Rare mensen op marktplaats.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 16:48

.
Laatst bijgewerkt door tyleysmiley op 03-09-24 16:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 16:50

wat een verhalen zeg! :(:)

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 16:57

Ohja nog een.

Ik had een pop te koop staan, een winxpop die was 30 euro in de winkel. Nou ik deed er niets mee dus die kon op internet, ik vroeg er 17,50 voor want hij was alleen uit het plastic gehaald.
Kreeg meteen een mailtje van een mevrouw die hem wilde hebben, ze zou 17,50 plus verzendkosten overmaken.
Prima, ik het rekeningnummer gestuurd en haar adres gevraagd.
Maar ik kreeg meteen een mail zonder adres, maar dat ze het geld had overgemaakt. Sorry maar ik stuur dingen pas op als het geld op mijn rekening staat.
Nog een boos mailtje want ze had het geld overgemaakt, dit keer met adres.
Er stond nog steeds niets op mijn rekening.
Nog een paar boze mailtjes, heb 't rekeningnummer gecheckt maar heb echt de goede gegeven, paar dreigende mailtjes want ze MOEST hem donderdag hebben voor haar dochtertjes verjaardag.
1 keer een mailtje gestuurd dat ze nu op moest houden want ik had echt geen geld gezien.

Niets meer van haar gehoord, tot de dag van vandaag geen geld gezien..

loisbr96

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 17:02

Ik heb er ook een:
Ik ben op zoek naar een galajurk en vond een mooie voor een nette prijs.
Nou wij contact opgenomen. We mochten hem hebben.
De mailtjes waren allemaal zeer gebrekkig nederlands(zo'n vertaalmachine-taal)
En met passen mocht alleen de vrouw naar binnen.
Mijn vader wilt terug: ik ga met mijn dochter mee naar binnen.
Maar dat mocht niet.. := Hebben we maar niet gedaan.

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 17:03

Mijn man was op zoek naar een I-phone voor zijn moeder. Bij elke advertentie die hij vond, heeft hij gevraagd of de telefoon beschadigd was (krassen op het scherm). Bij allemaal werd verteld dat het er nog netjes uitzag. Nee een beschermer zat er niet op, maar het was wel netjes. Na een flink aantal keren overal naar toe gereden te zijn.... had hij besloten alleen nog maar bij telefoons te gaan kijken waar een beschermer op heeft gezeten. Overal zaten krassen op.
Toen kwam hij bij een jongen aan de deur. Kon niet naar binnen en deze jongen vroeg voor welke telefoon hij ook al weer kwam. Die heeft hij ook maar niet genomen.
Uiteindelijk heeft hij gelukkig wel een goede telefoon gevonden, maar het heeft wel flink wat tijd gekost.

Ik heb jaren geleden een keer een hele doos meisjeskleding gekocht bij iemand voor een prikkie (goed onderhandeld). Alleen niet de hele inhoud goed bekeken en kwam er uiteindelijk achter dat er echt kleding bij zat die ik niet leuk vond en waarvan de maat niet klopte. Nu bleek dat allemaal merkkleding te zijn, dus ik had het weer op MP gezet en er werd flink op geboden. Dus al aardig wat van de kleding verkocht. Kreeg ik een emailtje van iemand wat ik voor een truitje wilde hebben, dus ik mailtje terug aan wat voor een bedrag ik dacht. Kreeg ik een boos emailtje terug....van de verkoopster van de doos kinderkleding. Hoe ik het in mijn hoofd haalde om het allemaal weer veel duurder te gaan verkopen. Heb haar uitgelegd dat er onderin de doos kleding zat die ik echt niet mooi vond en ook niet de maat had die zij had gezegd...en dat ik vrij ben met wat ik dan verder met de kleding wilde doen. Maar ik schrok wel van haar reactie....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 17:03

Benfan schreef:
Jeetje, hebben jullie het nog steeds over de verzendingskosten?? Mensen worden lastig gevallen door enge mannetjes via mail of telefoon en jullie maken je druk om 4.75...

Nee hoor, wij niet, jij wel blijkbaar, hihi. Wilde alleen iemand steunen die commentaar kreeg en die zich het nogal aantrok.

