wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 23:06

Finaal onderuit gaan op een glad perron bij de bushalte. Dat gebeurt op zich wel vaker, zeker wanneer er ijs ligt.
Maar vervolgens lag ik zelf helemaal in een deuk en kon daardoor niet meer opstaan. Komt er uiteindelijk een man voorbij gelopen die vraagt of het wel goed gaat, maar ik kon niet meer praten van het lachen. Die man dacht dat ik huilde vanwege de tranen en werd alsmaar bezorgder....
Uiteindelijk wel bijgekomen en toen is die man weer verder gelopen. Die zal ook wel gedacht hebben 8)7

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 12:17

Oke ik en skien is sowieso geen combi:

Ik zat in de skilift, zo'n ankerlift, en ik wou uitstappen maar dat ding bleef haken onder mijn ski jas... :+ Dus ik val op de grond, wordt omhoog gesleept en of dat nog niet erg genoeg was stond er een rij kleutertjes naast de skipiste, en omdat ik half in de split lag, tikte ik met een ski tegen de eerste kleuter aan en ze vielen allemaal om _O- Die man die de skilift moest bedienen kwam niet meer bij, de tranen rolden over zijn wangen en op het laatste moment duwde hij op de knop die de lift stilzetten :')

En ook, ik was met mijn broertje in de verkeerde groep ingedeeld, wij konden nog niet zo goed skieen namelijk. Wel blauwe piste, maar dat was het dan ook. We kwamen in een groepje en opeens gingen we tussen de bomen door. Stond er een boom midden op het pad en ik kon niet snel genoeg draaien dus ik ging vol tegen die boom aan _O- maar dan ook met een been aan iedere kant en een arm aan iedere kant en mijn gezicht in de boom _O- Auwtsj _O- mijn broertje die achter me skiede kwam niet meer bij _O-

En in de bioscoop:

Bij ons heb je naast elke stoel zo'n bekerhouder. En normaal zet ik mijn flesje drinken rechts. En nu zat er dus een vreemde vrouw naast me, en zij had dus daar haar beker gezet. Dus tijdens de film pakte ik automatisch rechts van me die beker en wil drinken, begint zij van: uhm wat doe je? Dat is mijn drinken?? >;)
Uhm oeps sorry :') :+

Oh en mijn moeder _O-
Ik was met haar winkelen, en er liep een blinde man ons tegenmoet met een stok. Zij was met mij aan het praten dus ze letten niet op.
Loopt ze vol tegen die man aan en zegt: oh sorry ik had u niet gezien _O-
Toen besefte ze dat die kerel blind was en toen kon ze helemaal door de grond zakken toen hij droog opmerkte: ja daar heb ik ook wel eens last van :j

Echt je kon me opvegen _O-

Laten we het hier even bij houden want ik heb zoveel genante dingen :') Die ik echt niet allemaal met de wereld moet delen :')

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 12:21

een vriendin van me zus had ook een keer zo'n actie!: ze zaten in de klas, en pien ( zo heet die vriendin.) was een beetje aan het dagdromen. in haar 'dagdroom' ging haar telefoon. juf vroeg wat, pien stak haar vinger op, ondertussen nog in haar dagdroom. juf wees pien aan en pien zei perongeluk: 'Hallo, met pien! ' uit haar dagdroom! _O-

suikermeisje

Re: wat is jou gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 12:45

Haha er zijn weer leuke momenten, die boom met skieen lijkt me vooral heel erg pijnlijk :o

zou ook echt iets voor mijn zijn :+

En laatst lach ik op bed, vriend lach naast me en waren gewoon aan het niksen, waren allebei moe, en opeens begin ik te lachen dus hij geeft mij een por, waarom lach je. Dat deed ik dus in mjijn slaap :+

_Daphne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 18:46

Haha die van die skilift en die kleuters :') ik kwam niet meer bij, vooral toen ik hem probeerde uit te leggen aan m'n broertje & moeder haha. Te mooi :')

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 20:31

Ik zat van de week tijndes het skiën vast tussen het hekje om de stoeltjeslift op te gaan, in landgraaf...ik heb wel een excuus, het was mijn 2de skiles ooit, eerste keer op die lift en niemand had me uitgelegd dat ik zo snel moest zijn :')

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 20:45

Ik was 16 en op ponykamp, we gingen naar een zwembad.Ik deed een dun maandverbandje in mijn bikinibroek.Kan de eerste dag geen o.v verdragen, ik stap het water in en ja hoor.Maandverband zoog zich vol :o .

