Gekke gewoontes onder de bokkers?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 14:56

lrtj_ schreef:
Ik praat soms engels en nederlands doorelkaar omdat ik dan sommige woorden niet in het nederlands weet, maar wel in het engels.

hier nog iemand!!

zag heel wat herkenbare dingen voorbij komen!

ik moet altijd eerst naar de wc voor we weggaan, anders moet ik zeker weten onderweg, dit met grote dank aan mn ouders!

_Monii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 22:30

Als ik me even verveel kijk ik in de koelkast.
Ben ik nu raar? -O-

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 22:32

_Monii_ schreef:
Ben ik nu raar? -O-

Nee, (of we zijn allebei raar natuurlijk ;) ) ik doe precies hetzelfde! :o

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 22:34

maaikman schreef:
ik denk altijd de eerste helft van de zin, en zég het laatste deel. dan bergijpt niemand waar ik het nou eingelijk over heb..

Daar ging een slokje cola bijna over mn toetsenbord. :') Ik heb dat ook maar erger me dan dat mensen niet begrijpen wat ik bedoel :+

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 22:36

Sleeper schreef:
maaikman schreef:
ik denk altijd de eerste helft van de zin, en zég het laatste deel. dan bergijpt niemand waar ik het nou eingelijk over heb..

Daar ging een slokje cola bijna over mn toetsenbord. :') Ik heb dat ook maar erger me dan dat mensen niet begrijpen wat ik bedoel :+

:D erg is dat hè. :o wat heb jij dan? :=

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Re: Gekke gewoontes onder de bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 22:41

Ik word helemaal kribbig als er spullen in de zadelkamer verplaatst worden. Als iemand bv gewoon niet goed opgelet heeft en zijn hoofdstel over het mijne gehangen oid, daar word ik hardstikke pissig van. Alles MOET en ZAL op het plekje dat ik (in overleg) uitgekozen heb, en als iemand dingen anders teruglegt als normaal dan zie ik dat als een soort ondermijning. Alsof ik het allemaal niet netjes en opgeruimt heb.

(Ik doe altijd enorm veel moeite om na te denken hoe ik dingen logisch, overzichtelijk en ordelijk ophang, dingen die ik dagelijks gebruik liggen voor het grijpen, dingen die ik zelden of nooit gebruik steek ik netjes ergens weg.)

Ook heb ik een bepaalde routine en route wat betrefd hooi neerleggen, poep weghalen, waterbakken vullen, verharding vegen, en probeer ik dat zo efficiënt mogelijk te doen. Als vriendlief dan niet meteen de juiste spullen meeneemt waardoor je nog 3 keer op en neer moet lopen, word ik ook pissig.

Maar mischien word ik zowiezo wel snel pissig. :')

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 22:44

Ik kan weinig dingen weg gooien omdat ik idee heb dat ze bij mij moeten blijven anders doe ik ze verdriet:P
Verder praat ik heel veel tegen mijn paarden en dus ook tegen mezelf en mensen kijken me daardoor vaak vreemd aan.
Maarja als jij als enige mens bij je paarden bent ja wat moet je dan hehe
Zo heb ik er nog wel een paar..

irisloove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 22:45

mn mascara dr af plukken als ik me verveel, hele irritante eigenschap, want dan loop ik soms met 1 oog mét mascara en de andere kant heb ik er (zonder besef) afgeplukt :')

_Monii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 22:47

irisloove schreef:
mn mascara dr af plukken als ik me verveel, hele irritante eigenschap, want dan loop ik soms met 1 oog mét mascara en de andere kant heb ik er (zonder besef) afgeplukt :')

Heb ik ook altijd, en nu precies net voor je dit plaatste heb ik het eraf geplukt -O-

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 22:47

Pfoehhhh

M'n radio moet altijd een even getal zijn of 10,51,20 zeg maar....
Inruimen van kastjes en vaatwasser is nogal strikt
Manier van handdoeken opvouwen (wat ik altijd uitstel)
Ruik vaak aan dingen
Peuter in mn neus :+ bijt nagels
Als ik fiets moet mijn trapbeweging kloppen met de schaduwen of lijnen van de weg

verder ben ik niet autistisch :+

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 22:48

Owjah en ik zuig op mnwangen dus heb altijd een soort witte wondrand aan de binnenkant van mn wangen

vroeger trok ik aan het velletje van mn hals

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 23:00

Ik heb er genoeg. :+

Ik praat tegen mezelf als ik een beslissing moet nemen.
Als ik fiets moet ik zingen anders is het fietsen zo saai. Als ik geen muziek bij me heb, dan praat ik gewoon tegen mezelf.
Als ik mijn make-up opdoe begin ik altijd links. Behalve bij mijn mascara want dan begin ik weer rechts.
Ik moet 's ochtends apatisch naar mijn telefoon staren want anders begint mijn dag niet leuk.
Als ik een grote boodschap doe, zet ik altijd mijn voeten recht tegenover me tegen de muur aan.
Ik denk veel sneller dan dat ik praat, dit zorgt vaak voor verschrikkelijk warrige zinnen.
Ik moet met 1 been buiten de dekens slapen.
Als ik slaap dan prop ik altijd een heel stuk dekens bij elkaar en leg dat vervolgens over mijn oor.

