Suffe, pijnlijke ongelukjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LisaaBloem

Re: Suffe, pijnlijke ongelukjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 00:54

Ik had gister toch zo'n stomme actie. Ik ging rennen met mn pony naast me, en dan met hem aan de hand over kleine hindernisjes. Laatste hindernis, til ik net mn voeten niet hoog genoeg op, BAM. En Sander stond me echt aan te kijken van: 'dat was toch niet zo hoog?' :') sta nu stijf van de spierpijn door de klap :')

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 17:02

Bojangles schreef:
Ik heb ook wel eens geluk!!

Regelmatig de priem van de tafel afstoten en dan belandt hij nét naast m'n voeten recht in de vloer stekend :')

Edit: voor degene die niet weten wat een priem is, een soort van vlijmscherpe ijzeren punt in een houten handvat, gebruik je om leer mee te bewerken

Of bij het naaien geregeld je els in je been steken, auw :')

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 17:20

Ik pakte net in al m'n intelligentie een schaal met smeltchocolade uit de magnetron... Ik hoorde het gewoon sissen en m'n hele middelvinger is paars. :=

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 21:22

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 22:17

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 22:26

Ja... bij mijn oude werk stond een enorme (wiebelige) cactus in de vensterbank, naast mij.
Op een dag viel hij om en ik ving hem op. Dat was erg dom :j En pijnlijk :j

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 22:29

de deur achter bij mij zit geen klink aan die moet je dus open duwen..(gaat dicht door een veer)
maar ik was vergeten dat ik door de voordeur na achter was gegaan vanochtend..

dus ik wil zo door lopen.. (ik ram altijd ertegen aan en dan gaat die open) maar hij zat dus nog dicht.. nu moet ik morgen na de opticien voor mijn bril..

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 22:43

Ach ja ik ben ook een kampioen in domme ongelukjes :')

Ik pakte de pas gekochte pak snijmais uit mijn auto een paar winters geleden, en ik keek nog naar een opgevroren plas. Ik dacht nog zo daar moet ik even omheen lopen. Wat denk je....natuurlijk liep ik eroverheen. Ik gleed uit en belande met mijn achterwerk op het ijs wat dan natuurlijk ook moest breken. Lag ik daar te spartelen met dat pak nog in mijn handen op de grond terwijl een vriendin me keihard uit stond te lachen. :P Was best koud dat water moet ik zeggen.

Mijn vriend schuift een pizza met zijn hand uit de oven en dan zo op zijn bord. Ik loop altijd met
een pannelap de pizza incl rooster eruit te halen. Op een dag wou ik ook mijn vriend zijn manier een keer proberen, maar die pizza was zo heet dat ik in een reflex mijn hand naar boven trok zo recht tegen het gloeiende metaal wat daar zit. Nu heb ik een mooie streep verbrande huid op mijn hand :')

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 22:58

Ik ren hier thuis altijd aardig hard de trap af om dan in m'n vaart de klink van de tussendeur open te doen en de woonkamer binnen te gaan, alleen kreeg ik gister de klink niet te pakken en knalde ik in volle vaart tegen de deur aan :+

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 00:14

Hahahaha, oeiiii, mega deuk in je ego! :')

JNAWA_Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 00:26

Wat een pijnlijke momenten hier zeg! :wow:

De mijne was denk ik wel toen ik 2/3 jaar geleden als een gek in een zandbak ging lopen scheppen. Ik vond het schepje wat aan de kleine kant, pakte een grote schep (bats) uit de garage en ging vrolijk verder.
Het was warm die dag, dus de schoenen gingen ook uit, 3x raden wat er toen gebeurde....?! :=
Juist! Me grote teen lag er voor de helft af! Ik heb ontzettend mazzel gehad dat ik geen bot of andere dingen geraakt heb! Het is nu weer allemaal goed gekomen! :D

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 00:31

ik wilde van het weekend ff snel naar de wc, trek de deur open en loop gelijk door.
*knal* tegen de zijkant van de deur met m'n tenen. %)

zit ook altijd onder de blauwe plekken en schrammen, pak erg vaak de hoek mee van de muur of de deurpost of deurklink ofzo.
Laatst bijgewerkt door lor1_1984 op 17-01-12 00:33, in het totaal 1 keer bewerkt

lisje90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 00:32

Suffe ongelukjes ben ik wel goed in :o Volgens mij kan de helft van mijn 'schade' gewoon voorkomen door minder onhandig te zijn.
Gelukkig zijn ze nooit erg pijnlijk, en is een pleistertje, of blauwe plek het enige.

