Okee, ik beken alsnog..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 21:37

We hadden in de 1e een uitwisseling met school en hadden verschillende Afrikaanse kinderen in de klas. Een meisje was een beetje aan het zeuren dat ze geen dik kroeshaar had dus ik zei (voor de grap) dat vrouwen hier twee stukjes ijzer in het stopcontact hielden en dan een volle bos met haar kregen.

De volgende dag kwam dat meisje op school met een hand in het verband, die was het thuis (bij die logeerouders nog wel) echt gaan proberen. Een giga knal/vlam en flinke optater tot gevolg. Ze had gelukkig geen blijvende brandwonden. . . :o

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 21:40

Ailill schreef:
We hadden in de 1e een uitwisseling met school en hadden verschillende Afrikaanse kinderen in de klas. Een meisje was een beetje aan het zeuren dat ze geen dik kroeshaar had dus ik zei (voor de grap) dat vrouwen hier twee stukjes ijzer in het stopcontact hielden en dan een volle bos met haar kregen.

De volgende dag kwam dat meisje op school met een hand in het verband, die was het thuis (bij die logeerouders nog wel) echt gaan proberen. Een giga knal/vlam en flinke optater tot gevolg. Ze had gelukkig geen blijvende brandwonden. . . :o

:wow: wat zul jij je schuldig gevoelt hebben.
kan me best voor stellen daat je niet had verwacht dat ze het ook echt zou proberen :=

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 21:40

Whahaha dat is echt heel erg :P.

Ailill

Re: Okee, ik beken alsnog..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 21:47

I know I know, wist ik veel dat het arme kind het echt zou doen :P

Kimbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 22:03

Oke..

Ik geef bij deze toe dat niet mijn stiefvader, maar ik die hele dure Whiskey voor mijn moeders verjaardag voor de helft op had gedronken..

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 10:40

Ik geef toe; de wedstrijdwinnende perzische kat van m'n tante moest door mij worden geknipt. Ik liet haar schrikken omdat ze in de vijver zat te hengelen... En toen viel ze erin. :=

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 10:41

Ik beken dat ik heel jaloers kan zijn....

Verder kom ik nergens op :')

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 11:16

Wow sommige zijn echt eh, ja sorry maar het neigt naar ziek. -O-

Wat voel ik me opeens braaf, nouja ik heb er 1:

- Ik beken dat ik vroeger alleen met dat meisje uit de straat speelde omdat ze cool speelgoed had en daar was ik jaloers op, toen heb ik 1 poppetje van 1 cm gepikt want die was het coolst. Ik geloof dat ik 7 was ofzo.

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 23:17

Ik beken...dat ik vroeger op de manege in de wagen van de hoefsmid ben gekropen en een hoefijzer heb gepikt.

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 22:59

ik beken dat ik de camera en de PC en de deur heb kapot laten vallen, Oh ik ben er zo slecht mee xD En maar zeggen dat ik het niet heb gedaan met een glad gezicht

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 22:59

Zo, da's een boel. Allemaal tegelijk of omstebeurt?

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 23:40

Ik beken dat ik, toen ik een jaar of 7 was, de fiets van m'n toenmalige buurjongetje in een autodeur heb geparkeerd...
Ik beken ook dat ik, toen ik 25 was, tijdens motorrijles de lesmotor in een autodeur heb geparkeerd... die auto was dus van de vader van die buurjongen...

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 08:40

XD.

melissa256

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 11:36

ik beken:
1. dat ik toen ik een jaar of 5/6 was in de klas verteld heb dat ik een broertje kreeg; alle moeders van de kinderen uit mijn klas hebben mijn moeder gefeliciteerd met haar zwangerschap terwijl me moeder niet eens zwanger was en ze niet wist wat er aan de hand was. het heeft ook wel een tijdje geduurt voordat me moeder erachter kwam dat ik dat gezegt had want mijn klasgenootjes hadden nog oudere zussen die bij me zus in de klas zaten
2. ik wel eens geld gestolen heb van me moeder om snoep te halen.
3. dat ik tegen me moeder zei dat ik me niet lekker voelde en dan thuis mocht blijven van school en als me moeder dan werken was een "feestje" bouwen.

het zullen er vast nog wel meer zijn maar dat weet ik even niet zo snel

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 11:41

oeeff ik kan wel heel veel bekennen haha zoveel denk ik dat ik het niet eens meer weet.. maar veel dingetjes die hier ook komen..