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 20:47

Haha die fout heb ik ook gemaakt; op mijn 14e kanoën, maar deed wel een inlegkruisje in. Hele kano vol water... Inlegkruisje ook en de plakstrip was allang losgelaten :') vreselijk hahaha
Ook zo heerlijk naïef bedacht :D

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 20:49

Haha ik heb ook een soort skiliften vrees gekregen, ik heb altijd ruzie met die dingen. :P Blij dat ik niet de enige ben. Over een week ga ik weer skiën, dus waarschijnlijk kan ik dan weer een leuk verhaal toevoegen aan dit topic haha!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 20:50

Ik zat ooit in een lift en hij stopte 7 keer,ik zei nou er vallen wel erg veel mensen uit zeg.Zijn we boven,iedereen van de klas was er. Ik zei zo eindelijk is iedereen er, ja als er steeds iemand uit valt schiet het niet op.Zegt een man, dat was mijn vrouw die viel 7 keer.

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 20:51

het op en afstappen van die liften gaat bij mij trouwens zonder problemen :D ik ben alleen nie snel genoeg door dat hekje :')

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 20:52

Toen ik met mijn vriendin armpjedrukte, en zij won en met haar vuisten in de lucht stak, maar die ene vuist kwam tegen mijn neus, en ik moest daar zó hard om lachen en om haar bezorgde gezicht dat ik moest huilen van het lachen, en zij dacht dat ik huilde van de pijn _O-

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 20:54

Oh ja, over ski-lift blunders kan ik ondertussen ook wel een heel boek volschrijven.. :o
Voor mij maakt het niet uit hoe vaak ik al (succesvol) met zo'n ding naar boven ben gegaan, het blijft áltijd fout gaan. En dat gebeurt áltijd als er heel veel mensen staan toe te kijken hoe jij daar aan het stuntelen bent. :=

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 21:03

mn broertje was vorig jaar jeugdprins
mn moeder vraagd of k mijn brooertje wil roepen
mn broertje was dus al lang de prins niet meer
ik op zn limburgs '' du mos NOE no mam '' ( vertaald je moet NU naar mam )
trek hem zo'n beetje mee
hij draait zich o en kijkt mij met grote ogen aan
ik o sorry even vergeten dat mijn broertje geen prins carnavla meer was :+
kon wel door de grond zakken :o

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 21:10

Ik vandaag nog, bij m'n vriend,
Hun hebben een hond, en de vriendin van de broer van mijn vriend (jaja :+) Die was er ook,
maar dat is totaal geen dierenvriend. Dus die hond helemaal springen toen ik binnenkwam, Dus die moeder van m'n vriend zo tegen die hond, ja nu is het wel druk he, heb je al een vriendinnetje uitgekozen? Dus die hond komt ineens naar mij gelopen :'), Volgens mij was het echt gewoon keihard toeval, maar die kop van die vriendin van die broer :+, moest stiekem wel beetje lachen :o!

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 21:14

Mijn ergste blunder is volgens mij dat ik een keer was doorgelekt op school :=
Ohja en er zat een keer een scheur in m'n broek, bij mijn kont. En ik werd er door een leraar op gewezen :o Dat was gelukkig al wel het 1e uur, dus hopelijk hebben niet veel mensen het toen gezien.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 21:21

haha die met die hond erg leuk.

Ik ging ook ooit eens in een skilift in wijchen en toen sleurde ik een jongen uit mn klas mee toen ik beneden aan onderuit gleed :+
gleed ook half naar beneden :P

ingaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 21:24

ik fietste een keer naast ene vriendin richting stal en stonden we te wachten tot we over konden steken.
dus er fiets een jongen langs die ik vaker zie fietsen en zeg kijk hij is knap.
maar zij zag iemand anders en we keken dus allebij de andere kant op.
toen we over wouden steken en weg wouden fietsen knallen we dus zo tegen erlkaar op voor de neus van die 2 jongens. oeps :')

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 23:06

marleen_usar schreef:
Ik zat ooit in een lift en hij stopte 7 keer,ik zei nou er vallen wel erg veel mensen uit zeg.Zijn we boven,iedereen van de klas was er. Ik zei zo eindelijk is iedereen er, ja als er steeds iemand uit valt schiet het niet op.Zegt een man, dat was mijn vrouw die viel 7 keer.

