Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xLies schreef:@MaritAriel: Ik weet niet of dat normaal is om daarin mee te gaan? Ik had ook vriendinnen die zo into boys waren, en rookten, maar ik zelf? No way. Ik was er misschien ook wel te verlegen voor, maar toch.. Je moet zelf je keuzes maken he, niet wat anderen doen
@marjoleinft: Ik denk dat ze allemaal veel te goed weten wat het allemaal betekent..
MaritAriel schreef:xLies schreef:@MaritAriel: Ik weet niet of dat normaal is om daarin mee te gaan? Ik had ook vriendinnen die zo into boys waren, en rookten, maar ik zelf? No way. Ik was er misschien ook wel te verlegen voor, maar toch.. Je moet zelf je keuzes maken he, niet wat anderen doen
@marjoleinft: Ik denk dat ze allemaal veel te goed weten wat het allemaal betekent..
Mensen zijn verschillend , je hebt mensen en die zijn heel gevoelig voor dit soort dingen en gaan daardoor snel met andere mee , zoals ik , en je hebt mensen die dat niet hebben . Als je dat wel hebt leer je daar meestal later pas goed mee omgaan , en ga je op die leeftijd dus nog heel erg met je leeftijds genootjes mee . Heel veel kids die dat hebben!