En verder kan ik even niks bedenken. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 23:07

Als ik een reportage o.i.d. zie over duiken zie ik altijd iets fout. De octopus zit niet goed, zn manometer zit niet tussen z'n vest, z'n drijfvermogen is niet goed, hij leegt z'n masker verkeerd.
_O-

emilyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 23:11

Ik verveel me altijd tijdens het douchen, dus ik lees meestal een boek XD. dus lichaam plus een arm onder de douche en een arm met het boek buiten de douchecabine :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 23:16

emilyxx schreef:
Ik verveel me altijd tijdens het douchen, dus ik lees meestal een boek XD. dus lichaam plus een arm onder de douche en een arm met het boek buiten de douchecabine :P

Tip, doe er een grote doorzichtige plasticzak omheen en schuif daarmee over je bladzijdes om ze om te slaan :j

Mieke93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 11:24

Wij hebben een wc in de badkamer en een aparte wc. Ik kan gewoon NIET in de badkamer naar de wc gaan, dan blokkeer ik. Ben ik nu raar?

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 17:30

Mieke93 schreef:
Wij hebben een wc in de badkamer en een aparte wc. Ik kan gewoon NIET in de badkamer naar de wc gaan, dan blokkeer ik. Ben ik nu raar?

heb ik ook _O-

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 17:40

_Monii_ schreef:
Ben ik nu raar? -O-

Haha jaaa dat doe ik ook :') Of in de kastjes, hoewel ik weet dat er toch geen snaai ligt :+

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 17:42

_Monii_ schreef:
Ben ik nu raar? -O-

Dat doe ik ook _O- ! Om m vervolgens weer dicht te gooien :')

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 17:44

drankjes tellen als ik op stap ga doe ik ook,maar op een of andere manier raak ik altijd de tel kwijt :')

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 17:48

ellepel schreef:
drankjes tellen als ik op stap ga doe ik ook,maar op een of andere manier raak ik altijd de tel kwijt :')

Omdat je te veel drankjes drinkt :)) ? Dan kan je niet meer tellen nee.... :')

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 17:55

Als ik ergens heel hard bij moet nadenken, ga ik neuriën :+

Als ik een slechte gedachte heb dan moet ik die drie keer afkloppen. Bleek niet helemaal te helpen, want een van de laatste keren dat ik het deed was het op het stuur van mijn auto en later op de dag kwam dat angstige moment echt om de hoek te kijken. Auto total los gereden... dus niet op het stuur afkloppen, dan zit de vloek in de auto! :')

Mijn gezicht aandacht bestuderen op onzuiverheden. Dat vind ik zo ontzettend ontspannend! Hmmm :o Kom wel naar buiten met waterpokken patroon, maar goed, meestal ga ik dan toch net naar bed en is het donker! :+

Als ik een ruzie heb met mijn vriend, dan ga ik altijd de varkens voeren. Helaas zijn ze er nu niet meer, dus ik pak de auto en vertrek gewoon! :+

Als ik stront chagrijnig ben dan ga ik opruimen, net zolang tot het gevoel weg is.

Ben dol op een wattenstaafje in mijn oor. Kriebelt zo lekker en ik doe altijd iets geks met mijn tong.... :+

Jemig, ik ben toch wel een gek kind! :')

lotte_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 18:07

maaikman schreef:

Dat heb ik ook!

Of als ik met de fiets ben en het word rood proberen niet te moeten stoppen maar heel traag zigzaggend fietsen dat je bijna omvalt :+

Ik denk ook vaak in het engels zeker als ik het woord in het nederlands niet weet

Als ik me verveel in de lege 'koekenkast' kijken.

Als ik niet kan slapen mijn kamer opruimen, zo vervelend :')

Tegen dieren praten, maar dat vind ik niet echt een gekke gewoonte :')

Als ik iets netjes op zijn plaats heb gelegd en iemand het dan weer 'slecht' neerlegt daar word ik echt pissig van xd

Mijn kleren in mijn kleerkast moeten netjes op stapeltjes liggen, er mag niets uitsteken.

En nog zoveel andere dingen xd

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 19:05

Colway schreef:
Pfoehhhh

M'n radio moet altijd een even getal zijn of 10,51,20 zeg maar....
Inruimen van kastjes en vaatwasser is nogal strikt
Manier van handdoeken opvouwen (wat ik altijd uitstel)
Ruik vaak aan dingen
Peuter in mn neus :+ bijt nagels
Als ik fiets moet mijn trapbeweging kloppen met de schaduwen of lijnen van de weg

verder ben ik niet autistisch :+

maar 51 is toch niet even :+

Aleta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 19:07

Ik denk altijd in het engels, weet ook veel beter hoe ik dingen moet zeggen in het engels dan in het nederlands _O-