Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

K_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 19:39

o en deze heb ik zelf niet meegemaakt maar het was wel hilarisch:

ik ging met 2 vriendinnen naar een fuifje in de buurt, de ene vriendin was goed zat en toen we thuiskwamen (we bleven bij haar slapen) viel ze gelijk als een blok in slaap op de zetel. 's Nachts worden we wakker, we horen haar kotsen, dus wij zeggen "***, ieuw, je bent aan't kotsen", zij "weuhh?" en ze slaapt voort. s' Morgens worden we wakker, het stinkt enorm naar kots, wij zeggen haar "*** je ligt midden in je kots met je hoofd, zou het je niet eens opkuisen?" zij zegt "*geeuw* allez, ik heb helemaal niet gekotst.." . Wij dus "Kijk eens naar beneden misschien", ze keek naar beneden, er lag dus wel degelijk overal kotst, ze had er dus lekker met haar gezicht in liggen slapen :') ik heb nog nooit iemand zo snel naar de douche zien lopen :D

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 20:00

Wat een supertopic :D Heb al heel wat afgelachen!

Mijn meest vieze ervaring ooit: Lang geleden nam ik een trapleuning vast met mijn hand. Plots voelde ik iets glibberigs in mijn handpalm. Was het een supergrote klodder snot! :r Heb nog nooit zo fanatiek mijn handen gewassen

En 2 weken geleden tapte ik biertjes als vakantiejob, op een event waar vooral bejaarden naartoe kwamen. Hebben er maar liefst 2 oudjes etensresten op mij gespuugd! En echt een lading! Kreeg er kotsneigingen van zeg

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 20:51

Ik stond langs de waterkant te kijken naar mijn broertje die aan het vissen was. Ik deed een stapje achteruit en vernam wat glibberen onder mijn schoen....... Hondenstront dacht ik. Dus ik til mijn voet op, maar zag geen poep op de grond dus dacht dat ik het me verbeeld had. Toen wou ik nog een stukje achteruit lopen. In 1x iets glibberigs onder mijn andere voet. Ik kijken... en ja hoor allemaal poep aan mijn schoen. Natuurlijk was ik flink chagerijnig, dus ik stapte op de fiets om naar huis te gaan. Kwam ik erachter dat ik die eerste keer wel in de stront was gaan staan, maar dat die hele drol nog onder mijn schoen zat.
2 schoenen + broekspijp + 1 trapper onder de stront. Gaaaaadverdamme

Edit:
Er schiet me nog 1 te binnen, gelukkig niet zelf mee gemaakt, maar vrolijk zelf mee staan kokhalzen.
We waren ergens met de collega's van mijn vader. Er waren veel kleine kinderen bij.
1 van die collega's had een dochtertje en die kwam naar hem toe met iets bruins op de vingers. Die kerel kijkt en zegt:"och, chocola".
Dus hij tilt z'n dochter op en steekt het vingertje in z'n mond.
Bleek het dus geen chocola te zijn..... maar hondenpoep..

MaritBR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 21:14

Nou mijn overbuurvrouw overtreft alles:
Ze stond met haar 3 jarige klein dochter te wachten voor het spoor. Springt er voor hun neus een man voor de trein, en die man splasht uit elkaar, over hun heen! Ze hadden allemaal bloed en stukjes huid en alles op hun en hebben het er thuis staan af douchen.
:r :r

Zegt haar kleindochter: Oma, er lag vast een tomaatje op het spoor!!

annewillJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 21:26

Marit_Dalfi schreef:
Ze stond met haar 3 jarige klein dochter te wachten voor het spoor. Springt er voor hun neus een man voor de trein, en die man splasht uit elkaar, over hun heen! Ze hadden allemaal bloed en stukjes huid en alles op hun en hebben het er thuis staan af douchen.

|(

Vind ik opzich wel erg triest.