Ik kan inderdaad best jaloers ben..
Dat ik me ziek voelde ''schoolziek''

en nog wel meer denk ik :')

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 11:45

Oke ik beken dat toen ik nog op de basisschool zat, ik de lamp in mijn kamer heb stukgeslagen.
Omdat vriendin en ik met stokken en een plastic zak aan het spelen waren (flink zwaaien en slaan), en niet omdat ik mijn kamer aan het opruimen was en met een doos er tegen aan gelopen ben (zoals ik mn moeder heb verteld) :')

Ohw, en ik beken ook dat toen ik daarna de kleine flintertjes glas moest gaan opzuigen met de stofzuiger, ik het haar van mijn funkie-wunkie pen even wilde uitzuigen en dat haar *roetsjpf* de stofzuiger in verdween, en dat het niet mijn kleine zusje was die het eraf getrokken had!

sumiry

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 11:51

Oke ik beken dat ik een schaaltje kapot had laten vallen en stiekum in een hoekje heb verstopt zodat niemand het zou weten. (bij mijn tante) :j

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 11:53

Ik had ooit eens een briefje gekregen van mijn moeder omdat ik niet mee kon doen met gym op de middelbare school. Maar de leraar nam hem niet in, dus ik heb de datum eraf gescheurd en elke keer als ik geen zin had in gym had ik een briefje :j O:)

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 12:11

Stybba schreef:
Ik had ooit eens een briefje gekregen van mijn moeder omdat ik niet mee kon doen met gym op de middelbare school. Maar de leraar nam hem niet in, dus ik heb de datum eraf gescheurd en elke keer als ik geen zin had in gym had ik een briefje :j O:)

Haha die is inderdaad ook fout _O-

Roozzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 12:24

Op de middelbare school vulde ik altijd zelf mijn afwezigheidsbriefjes in namens mijn moeder inclusief een verzonnen handtekening. Op een gegeven moment schreef ik in heel veel handschriften dit soort afwezigheidsbriefjes voor alle klasgenoten :D . En op sportdag 'ziek' naar huis gegaan :'). Op een andere sportdag hoefde ik niet mee te doen toen ik mijn pols even langs het hockeyveld had geschaafd, want ik was geblesseerd :') .

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 20:09

Ik beken dat ik degene was die dat rotjoch tegen de kapstok op school duwde, waardoor heel z'n wenkbrauw open lag en hij een hechting moest.

Wat heb ik me schuldig gevoeld, hij bloedde echt heel erg!

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 20:59

ik beken dat ik die dikke padden bij de stomme juf door de brievenbus heb gestopt en niet mijn broertje ;)

eeeeen ik beken dat ik samen met een vriendin de snoepjes van haar oom altijd uit de garage stal.. die zat netjes op slot.. maar we waren nog klein en paste door het kattenluik (A)

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 21:13

Ik beken... dat ik mijn mobiel expres door de midden heb gebroken en vervolgens weer in elkaar heb gezet. En dat alleen maar omdat ik 'm niet meer mooi vond. Waarna ik zei dat hij het ineens gewoon niet meer deed. Vervolgens kreeg ik een nieuwe die ik een jaar later expres in de wc heb laten vallen, omdat ik weer een nieuwe wilde.. :=

Ik beken... dat ik afgelopen vrijdag gewoon nog op bed lag, terwijl mama belde hoe het schaatsen met gym was geweest en ik vertelde dat het erg gezellig was. :')

Ik beken... dat ik m'n cavia gewoon geen eten gaf, omdat ik zat werd van dat beest. :o
Edit: mijn moeder gaf wel eten hoor!! Niet dat ik 'r echt heb laten verhongeren. Uiteindelijk heeft ze nog 3 jaar geleefd ofzo...
Laatst bijgewerkt door Fee_ op 16-02-12 21:17, in het totaal 2 keer bewerkt

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 21:15

Fee_ schreef:
Ik beken... dat ik m'n cavia gewoon geen eten gaf, omdat ik zat werd van dat beest. :o

Dat vind ik wel écht heel erg!

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 21:16

Zie edit. ;)