Hierom moest ik echt lachen _O- Hoe kun je nou 7 keer achter elkaar vallen ahhaha

mars_loves

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 23:41

Deze vergeet ik nooit meer:
Als liefste enige geweldige kleindochter liep ik 2jaar geleden naar mij oma en opa toe, door de regen, dus paraplu in de lucht. Maar aangezien de wind van voren kwam had ik de paraplu dus een stuk voor mijn gezicht.
Nouja, ik loop daar dus doodleuk over de straat, waar auto's langs de weg geparkeerd staan. En je raad het al,
ik loop daar dus, zie niks, bam, tegen een auto aan! Stond er ook nog zo leuk een mevrouw uit het raam te kijken, die kwam natuurlijk niet meer bij. :')
Ben maar snel doorgelopen :o

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 00:22

geweldig topic! :')

ik had vorig jaar ook iets doms..
ik doe de opleiding paardenhouderij, en met praktijk moesten we vlechten ( alwéééééér )

ik had de knotten van het paard van klas genootje er uitgehaald, en zij zou dat mij mijn paard doen.
maar aangezien ik met iets te veel draad had gevlochten, kreeg zij ze er niet uit.
ik was al behoorlijk chagarijnig, en moest ik dato ok nog eens doen.
ik dat paard uitgevlochten, en wil van t krukje ( lees kunstoffen hindernisblok) afstappen, valt dat ding om, en lig ik languit naast/onder paardlief.. en net om dat moment riep ik nog, was dat nou zo moeilijk?!
tja, daar zit je dan met je zwaargekneusde pols :+

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 00:34

Everyone schreef:
Mama tegen je mentor zeggen...

Meneer tegen een mevrouw zeggen. Vooral als ze kort haar hebben, je staat achter ze en je denkt dat het echt een man is.
Laatst bijgewerkt door arans op 30-01-12 00:42, in het totaal 1 keer bewerkt

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 00:39

Ik heb er nog 1

1 van mijn ergste :')

Nou mijn oma's buurvrouw had een kindje gekregen al enkele maanden geleden. Nou hun gaan best goed met elkaar om, dus ik ken die mensen ook.
Kwamen ze aan mijn kassa in de winkel, en die vrouw had nogal een buikje, en ze droeg haar trenchcoat ook open bij haar buik, wat het nog meer accentueerde. Overduidelijk opnieuw zwanger :j
Dus ik zeg tegen mijn moeder; raad is wie er weer zwanger is. Nou mijn moeder komt een dag later, en zegt dat ik het helemaal fout had. :=
Mijn moeder had het tegen mijn oma verteld, en mijn oma en opa waren naar hun toegegaan,en vroegen of ze hun opnieuw mochten feliciteren :') Maar er was dus helemaal geen leuk nieuws.... :=

Ik ben nog een jaar lang elke keer als ze in de winkel kwamen naar het toilet gevlucht. Schaamde mij te erg :o

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 00:48

Ik bedenk me er nog een :')

bij ons op school heb je zo'n fietsenstalling waar je eerst voor naar beneden moet fietsen, en naast waar je naar binnen moet heb je aan 2 kanten hekken. Dus ik wilde naar beneden fietsen, loopt er ineens een gast uit de fietsenstalling en die had ik niet gezien, dus ik trek mijn stuur naar rechts en fiets met volle vaart ineens tegen dat hek aan :o Ik schaamde echt dood, en mensen die het gezien hadden zijn volgens mij een uur niet meer bijgekomen van het lachen :')

lovestobias_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 01:49

vriendin van mij was met een jongen aan het daten.. ik en een andere vriendin gingen uit en kwam dus die jongen tegen (dacht ik) dus ik zei tege die vriendin hey dat is bart de nieuwe scharrel van maaike.. dus die vriendin zei nee joh hij heet antony die ken ik heb ik welles mee gesport.. dus ik dacht wtf! loopt ie maaike te beflikkeren! dus ik naar 'm toe heeelemaaal geflipt..hoe die me vriendin kon beflikkeren en blalba :+ .. hij keek me echt aan van huh waar heb je t over?bleek dus dat het heel iemand anders was.. vriend van me zag dus dat ik ruzie had en ging naar die jongen toe.. kwam die jongen zijn excuses nog aanbieden ook hahha..

ik was een keer zonnenbanken in duitsland.. kom dus onder de zonnebank vandaan stond de deur wagenwijd open.. iedereen heeft me daar dus kunnen zien liggen in me naakie.. dus ik liep met een rode kop naar buiten :Y)