Simon1234 schreef:@ Danique
Daar ben je dan wel stellig in.
Nee, maar stel dat jij kinderen zou krijgen, niet nu, maar later. Beter! Jouw man is van dezelfde leeftijd of jonger of ouder en je bent b.v. 35. Grote kans dat hij dan ook 1 of 2 kinderen heeft en dan juist wel een vrouw zoekt die kinderen heeft.
Ik heb het meegemaakt dat ik er maar een punt achter moest zetten, daar diegene, de man dus, juist wel kinderen wilde.
Je moet je dan geen afgelikte boterham voelen, in geen enkele leeftijd.
Jaren geleden sprak ik in Venezuela, wel een Nederlandse vrouw, zij was 50, ik een stukje jonger, dat ik er best wel mee zat om ouder te worden. Ze zag er voortreffelijk uit hoor, maar zij had er helemaal geen moeite mee en als cliche te zeggen wat ze zei en een beetje ouderwets misschien "elke leeftijd heeft zijn bekoring". Er komt meestal wel iets voor terug.
Btw, leuke foto's heb je.
Dat zou een hele drukke/gezellige boel worden met al die kinderen, ik zou het eerlijk gezegd niet zo snel weten omdat ik mij niet in die situatie kan verplaatsen al helemaal omdat ik absoluut geen moeder-persoon ben. Mijn moeder vraagt mij daarom ook wel eens: 'Wat als je heel erh verliefd bent op een man en die wil heel graag kinderen?' Lastig, ik ben ook niet zo snel verliefd en ik ben ook snel weer iemand zat dus ik kan mij ook lastig in die situatie verplaatsen. Maar ik zou dan alsnog geen kinderen nemen, het is mijn lichaam en mijn toekomst die heel sterk gaat worden beïnvloed. Jammer voor die man maar als hij echt van mij houdt dan zal hij dat moeten accepteren en anders is daar het gat van de deur.
Voor ouder worden ben ik absoluut niet bang, ik ga er toch als mijn moeder waarschijnlijk uit zien. Ze is bijna 50 maar mensen schatten haar halverwege de 30.
Dankuwel trouwens