Ik ben regelmatig tegen onze hoekige deurkruk aangelopen, wat mij verschillende blauwe en lelijke plekken heeft opgeleverd.
Ook de deurpost, deur, tafelpoten, stoelen, bedden en alles waar je tegenaan kan lopen loop ik nog wel eens tegenaan :+

Warme chocolademelk onder het koffiezetapparaat weghalen, en met je andere hand tegelijkertijd de slagroom schudden is ook geen aanrader.
Dit had tot gevolg dat mijn andere hand met de hete chocolademelk ook wat schudde.
Heb de choco snel van mijn hand gehaald, de mensen nog verder geholpen, en toen besloten dat het hoog tijd was om mijn rode hand even te koelen.

Deze week zou ik in een droom iemand schoppen (uit zelfverdidiging) en toen schopte ik nogal hard tegen de achterkant van mijn bed, auwie }:0

Verder hebben even voelen of een mes wel scherp is, en de gaatjes in de snijschijven van de keukenmachine met je vingers schoonmaken, ook voor de nodige sneetjes gezorgd. Vallende messen vang ik ook vaak op, dit heeft tot nu toe nog niet tot problemen geleid gelukkig :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 00:36

de vriend van mijn zus , ik zei nog VOET! valt hij er alsnog overheen :')

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 00:47

Een fles port openmaken, gevolg; snee in mijn ringvinger over alle drie de kootjes :') , daar hielp geen vingerpleister meer tegen. En nee, ik had toen nog niet eens gedronken.
Heb nu ook weer een hele leuke donutvormige blauwe plek op mijn bovenbeen: kruiwagen over het hoofd gezien...

takkie_muis schreef:
de vriend van mijn zus , ik zei nog VOET! valt hij er alsnog overheen :')
Hihi, dat is er eentje in de categorie 'Pas op het opstapje'. 'Jaha, heb 'm al gezien'. En fletsboem, languit...

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 01:33

In slaap vallen met me fohn aan... Huilend wakker worden maar niet weten wat er aan de hand is.. Wat blijkt mn fohn heeft dood leuk op zn hete stand tegen me arm aan gelegen toen ik in slaap viel... Gevolg: 2bland blaren :+

Niet echt pijnlijke maar wel een irritante: Samen met Roxyloveee van bokt naar tentenkamp.. Ik op het slimme idee gekomen dat we wel over het industrie terijn konden want ja we waren verkeerd gelopen en van 100m omlopen wordt je moe :+
Gevolg: Ik kwam vast te zitten met mn been tot aan me knie in de modder roxy ligt drie dubbel te lachen.. Uiteindelijk toen Rox uitgelache heeft ze een plank gepakt ik daar op gaan zitten en toen met me handen me been en schoen uit graven :+

En al die mensen in de trein maar kijken... -.-''

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 02:08

Hahaha, prachtige maar pijnlijke verhalen komen hier voorbij! :')

Ik ben ook goed in stomme ongelukjes. Zo was ik vergeten dat je bij sommige koffieautomaten zelf je bekertje er onder moet zetten en toen ik me dat realiseerde, heb ik uit reflex geprobeerd de koffie met mijn handen op te vangen :+

Ik kan jullie ook heel hard afraden om je haar per ongeluk in de mixer te steken, hihi. En om zee-egelstekels uit je been te halen met een vergrootglas onder een hete Griekse zon, aangezien een vergrootglas een brandpunt heeft :+

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 12:57

zo zal ik dan ook maar eens hier wat neergooien :') ik ben ook echt een meester in mezelf pijnigen...