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 21:28

Marit_Dalfi schreef:

:\ Jeetje dat is niet alleen heel erg smerig, maar ook nogal heftig zeg. Beide geen trauma's aan over gehouden..?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 21:29

vuurneon schreef:
op mijn werk zeiden zusters tegen mij: joh, de poep zat in de nek! Ik geloofde nooit dat het kon... dacht dat de dames weer eens overdreven :P
Totdat ik zelf bij iemand zat en die zei opeens: zuster, moet poepen! En omdat ze zat (nogal groot achterwerk, dus het had maar een klein ontsnappingsweggetje en daar zat veel druk achter) scheet ze het zo tot in haar nekharen! O de gruwel! := Die geur ook brrrr.... droop over de hele vloerbedekking heen hahaha. Ik wist niet hoe snel ik de zorg moest waarschuwen haha :D Ik bracht namelijk alleen maar het eten.... :=
Maar goed, zorg was bezig dus had ik alsnog de vrouw naar de douche gebracht en op de pot gezet en alles uitgedaan :) (en toen wist ik het definitief: de bejaardenzorg is écht niets voor mij hahaha)

(collega is wel eens recht in haar oog geplast, zie haar nog als een gek spoelen en half over haar nek gaan :=)

ik had ooit iemand die er lekker mee ging smeren :9 hele blad van de rolstoel onder de kak, door dr haren gesmeerd e.d

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 21:31

lisasander schreef:
Iewl dat met die made heb ik ook een keer gehad, ik was lekker kersjes aan het eten, gewoon verse uit de supermarkt, ik bijt er eentje doormidden en ik keek er naar ( weet ook niet waarom maar ben blij dat ik toen keek ) en toen zag ik ook een vieze maad kruipen :r :r :r :r :r :r Ik heb die halve kers uitgespuugd en 5 minuten me mond gespoeld en nog moest ik kokhalzen! ZO VIES

ie dat heb ik gehad met pistache noten!! Had er al tig op en toen keek ik toevallig naar het dopje.. zat er van dat spinnewegachtige spul in met allemaal beestjes!!! begon echt te kokhalzen BAH dat was zoooo smerig!!!

MaritBR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 21:31

xConnie schreef:
Marit_Dalfi schreef:

:\ Jeetje dat is niet alleen heel erg smerig, maar ook nogal heftig zeg. Beide geen trauma's aan over gehouden..?

Mijn overbuurvrouw vond het vooral heel vies en het kleinkind kan zich er nu niks meer van herinneren. Maar goed ook!
Bij ons gebeurt het best regelmatig dat er mensen voor de trein springen, bij ons zit er namelijk een tbs opvang.

annewillJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 21:33

Omg mijn moeder vertelt me net een verhaal.. Ze is verzorgende geweest voordat ze mij kreeg. Toen ze eens een oudere dementerende man moest verschonen had deze zijn eigen poep gegeten. Meneer heel lief lachen naar mams met z'n bruine tandjes..

Macs

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 22:03

GAAAATVERRRR hahahah

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 22:31

och, och, ik heb ook in de zorg gewerkt en er vreselijk veel poepincidenten meegemaakt, zo ooit s in de nachtdienst ,je doet dan de ronde met zn tweeen.. sta ik bij een meneer die duidelijk ontlasting heeft gehad,maar dus nergens die drol te vinden :? staat mn collega bij het bed ertegenover..en roept gevonden! had die patient zn drol dus gewoon naar de overkant gegooid,bij iemand anders in bed...

annewillJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 22:47

knollentuin schreef:
och, och, ik heb ook in de zorg gewerkt en er vreselijk veel poepincidenten meegemaakt, zo ooit s in de nachtdienst ,je doet dan de ronde met zn tweeen.. sta ik bij een meneer die duidelijk ontlasting heeft gehad,maar dus nergens die drol te vinden :? staat mn collega bij het bed ertegenover..en roept gevonden! had die patient zn drol dus gewoon naar de overkant gegooid,bij iemand anders in bed...

