papagroom schreef:Stel jij had dit topic geopend........doe me een lol en herschrijf de o.p. eens,want ik zelf zie niets ranzigs
Maar jij kunt dat vast zo veranderen dat hij voor iedereen aanvaardbaar is
Oeh; mag ik hier op reageren?
Stel dat er nou had gestaan:
papagroom schreef:Kijk....weet je wat mij nou wel aardig lijkt????
Als iedereen die een leuke oranje outfit heeft ,hier nou eens een foto plaatst.
Hieronder zien jullie mijn outfit: [ [url=...]Afbeelding[/url] ]
in plaats van:
Citaat:
Kijk....weet je wat mij nou wel aardig lijkt????
Als iedereen die een bavaria jurkje,of andere leuke outfit heeft ,hier nou eens een foto`tje plaatst.
En nee..PPG is heus de beroerdste niet...als hij een jurkje,passend voor een kerel van meer als 100KG kan vinden....plaatst hij zelf ook een foto.
Ik zou zo zeggen leef je uit!!!
waarbij de dikgedrukte woorden toch echt impliceren dat 'de grappigheid' 'm zit in een bepaalde dubbelzinnigheid (immers; een grap is pas lollig als hij grenzen opzoekt) en de controverse tussen mooie meiden in een jurkje en een mollige heer in jurkje en daarmee de grap (=opgezochte grens) mbt de sexen benadrukt zou niemand er andere associaties bij hebben gekregen en was mijn aandacht nooit getrokken door dit topic.
maar vooral als er in plaats van:
papagroom schreef:Jeetje ben je even weg,krijg je dit.
Ik ga hier weinig woorden aan vuil maken,want ik ga eerst de paarden doen,maar wil nog el even zeggen,dat mensen die overal iets funzigs achter zoeken,zelf in de regel een vreemde kronkel hebben,,,,,in het geval van mensen met slechts drie hersencellen,is dat echter een heel kort kronkeltje.tegen alle anderen wil ik zeggen...leef je uit.
had gestaan:
Citaat:
oeps, daar heb ik me even laten kennen zeg, ja zo zijn mannen van mijn leeftijd nou eenmaal
of iets in die richting en TS daarmee de zelfspot zou hebben opgezocht in plaats van de verdediging... (waarom eigenlijk; omdat het geschetste beeld klopt? Wat is daar zo erg aan? No big deal toch?)
dan had je mij in elk geval zeker niet gehoord
.