Ik stapte in de auto en we reden zo door de uitgang naar Frankrijk. Wat er daarna gebeurde herinner ik mij niet goed meer. Ik denk dat ik wakker werd of verder droomde, maar dat was dan niet lucide meer. Volgens mij ben ik aan vakantie toe.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik stapte in de auto en we reden zo door de uitgang naar Frankrijk. Wat er daarna gebeurde herinner ik mij niet goed meer. Ik denk dat ik wakker werd of verder droomde, maar dat was dan niet lucide meer. Volgens mij ben ik aan vakantie toe.
Dat is een goed begin toch!
Ik meen dat je wat lichter zult moeten gaan slapen voor je lucide kunt worden, en eigenlijk vind ik het wel prima dat ik zo goed slaap, hihi. 

dat heb ik echt nog nooit geprobeerd eigenlijk. Ik verander mezelf meestal in een hele grote vogel als ik ergens aan moet ontsnappen, dat vind ik ook leuker dan een menselijke vorm.

)
Ik besef me wel op de een of andere manier dat het allemaal niet klopt en dat ik droom want zodra ik er genoeg van heb dan denk ik 'Oke genoeg, wakker worden hup.' en dan word ik ook direct wakker.. Alleen moet ik nog even omschakelen van dat ik wakker wil worden naar droom besturen..