ook regelmatig op MP en kom soms vage types tegen....

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 20:05

Ik loop echt achter... Deel 3 alweer!!

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 20:27

Zondag zou ik bij iemand in groningen studieboeken op gaan halen. Netjes naam en adres gekregen.
Diegene zei in groningen te wonen en wij komen uit brabant. Gelukkig hebben we een auto van de zaak dus konden we 'even' heen en weer rijden.
Komen we aan bij het gegeven adres. Blijkt daar een ouder echtpaar te wonen met een totaal andere naam dan gegeven. Blijken we al de 3e deze week te zijn die daar aan de deur komt.
Helaas hadden die andere 2 wel al geld gestort.. Wij gelukkig niet!
Lekkere poging tot oplichting dus!

Ook had ik een andere reactie op dezelfde advertentie van de boeken. Krijg ik via whatsapp een berichtje dat hij ze vandaag zou kunnen opsturen of pas na zijn vakantie ophalen. Het gaat om een hoop geld dus ik wil het wel echt zien. Dus afgesproken na zijn vakantie dat ik weer contact opnemen.
Gedaan, krijg ik als reactie dat de boeken tijdens zijn vakantie zijn afgehaald (???)
Dus ik advertentie opnieuw erop gezet en binnen paar uur weer reactie van hem, precies het zelfde verhaal als eerst. Hij had niet door dat wij al eerder contact hebben gehad..
Echt een verschrikkelijk dom iemand dan, precies dezelfde adverentie met mijn nummer en naam erbij.
Ik heb dan nu wel een 06-nummer en een foto van hem erbij, kan ik daar iets mee?

pff, gaat goed!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 21:22

Ik heb vanavond een brommer gekocht van een man hier in de buurt en die zit me nu steeds te whatsappen. -O- :')

xChiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 21:26

Saskiaatje schreef:
Ik heb vanavond een brommer gekocht van een man hier in de buurt en die zit me nu steeds te whatsappen. -O- :')

Creepy... Gewoon negeren/blokkeren.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 21:33

Kon dat maar, hij is vergeten de tankdopsleutels mee te geven, dus ik moet er morgen weer heen. :=
Ik moest bij hem achterop de scooter naar Post NL voor het overschrijven, stuurt 'ie net dat 'ie 't zo knus vond met mij achterop.

:')

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 21:55

Whahah, en toen!?

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 21:56

Haha :')

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 22:00

Samsie schreef:
Whahah, en toen!?

En toen heb ik niet meer gereageerd. :')

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 22:03

Heel wijs :P
Ben benieuwd of hij er nog over begint als je hem ziet voor die sleutels :+

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 17:33

Saskiaatje schreef:
Samsie schreef:
Whahah, en toen!?

En toen heb ik niet meer gereageerd. :')

Vreselijk dat verhaal.. brrrr.. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 17:53

Nou fijn, ik ben dus mooi opgelicht, of eerder gezegd mn ouders.
Had adv. op mp staan voor schoolboeken, werd gebeld, vriendelijke man alles afgehandeld bedrag overgemaakt. Vandaag eens gebeld waar de boeken bleven, en eens zn naam gaan googelen.
Lekker, opgelicht voor bijna 100 euro, wat voel ik me schuldig, ik heb met die man overlegd en het is het geld van mn ouders!! |(

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 18:01

Vandaag gewoon een gevalletje "boter bij de vis".
Dressoir werd opgehaald voor de vraagprijs. Geen gezeik, hop, tikken en inladen.
Is een handelaar, leuke man, mijn nu ex-dressoir wordt verscheept naar Engeland.
Daar is duidelijk een markt voor; voor een dressoir, niet voor mijn andere kasten of spullen. ;)
Mja, weg= weg!

Theekastje met ster is ook gisteren opgehaald, dus: so far, so good!

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 21:49

amykimmie schreef:
Nou fijn, ik ben dus mooi opgelicht, of eerder gezegd mn ouders.
Had adv. op mp staan voor schoolboeken, werd gebeld, vriendelijke man alles afgehandeld bedrag overgemaakt. Vandaag eens gebeld waar de boeken bleven, en eens zn naam gaan googelen.
Lekker, opgelicht voor bijna 100 euro, wat voel ik me schuldig, ik heb met die man overlegd en het is het geld van mn ouders!! |(

Heb ik toen ook gehad met schoolboeken, ook €100,00 :(

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 21:54

dodyg schreef:
Heb mijn paard op marktplaats te ruil of te koop staan.
kreeg gisteren een mailtje van een vrouw die mijn paard wel wilde ruilen voor haar dalmatiër... ;(
:? wat moet ik daar toch mee :?

Hahahahahahahha :')

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 21:55

Saskiaatje schreef:

Oei :') Vertellen dat je niet op mannen valt...? :')

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 21:58

Zou dat effectief zijn? :Y)

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 21:59

xHaithi schreef:
Zou dat effectief zijn? :Y)

Of hij vind het geil en gaat door met stalken, of hij ziet in dat hij geen kans maakt.. :D

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 22:05

Even wat leuk tussendoor. Mijn vriend had een redelijk dure speaker/versterker te koop. Nieuwprijs 2700 maar we gebruiken hem al dik een jaar en we hadden hem zelf ook 2dehands. Vraagprijs was 1500 euro. Nou die man ging akkoord en kwam hem uurtje geleden ophalen. Wij hem nog even aangezet en die man zegt: nou hier geef ik echt geen 1500 voor. Wij dus al van oh nee he weer 1tje die als die al binnen is wil afdingen nee heeft hij er 1750 voor gegeven en hij zag een extra speaker staan die er niet bij hoort maar die je er wel aan kan koppelen. Heeft hij ook gekocht voor 400!! Wij zijn nu dus rijk haha. Man helemaal blij en gaat ze in zijn nieuwe cafe gebruiken!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 22:11

ShauniBef schreef:
Saskiaatje schreef:

Oei :') Vertellen dat je niet op mannen valt...? :')

Dat zei ik al toen ik daar was, iets van "Oh ja, dat vindt mijn vriendin vast ook leuk". Hint. :')

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 22:12

kiki1983 schreef:
Even wat leuk tussendoor. Mijn vriend had een redelijk dure speaker/versterker te koop. Nieuwprijs 2700 maar we gebruiken hem al dik een jaar en we hadden hem zelf ook 2dehands. Vraagprijs was 1500 euro. Nou die man ging akkoord en kwam hem uurtje geleden ophalen. Wij hem nog even aangezet en die man zegt: nou hier geef ik echt geen 1500 voor. Wij dus al van oh nee he weer 1tje die als die al binnen is wil afdingen nee heeft hij er 1750 voor gegeven en hij zag een extra speaker staan die er niet bij hoort maar die je er wel aan kan koppelen. Heeft hij ook gekocht voor 400!! Wij zijn nu dus rijk haha. Man helemaal blij en gaat ze in zijn nieuwe cafe gebruiken!

Is het wel echt geld? :=

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 22:13

Maar, het had niet geholpen _O- ? Balen... -O- :')

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 22:15

Omg, droog _O- Misschien valt hij dan in de eerste categorie ipv in de 2de, die ShauniBef aangaf. Dan heb je wel een probleempstje :')

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 22:16

ShauniBef schreef:
Maar, het had niet geholpen _O- ? Balen... -O- :')

Blijkbaar niet. :')
Maar ik ging daar vanochtend die vergeten tankdopsleutels halen en toen leek het wel of het een hele andere vent was. :')
Kreeg er nog een jerrycan bij, voor de moeite, maar echt geen enkele vorm van flirten. _/-\o_