_/-\o_ :')
Ik rol bijna m'n bed uit.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 22:54

Er overkwam me net nog iets heel ranzigs:

Ik had honger en besloot om een soort Bifi worstjes van Euroshopper te kopen.
Ik zag een Allerhande liggen dus ik kijk die door terwijl ik Bifi nummer 1 opeet. Mmmm lekker, dacht ik nog.
Ik pak nummer 2, doe 'm zonder te kijken in m'n mond en ....... GAAAADVERDAMMMEEEEE! :r
Ik kijk en zie dat het worstje helemaal groen is :+ Ik heb de boel in de vuilnisbak uitgespuwd en m'n mond gespoelt met m'n flesje water.
Ik heb het worstje laten zien en kreeg zonder morren m'n geld terug :)

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 23:09

Geweldig topic, ik ga helemaal stuk :') . Heb er zelf ook nog een paar hoewel dit niet de meest schokkende zijn in dit topic.

Ik ging eens met mijn duffe hoofd de deur uit om naar school te gaan, loop via de achterste achterdeur naar buiten onder het prieel door, zie nog net dat er een heel groot web in hangt en verrek, zag ik nou een grote dikke zwarte vlek? Maarja, mn reactievermogen is 's ochtends nog niet optimaal, dus ik loop er vol doorheen en voel een behoorlijk gewicht op mn haar... Jup, Charlotte ging een reisje maken. Ik heb in blinde paniek dat beest eruit gemept...

Nog een spinnenverhaal: ik ging zeilen met vrienden, de mannen gingen het grootzeil even hijsen (was een lemsteraak, dus zwaar zeil met gaffel dat je echt met zijn tweeën moet hijsen. 'Mo, hou jij de boot in de wind?' Prima. Sta ik aan het roer, zie ik de giek voor mijn neus langs zwiepen met aan het uiteinde aan een draadje een ENORME spin met gigantisch achterlijf. Ik wil het liefst gillend wegrennen, maar ik heb mijn verantwoordelijkheid als schipper op dat moment. Dus ik hou het beest angstvallig in de gaten dat inmiddels aan een steeds langer draadje angstvallig dicht in mijn buurt komt. Ik dacht nog: als dat draadje nog één millimeter langer wordt gaat ie zwemmen. Dat gebeurde, ik geef het beest een mep en... smeer het hele ding zó uit over de giek... Resultaat: groene smurrie aan mn vingers, en ik gillend dat iemand nú het roer over moet nemen. Heb een half uur obsessief mijn handen staan poetsen :r

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 23:18

van de week hing er een groenen lange slijmerige draad aan het handvat van de stroom..

vogelstront, bah grijp er natuurlijk in

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 23:41

Oke, mijn leven bestaat uit dit soort fijne uberranzige voorvalletjes....
Serieus story of my life

* vogelstront op mijn hoofd
* in de hondenstront stappen
* als kind in een koeievlaai gevallen
* spin in mijn gezicht
* Al trekkend een kruiwagen over de rand van de mesthoop-oprit proberen te trekken, de handvaten vliegen eraf en ik lig gestrekt in de mesthoop
* Slakkenskiën doe ik hier regelmatig
* Bij Ambulante Zorg gewerkt (het waren 2 fantastische dagen :D ) en mevrouw had de hele boel ondergescheten en was al schijtend door haar huis aan het wandelen... oh bloody joy... :roll: (was geen vaste mest, detail :D)
* Paarden die écht recht in mijn gezicht een scheet laten, onder de noemer van 'ontspanning' *zucht*
* Uit een pak melk drinken, lees: Klontenpap.... Jottem

Verder schiet er even niks te binnen.... :D

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 00:12

Ik bedenk me net dat ik 2 jaar terug in italie pizza heb besteld en die afgeleverd kreeg met de haren van de kok er in... En die waren niet van de structuur die hoofdharen hebben, eerder van de structuur van haren down under...