1 keer op me oude werk met een vlees snij machine had ik een klein stukje vlees nog over maar kon niet worden tegengehouden door zo een ding wat j tegen het vlees moet houden dus deed het doodleuk met me vingers....eindigde dus in bloedbad had topje van me duim eraf gesneden...bloede eerst niet en was wat verbijsterd... :') ging t bloeden hup gelijk met de hotel houdster naar de HA om daarna weer op t werk te komen en dan gelijk door zo een achterlijke actie ontslagen te worden :') en me zusje werkte daar ook en kreeg ook daarna de schop eruit maar ging vrolijk naar huis..

of op school heb je altijd van die anoying terug kerende deuren als je ze hard open gooit maar ik was zo versufd en met me hoofd ergens anders dat ik niet door had dat die deur dus weer terug kwam..dus loop naar voren knalt die deur me toch hard in me gezicht...
iedereen buiten school vet lachen en ik kon wel janken en stond ff 10 minuten zwaar verduft draaierig om me heen te staren.om me daarna kapot te schamen.

of een ovenschotel uit de over willen pakken zonder wanten :j want ja die stenen schoten hou je toch wel ff vast gevolg verbrande vingers :')
en zo kan ik nog wel even door gaan.

stoepjes etc zijn ook niet voor mij bestemd je houd jezelf nog zo voor dat je een drempel af moet en dan gewoon de deur uitlopen en t alsnog vergeten om daarna gewoon languit op straat te eindigen en man lief dus helemaal dubbel ligt van t lachen
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 17-01-12 13:00, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 12:59

Ik heb pijnlijke billen; ik deed mijn sok over mijn broek door zelfs op de grond te staan en met mijn voet op bed. Op het moment dat ik mijn voet weer op de grond wil zetten, bleef ik haken in mijn hoeslaken.... Juist, ik werd getackeld door mijn eigen bed! :D
Baf, recht op mijn kont op de grond :')

Deed goed zeer en nu nog hahaha

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 14:25

Afgelopen zaterdag, liep de trap af bij ons in de portiek, op het moment dat ik de laatste trede zou afstappen deed de buurjongen de deur open. Ik kijk achterom, verzet m'n been naar beneden...Maar in plaats van dat ik deze op de grond zette, kwam ik met m'n voet in het trapgat van de 'kelder' terecht waardoor ik zo naar beneden viel....Gevolg, een bont en blauw lichaam en een mank been...Het bosje bloemen wat ik vast hield lag nog wel keurig boven :+

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 14:33

Eerst maar een paar oude:
Als ukkie in een hotel de trap naar beneden huppelen en voluit tegen de glazen deur van de eetzaal. Obers kwamen toegeschoten met handdoeken om maar te zorgen dat het geen grote bult werd. De rest van het gezin rood van schaamte.

Bij een kabelbaan in de speeltuin niet goed opvangen en dus dat ding waar je aan moet gaan hangen vol tegen mijn hoofd krijgen. Inmiddels (meer dan 45 jaar later) is het litteken vervaagd.

Wat recenter:
De wasmand vast klaarzetten bij de zoldertrap. s Avonds vinden dat je wel zonder lamp van beneden naar boven kunt.... de wasmand heeft het overleefd en ik ook, maar wie er gewonnen heeft weet ik niet.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 14:01

Haar stylen, en nog zo denken: die tang mag niet op mijn vloerkleed belanden want dan smelt ie erin. Wat doe je dan? Je knijpt hem tussen je benen :x . Heb nu een litteken van 2 streepjes op een ietswat vreemde plek :+

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 14:06

Oei dat van die naalden.. Autsh! Domste ongeluk van mij is dat ik na een schoolkamp van 5 dagen thuiskwam. Dood en doodmoe. Maar ik moest en zou naar paardrijles.. Alles ging super. Afgezadeld.. Wil ik naar de kantine lopen struikel ik met mmn moeie kop over een bezem :') Middenvoetsbeentje inmn voet gebroken.. Hoezo eigenwijs :+

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 14:10

och laatst nog ik zou met vriendinnen uit, en zou op de fiets stappen maar maakte een erge grote misstap in plaats van op mijn trapper kwam ik niet goed neer, toen verloor ik mijn evenwicht en knalde met mijn fiets tegen de muur van ons huis aan, daar lag ik toen onder de fiets. Best een dom gezicht..

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 14:36

Ik ben een keer met een vriendin wezen stappen, maar ze had toen geen goede fiets. Het stuur zat los. Ik met m'n halfzatte kop een grote bek dat ik daar wel even op zou fietsen. Ineens was ze me kwijt, lag ik met fiets en al in de sloot _O- . Dat leverde een aantal blauwe plekken op.