Poepen en scheten..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 23:46

gaat hij niet blij mee zijn denk ik :')

ships,.....ik zit hier nog steeds :')

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 23:47

:= ben heel wat luchtjes gewent hier met een vriend die me graag als proef persoon gebruikt, welke vind jij nou het ergste dan ben ik daar het meest trots op :j

ooo renee arme vent, krijgt direct op zn kop van zn vrouw door niels _O- Wij hebben dat ook wel eens gehad bij familie zit je op een verjaardag en je vriend of ik zelf laat per ongeluk een stille vieze nou je mensen gaan direct elkaar beschuldigen en jij bent er vanaf :=
Wel een voordeel dat wij een zwager en verdere familie hebben die net zo hard mee doen (nouja voordeel %) )
Laatst bijgewerkt door Seven op 25-10-11 23:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosch

Heb je niet nog meer verhalen, Q? :D

Isegrim

Roosch schreef:
Geweldig dit topic. Probeer mezelf al een uur of wat los te rukken van dit topic maar het lukt niet. :')

Heb ik ook. :D

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 23:48

Ja quartel
vertel vertel vertel

Ik heb ook nog wel een erge maar die laat ik maar even voor me zelf, want toen was ik t zelf :=

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 23:49

Seven schreef:
Ja quartel
vertel vertel vertel

Ik heb ook nog wel een erge maar die laat ik maar even voor me zelf, want toen was ik t zelf :=

als mijn man met de billen bloot moet dan verwachten we dat van jou ook!!!! :j

kop op met je verhaal!!!!

Roosch

Re: Poepen en scheten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 23:50

Ja Seven.
Q en ik kwamen met de verhalen, net zoals vele andere bokkers, nu jij ook! :D

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 23:52

Seven schreef:
:= ben heel wat luchtjes gewent hier met een vriend die me graag als proef persoon gebruikt, welke vind jij nou het ergste dan ben ik daar het meest trots op :j

ooo renee arme vent, krijgt direct op zn kop van zn vrouw door niels _O- Wij hebben dat ook wel eens gehad bij familie zit je op een verjaardag en je vriend of ik zelf laat per ongeluk een stille vieze nou je mensen gaan direct elkaar beschuldigen en jij bent er vanaf :=
Wel een voordeel dat wij een zwager en verdere familie hebben die net zo hard mee doen (nouja voordeel %) )

Nouja alleen als ie het echt heel bont maakt hoor _O-

God die hond van mij kan er trouwens ook wat van zeg, die liet er net ook even eentje vliegen, het vel bladdert zowat van m'n neus :')

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 23:53

Ik ging ooit eens een kur op muziek rijden met iemand.
Die zijn we dus druk aan het oefenen......
hoor ik haar paard vreselijk knetteren een hele hoefslag lang.....
ik zeg zo van.....nou zeg, die van jou loopt op biologisch gas vandaag......

nee....hoor ik ineens......dat was ik :oo

Bleek het dus de ruiter van dat andere paard te zijn.
Ik werd er bijna jaloers op :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 23:53

Ik ben wel erg goed in ijzig ontkennen van een stinkwind in gezelschap, mijn broer ligt altijd dubbel van het lachen... Dan is het lastig ontkennen hahaha

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 23:55

Hmmm maar dit is te erg :o

ok maar wel weer in t klein :=

Ik heb dus een darm probleem en dit wel net als bij de man van quartel nog wel eens rare situaties geven,
Ik was aan t logeren bij mn toemalige vriend en wou douchen ik voelde me al niet zo lekker had onderrug pijn etc en hoopte dat een douche wel zou helpen, nou dus helemaal klaar om onder de douche te stappen laat ik mn shampoo vallen ik wil het oppakken zet iets te veel kracht en..........
Denk niet dat ik het hoef uit te leggen maar kon wel de douche schoonmaken en mn schoonmoeder van toen maar vragen wat ik daar zo lang deed.
Toen was het vreselijk maar kan er nu vreselijk om lachen vooral omdat mijn vriedn nu dit een jaar geleden ook had bij mij thuis nou kan ik hem er mee plagen }>

Quartel := geweldig hahahaha

Renee ja de honden kunnen er ook wat van zeg pfffff

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 23:57

vuurneon schreef:
Ik ben wel erg goed in ijzig ontkennen van een stinkwind in gezelschap, mijn broer ligt altijd dubbel van het lachen... Dan is het lastig ontkennen hahaha

Mijn vriend ook, die kan helemaal dubbelliggen om zijn eigen winden _O- Mijn pa ook trouwens, maar toen we 'm voor de grap een "fokke en sukke poepkalender voor op de WC" cadeau deden was ie me toch een partij beledigd :=

Ohhhhh Mar wat zul jij je banketstaaf gevoeld hebben zeg :+ Maar wel een prachtig verhaal eigenlijk _O-

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 23:57

Prachtige verhalen :')

Bij mij in de familie is het ook normaal en wordt er af en toe smakelijk om gelachen.
De mooiste vind ik toch wel dat m'n broer vol trots van alles liet vliegen en na de grote klapper naar de wc ging en vanaf daar z'n vriendin riep of ze een schone onderbroek voor 'm wou pakken _O-