Suusie22

Re: Rare mensen op marktplaats.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 17:10

ilsjepilsje: ik zou dan ook schrikken ja,, maar jij hebt het van haar gekocht dus zij heeft er niet meer over te zeggen.. :P

140509

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 17:53

ik was toen opzoek

naar een fleece deken voor mijn mini shetlander
toen kwam ik eindelijk 2 fleece dekens tegen die ik altijd wou hebben (hv polo)
ze waren nieuw.
ik had heel netjes een mailtje gestuurd hoeveel ze voor de 2 fleece dekens wou hebben
ze mailde me terug met een prijs ik weet de prijs niet meer :+
ik zei dat ik ermee akkoord ging wat ze ervoor wou hebben
en dat ze hem mischien voor mij kon reseveren voor een paar dagen dat ik de dekens zowiezo zou kopen
dat was allemaal prima

ik had had een mailtje gestuurd dat ik het geld zou overmaken
kreeg ik een mailtje terug dat ze een hoger bod had gekregen en als ik de deken wou hebben dat ik meer moest gaan betalen 8)7

ik had een heel nette mail terug gestuurd dat ik akkoord ging met haar prijs en dat ze al gereseveert waren voor mij
had ze zelf ook gezegt en dat ik niet snapte waarom ik nu meer moest gaan betalen

toen kreeg ik een mail terug
ja nou ik heb een hoger bod gekregen en als je de deken wilt moet je maar meer bieden

ik had haar toen opgebeld dat we er mischien uit konden komen

maar nee dat gebeurde niet
ik had haar een mail terug gestuurd

maar nooit meer iets van gehoord |o

zo jammer maar ja helaas is het zo gekomen

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 18:00

Dat gebeurt hier op Bokt ook, helaas van de week nog.

Pb gestuurd dat ik de prijs wilde betalen die zij in haar topic had gezet. Krijg ik een pb dat ineens meer mensen interesse hadden, en dat mijn bod als startbod werd gebruikt, "omdat ik de eerste was die reageerde" en dat ze verder liet bieden ipv de spullen te verkopen voor de prijs die ze er eerst voor wilde hebben. Beetje behoorlijk aso vind ik. Heb dan ook direct afgezegd, daar doe ik niet aan mee.

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 18:05

Dat is inderdaad aso, als je accoord gaat met zo'n beide en er bied iemand overheen kun je -vind ik- niet in eens op het nieuwe bod ingaan. Tenminste, dat zou ik persoonlijk niet doen. Zou je in de winkel gebeuren zeg. Heb het wel een keer gehad in een winkel trouwens, naja.. hij legde het product aan de kant en iemand anders pakt het en koopt het. Kreeg ik fiks korting op een dezelfde product die net wat duurder was, het was zijn fout en dat had nooit mogen gebeuren.

140509

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 18:09

ik vind het ook aso
als zo mensen zijn
maarja zulken mensen zijn er jammer genoeg

benfan: het is wel netjes dat je korting kreeg en alles zie je niet heel vaak

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 22:43

Vervelend is dat he!
Zet dan in je advertentie dat het bieden is vanaf die prijs en dat de meeneemprijs ... is!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 23:08

Ja, het kan nog gekker.
Iemand reageert vandaag (na de middag!) op kaartjes welke ik aanbied.
Ik geef een reactie met wat ik ervoor wil hebben...
Krijg ik terug: Ja sorry maar ik had ze vandaag nodig 8)7

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 19:38

en dan reageert ie op de dag zelf? alsof de post het ff in een uurtje komt brengen |o

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-11 19:39

Ik had iemand die vannacht om 01.10 een bod plaatste en toen k vanmorgen om 8.00 reageerde al voorzien was...

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 19:44

heeeeeel raar..... 8)7 8)7 8)7

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 20:16

Suusie22 schreef:
en dan reageert ie op de dag zelf? alsof de post het ff in een uurtje komt brengen |o

Of ophalen,... maar om 12.45 uur mailen voor kaartjes die je die dag nodig hebt voor een dierentuin lijkt me best laat :+

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 20:26

Misschien hadden ze nét besloten erheen te gaan en woon jij in de buurt, dus konden ze eventueel ophalen. Als je online was geweest en direct gereageerd had ;)

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 20:27

Dan was het nog een aardig stukje rijden vanaf hier :Y)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 21:12

Ach, je hebt van die idioten... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 21:23

Vjestagirl schreef:
Ik had iemand die vannacht om 01.10 een bod plaatste en toen k vanmorgen om 8.00 reageerde al voorzien was...

Niks raars aan.. Had ik een week geleden ook. Als de ene niet meteen reageert en de andere wel, jammer dan :)

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 23:24

Ik heb vandaag mijn TV gratis op marktplaats gezet.
Mijn moeder dacht dat niemand hem zou willen omdat er zo'n grote tuut achterzit maar heb toch al 3 reacties :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-11 23:25

Anthea schreef:
Vjestagirl schreef:

Niks raars aan.. Had ik een week geleden ook. Als de ene niet meteen reageert en de andere wel, jammer dan :)

Haal dan je bod gewoon weg?

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 23:31

Lieszje schreef:
Ik heb vandaag mijn TV gratis op marktplaats gezet.
Mijn moeder dacht dat niemand hem zou willen omdat er zo'n grote tuut achterzit maar heb toch al 3 reacties :')

Gratis altijd veel reacties :j

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 00:05

Niks mis met een TV met een kont, die werkt hier ook nog prima :Y)