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 00:19

Ik maak genoeg vieze dingen mee met mijn werk, van vieze abcessen tot vieze wonden met maden.
Maar 1 keer, gadverdamme... de geur alleen al :r

Er was een kat geëuthanaseerd. We gingen er sectie op doen (gewoon op de kliniek opmaken, dus niet opsturen naar Utrecht).
Want we wisten gewoon niet wat die kat had.
Eenmaal open laat de DA de maag zien. Ik verbaasd, zo groot?!! Best bijzonder voor een kat die al dagen nauwelijks eet.
Dus ja, open die maag! We voelden hem eigenlijk allebei al aankomen en hingen al iets achteruit.
Vervolgens snijd de DA de maag open en .... PATS knalt zo de hele maag uit elkaar.
Bleek dus een flink maagabces te zijn. Wij zijn schoon gebleven, maar de hele ruit voor ons zat onder de troep.
Ik hield het echt niet en ben weggegaan, zo erg stonk het. Zo erg dat ik niet in staat was het op te ruimen, want uiteindelijk de DA heeft gedaan :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 00:24

Zwitsal schreef:
Ik bedenk me net dat ik 2 jaar terug in italie pizza heb besteld en die afgeleverd kreeg met de haren van de kok er in... En die waren niet van de structuur die hoofdharen hebben, eerder van de structuur van haren down under...

Ow gatver!
Dat hebben wij een keer gehad met een cheestring kaasje, jeweetwel die die je uit elkaar kunt trekken.
Wij dus die kaas uit elkaar plukken, komt er midden uit het kaasje van mijn vriend ineens een schaamhaar tevoorschijn :r

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 00:29

Pas in het huis waar ik vrijwillig en het gelukkig niet hoef op te ruimen zat een man in een rolstoel aan tafel en ik zag hem van achter de pis liep door de rolstoel heen op de grond

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 00:53

Bonita_Bon schreef:
Oeh schiet me opeens te binnen. Was op een feest een jaar of 10 geleden, hij hoort hier zooo in thuis ookal gebeurde het me niet persoonlijk maar wel een goede vriend van me..
Was een aardig zot feestje met een leuke band, afijn die band spelen en aan de zijkant stond een emmer met bier (die stelde de band ter beschikking aan iedereen die eruit wilde drinken liter of twaalf) en af en toe dook er iemand op dat podium om gek te doen en als beloning bier uit de emmer te drinken (tsja, was in de noordoostpolder we hadden geen hobbys), emmer 1 en emmer 2 gingen prima tot het eind van de avond. Toen was 1 van de leden van de band een beetje misselijk... kotst in de inmiddels lege emmer en laat em staan, paar minuten later springt een vriend van me op het podium en voordat ik STOP kon roepen begint ie eruit te drinken.......... heb nog nooit iemand zo verschrikkelijk ziek zien worden binnen 0,5 seconden!

En u wint de prijs: mijn eerste kokhals bij dit topic :')

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 08:07

Ik word van dat verhaal ook ontzettend misselijk!!

Ik heb een ontzettende spuugfobie, en word daar helemaal blegh van!! Het idee alleen al!

1906

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 08:21

Ik liep een keer met mijn blote voeten door de tuin, ik was met mijn hond aan het spelen.
Ineens glij ik zowat uit en voel ik iets glibberigs tussen mijn tenen, dat was dus een mega naakt slak.
Wat was dat ranzig!
Wordt nog misselijk als ik er aan denk. :r

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 08:42

Ik heb trouwens nog iets, het overtreft mijn vorige ervaringen niet, maar ik vind het werkelijk wel zo smerig.
En het ergste is: het houdt niet op! Het pad waar ik de hond savonds uitlaat ligt langs een grote vijver. Daar zitten ontzettend veel kikkers. Als het geregend heeft komen ze er allemaal uit en gaan ze op het pad zitten. Dan moet je echt denken aan 5 kikkers per m2 ofzo.

Het pad is niet verlicht, het enige licht komt van de nabije huizen. Dus als je daar loopt dan schop je met enige regelmaat een kikker weg *PIEUW* (das wel leuk :o ), of je hoort *SPLUT, KRAAAAK* en voelt dat je er bovenop bent gaan staan. En het is zoooooooooooo ranzig. Ik vermoord wel een stuk of 10 kikkers per rondje al kokhalzend.

Heb nu gelukkig een telefoon met zaklampfunctie.
Volgend ochtend is het ook lijkjes tellen van iedereen die daar gelopen heeft. :+