x__Danielle schreef:Ja dat snap ik ook, dat is ook erg vervelend. Maar als ze het bord via links neerzet ipv via rechts?
Bij de pizzeria niet, maar wel in een chiquer restaurant.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Douce schreef:Ja als jij in een restaurant zit waar alles >€15 euro is, dan zou ik dat ook verwachten. Wij zitten rond de €34,- VHN. Dat kun je nog veel duurder maken maar ook goedkoper. Voor die prijs verwachten de meesten bij ons niet dat ik alles rechts inzet. Mijn baas heeft het liever wel, maar omdat ik links ben lukt het niet als ik drie borden draag. Dan gooi ik alles bijna op tafel.. toen mocht ik ineens met links inzetten haha. Beter heel op tafel en links dan half vallend en rechts.
Ik draag mijn dienblad dan ook op mijn linkerhand. Wat ik altijd doe als ik niet rechts kan inzetten is zeggen: Ik kom het even van links inzetten. Vind ik netjes staan en de mensen weten gelijk dat er normaliter wel op gelet wordt. Bij mij komt dit echter niet vaak voor, alleen als mensen links naast de muur zitten en ik dus moeilijk (lees half-leunend achter de persoon, mijn arm in een vreemde houding waardoor de wijn haast onmogelijk kan komen waar het zijn moet
) van rechts kan inzetten/inschenken.Chris schreef:'hoor' je het dienblad op je linkerarm te dragen? Ik ben rechts en draag m'n dienblad ook op rechts. Al m'n collega's vinden dat heel raar maar ik vind het veel makkelijker.