sta nu stijf van de spierpijn door de klap 
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
  sta nu stijf van de spierpijn door de klap 
                                                         Bojangles schreef:Ik heb ook wel eens geluk!!
Regelmatig de priem van de tafel afstoten en dan belandt hij nét naast m'n voeten recht in de vloer stekend
Edit: voor degene die niet weten wat een priem is, een soort van vlijmscherpe ijzeren punt in een houten handvat, gebruik je om leer mee te bewerken

xingridx schreef:Je topic wordt vermeld in de BNB van januari: [FZ] [Dienstmededeling] Bokt Nieuwsbrief Januari !

En pijnlijk 

Was best koud dat water moet ik zeggen.

Volgens mij kan de helft van mijn 'schade' gewoon voorkomen door minder onhandig te zijn.

, daar hielp geen vingerpleister meer tegen. En nee, ik had toen nog niet eens gedronken.takkie_muis schreef:Hihi, dat is er eentje in de categorie 'Pas op het opstapje'. 'Jaha, heb 'm al gezien'. En fletsboem, languit...de vriend van mijn zus , ik zei nog VOET! valt hij er alsnog overheen

ik ben ook echt een meester in mezelf pijnigen...
 ging t bloeden hup gelijk met de hotel houdster  naar de HA om daarna weer op t werk te komen en dan gelijk door zo een achterlijke actie ontslagen te worden 
  en me zusje werkte daar ook en kreeg ook daarna de schop eruit maar ging vrolijk naar huis..
  want ja die stenen schoten hou je toch wel ff vast gevolg verbrande vingers 

Middenvoetsbeentje inmn voet gebroken.. Hoezo eigenwijs 

. Dat leverde een aantal blauwe plekken op.