ships,.....ik zit hier nog steeds

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Seven schreef:ben heel wat luchtjes gewent hier met een vriend die me graag als proef persoon gebruikt, welke vind jij nou het ergste dan ben ik daar het meest trots op
![]()
ooo renee arme vent, krijgt direct op zn kop van zn vrouw door nielsWij hebben dat ook wel eens gehad bij familie zit je op een verjaardag en je vriend of ik zelf laat per ongeluk een stille vieze nou je mensen gaan direct elkaar beschuldigen en jij bent er vanaf
Wel een voordeel dat wij een zwager en verdere familie hebben die net zo hard mee doen (nouja voordeel)
vuurneon schreef:Ik ben wel erg goed in ijzig ontkennen van een stinkwind in gezelschap, mijn broer ligt altijd dubbel van het lachen... Dan is het lastig ontkennen hahaha
Seven schreef:Hmmm maar dit is te erg
ok maar wel weer in t klein
Ik heb dus een darm probleem en dit wel net als bij de man van quartel nog wel eens rare situaties geven,
Ik was aan t logeren bij mn toemalige vriend en wou douchen ik voelde me al niet zo lekker had onderrug pijn etc en hoopte dat een douche wel zou helpen, nou dus helemaal klaar om onder de douche te stappen laat ik mn shampoo vallen ik wil het oppakken zet iets te veel kracht en..........
Denk niet dat ik het hoef uit te leggen maar kon wel de douche schoonmaken en mn schoonmoeder van toen maar vragen wat ik daar zo lang deed.
Toen was het vreselijk maar kan er nu vreselijk om lachen vooral omdat mijn vriedn nu dit een jaar geleden ook had bij mij thuis nou kan ik hem er mee plagen![]()
Quartelgeweldig hahahaha
Renee ja de honden kunnen er ook wat van zeg pfffff
knuffeldier schreef:ik heb ook nog een hele erge
Ik was 14 en zoals elke puber niet altijd even zeker van mezelf. Ik had een keer in een vol klas lokaal dat ik mijn stoel naar voren schoof en toen ech POEF, was niet te missen. Heb me echt nog nooit zo kapot geschaamd. ( en de rest van de klas heeft nog nooit zo hard gelachen)Ook al is het meer dan 10 jaar geleden, wordt er nog steeds niet graag aan herinnerd