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 23:58

ik heb ook nog een hele erge

Ik was 14 en zoals elke puber niet altijd even zeker van mezelf. Ik had een keer in een vol klas lokaal dat ik mijn stoel naar voren schoof en toen ech POEF, was niet te missen. Heb me echt nog nooit zo kapot geschaamd. ( en de rest van de klas heeft nog nooit zo hard gelachen)Ook al is het meer dan 10 jaar geleden, wordt er nog steeds niet graag aan herinnerd

quartel

Seven schreef:
Hmmm maar dit is te erg :o

ok maar wel weer in t klein :=

Ik heb dus een darm probleem en dit wel net als bij de man van quartel nog wel eens rare situaties geven,
Ik was aan t logeren bij mn toemalige vriend en wou douchen ik voelde me al niet zo lekker had onderrug pijn etc en hoopte dat een douche wel zou helpen, nou dus helemaal klaar om onder de douche te stappen laat ik mn shampoo vallen ik wil het oppakken zet iets te veel kracht en..........
Denk niet dat ik het hoef uit te leggen maar kon wel de douche schoonmaken en mn schoonmoeder van toen maar vragen wat ik daar zo lang deed.
Toen was het vreselijk maar kan er nu vreselijk om lachen vooral omdat mijn vriedn nu dit een jaar geleden ook had bij mij thuis nou kan ik hem er mee plagen }>

Quartel := geweldig hahahaha

Renee ja de honden kunnen er ook wat van zeg pfffff

_O- _O- _O- _O-
heb je niet verteld dat je zo lief was de boel gelijk even schoon te maken voor haar????
was gelijk een leuke binnekomer geweest ;)

quartel

knuffeldier schreef:
ik heb ook nog een hele erge

Ik was 14 en zoals elke puber niet altijd even zeker van mezelf. Ik had een keer in een vol klas lokaal dat ik mijn stoel naar voren schoof en toen ech POEF, was niet te missen. Heb me echt nog nooit zo kapot geschaamd. ( en de rest van de klas heeft nog nooit zo hard gelachen)Ook al is het meer dan 10 jaar geleden, wordt er nog steeds niet graag aan herinnerd

:') *raap me op please??* :')

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 00:00

Ja voelde me echt knap banketstaaf := maar ach je leerd er mee leven he zo heb ik wel 100 derd verhalen hahaha

hahaha heranda ja heel herkenbaar weer :=

quartel:
nou nog net niet :=

maar nu gaat ik slapen :+

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 00:00

dit is echt een geniaal topic. En altijd leuk om te lezen dat anderen ook wel eens dergelijke problemen hebben.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 00:01

Ooooh reminds me.. :D

Wij als jonge meisjes gingen voor het eerst proefdraaien in een nieuwe dansgroep.
Vriendinnetje X. had al de hele dag buikkrampen. Op een gegeven moment begint het me daar toch een potje te stínken in dat danslokaal.. vreselijk..
Iedereen begon te vragen 'wie was dat?' en vriendinnetje wijselijk haar mond dichtgehouden. :D
Toen kreeg ik de schuld, omdat ik blijkbaar een schuldige kop trok. :')

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 00:01

Hahaha, we zijn gelijk een stelletje kleuters.
-scheet-
HAHAHAHA

Maar ja, wat er in zit moet er uit.
En als je lang genoeg zwijgt dan kan het lekker knetteren, want dan heb je druk opgebouwd :P

Ken je dat dan ook, dat het stinkt naar je eten/ drinken van de vorige dag?
Was met de ex zo whiskey gaan proeven, hij had er gehad met walnoten in. Of allesinds, smaakte naar walnoten ofzoiets.
(Ik had trouwens een extra speciale Aberlour van 60°, man wat was die goed)
Volgende ochtend, kom na hem in de badkamer - walnotengeurtje

Heb toch wel ff geen noten kunnen zien dan :')

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 00:02

ja ik ga ook slapen.....ik voel de "welterusten" aankondiging al aankomen. :')

slaap lekker allemaal :wave:

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 00:03

Stelletje kleuters zijn we :')

Ik denk dat ik ook maar eens richting bed vertrek, over 6 uur gaat de wekker weer :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 00:04

Slaap zacht, knetter hard. :') :evaw:

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 00:05

haha hoorde een keer van een vriendje van mijn broertje, dat mn broertje soms in de klas zat: 'toet toeeet' en dan weet de hele klas, of iig de mensen om em heen, dat ze op moeten passen/neus dicht want dan komt dr weer een scheet ofzow _O-
Soms kan je het gewoon niet inhouden :)

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 00:06

Roosch schreef:
Slaap zacht, knetter hard. :') :evaw:

_O- de eerste nacht dat ik en mijn vriend samen in dit huis sliepen, heeft meneer me tot een paar keer toe echt wakker geknetterd :') Dus pas op wat je me toewenst, ik hoopte eigenlijk gewoon lekker door te kunnen slapen _O-