Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Samy schreef:Oh mijn koper die een hoesje had gekocht, maar die nog steeds beneden in de brievenbus zit, gaat morgen aangifte doen bij de politie tegen mij.
Hij heeft gezegd contact te hebben gehad met PostNL, maar hij wilt nu zijn geld terug en niet 31 mei, wat ik afgelopen week in mijn email contact naar hem stuurde, aangezien ik eerst af wil wachten wat PostNl doen.
NoekAa_ schreef:Ik kan er zo slecht tegen, maak ik een leuk prijsje.. krijg ik tegenbod van zoveel inclusief verzendkosten.. dus 1,75 minder.. Word ik echt niet goed van. Niet dat die 1,75 uitmaakt maar het was al een lage prijs.
_l_amanda_l_ schreef:Samy schreef:Oh mijn koper die een hoesje had gekocht, maar die nog steeds beneden in de brievenbus zit, gaat morgen aangifte doen bij de politie tegen mij.
Hij heeft gezegd contact te hebben gehad met PostNL, maar hij wilt nu zijn geld terug en niet 31 mei, wat ik afgelopen week in mijn email contact naar hem stuurde, aangezien ik eerst af wil wachten wat PostNl doen.
Nu ben ik stiekem toch héél benieuwd wat jij voor zo'n hoesje vraagt, de politie, maak em nou![]()
Als je nou een flatscreen "achterhield", oké..![]()
Alja schreef:als mensen bij mij gaan afdingen met 1/2 euro verkoop ik het niet eens meer, het vreet geen biks en ligt me niet in de weg en gaat me dan gewoon om het principe!
morgen komt er iemand kleren kopen bij me ( 3 dingen: 3 euro ps) wil eerst passen, vind ik ook zoiets raars
Samy schreef:Hmm, mijn verhaal met die man die een aanklacht in ging dienen gaat nog verder.
Ik kreeg vanmiddag een email op het zelfde hoesje, van een meisje die graag een hoesje wou. Mijn gevoel zei al dat het om dezelfde koper zou gaan. Ze wou het hoesje op komen halen, maar daar doe ik niet aan (Vind je het heel raar, als ik een andere woonplaats neer zet dan waar ik zelf woon, om mezelf voor andere redenen in te kunnen dekken...), dus toen wou ze van de koop afzien, omdat ze dat niet vertrouwd.
Toen kreeg ik net een half uurtje geleden een berichtje van iemand die 5 hoesjes wou overnemen en wat ik daarvoor vroeg. Ik even gekeken wat mijn inkoop prijs was en mijn bedrag door gemaild, krijg ik direct een email terug dat ze het niet vertrouwd, omdat er dus een waarschuwings advertentie op marktplaats staat.
Marktplaats werkte toch niet mee met mijn koper, dus heeft hij maar een advertentie gezet dat ze met mij moesten oppassen.
Want ik kwam met een banketstaaf smoes dat de brievenbus nog niet was geleegd en ik deed niet aan ophalen.
Hij zei ook, dat ie zijn geld niet terug kreeg, maar dat is wel heel raar, aangezien ik hem toch echt beloofd heb om op 31 mei zijn geld terug te storten.
Heb inmiddels mijn advertenties verwijderd, woonplaats en naam aangepast![]()
En uiteraard Marktplaats een mail gestuurd, dat ik wil dat ze de advertentie verwijderen, omdat ik mijn klachten neer heb gelegd bij de Post en ze dit voor mij nog aan het uitzoeken zijn (wel heel raar, 4 post-pakketjes kwijt bij 1 brievenbus leging).
Marktplaats, mag van mij de emails met de des betreffende meneer en mijn tweets/emails met PostNL hebben, want hij krijgt gewoon donderdag zijn geld.
Wordt vervolgd ...
Tallie1979 schreef:Wordt vervolgd ...