Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 19:21

Hhhm ff denken

Met een groepje vrienden terug naar huis fietsen middernacht en degene die voorop fietste ging onderuit en dus de rest ook en daarna nog een kwartier op het plein zitten/liggen. Wat een lol :+ Die hele avond an sich was al helemaal grappig.

Oh 1 x zat ik samen met mijn pa smorgensvroeg aan de keukentafel te ontbijten oid en toen hoorden we ineens 'tik tik tik tik' (het geluid van een sleutel die het gat niet vindt), en toen kwam 5 minuten later mijn broer de keuken in gestrompelt... "Nee ik ben niet dronken hoezo?". Vervolgens pakt meneer een chocomel pak en begint erin te drinken maar hij had dus niet door dat die het niet in zijn mond goot haha. Dat was heel grappig en toen zat ie helemaal onder.

Ik zat ook een keer met een vriendin in de kroeg en een paar meter verder was een hele grote spiegel. Het was niet zo heel druk, ik wist ook niet dat het een spiegel was.
Dus ik zat heel de tijd dat meisje te vervloeken die continue zo kapsones naar mij aan het kijken was :(. Maargoed dat bleek ik zelf dus te zijn.

Ik weet dat ik nog veel meer dingen heb meegemaakt maar dan moet ik ff nadenken :P Ik heb al heeul lang niet meer gedronken.

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 19:26

Ik ben als de dood voor kikkers en padden maar goed ik met met mijn vriend mee die op een oude boerderij woonde.

Dus midden in de nacht in de lange gang liepen padden en ik op mijn knieën ervoor "wat een lieve muisjes oooo wat zijn ze lief !" tja mijn vriend (nu man) kon je opvegen... :D

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 19:34

xShanty schreef:
De zc??

zwarte cross ;)
zo klonk het iig wel :P

Nrkee

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-11 20:40

Hahaha ik heb ook nog een geweldige van een paar maanden geleden,
We hadden nógal wat zitten zuipen, eerst naar het terras, daarna naar de kroeg en toen dat dicht ging gewoon ergens op een veld verder zitten drinken. Vriend van mij was zo bezopen en hij praatte alleen maar wartaal over dieren := En op een gegeven moment luisterde niemand meer naar hem en liep hij aan naar huis (hij was verder niet boos ofzo, maar hij had het steeds over 'de dieren' ; er zat namelijk een soort kinderboerderij een stukje verderop van dat veld) Enfin, word hij de volgende ochtend wakker, zit er een f*cking HAAN op zijn kamer! hahahaha... Dat beest had heel zijn kamer ondergescheten van de stress..
Hij had dus 's nachts een haan lopen vangen in die 'kinderboerderij' omdat hij niet alleen wilde slapen :')

En die haan zat de volgende ochtend doodleuk op zijn bureau :') Kun je het je voorstellen hahaha, heel je kamer onder de veren! En dit is dus echt waargebeurd.. :')
Alleen beetje een stressvol nachtje voor die haan haha, arm beest 8)7

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 21:02

mellamoshan schreef:
xShanty schreef:
De zc??

zwarte cross ;)
zo klonk het iig wel :P

Ooo, nee , weekje terschelling geweest :+

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 22:03

Heerlijk topic dit _/-\o_ .

Kan zelf behoorlijk goed tegen drank, dus geen blunders van mezelf!
Er schiet me er wel eentje van mijn zusje te binnen!

Was een paar weken terug feest hier op het dorp, wij met een groep vrienden op stap en mijn zusje was behoorlijk van de wereld :+ .
Ze ging heel de tijd lantaarnpalen knuffelen. Op een gegeven moment liepen we naar huis, en recht voor ons huis staan 2 paaltjes, maar die zijn dus flexibel zodat ze ombuigen als er iemand tegenaan rijd. Zusje geeft dus zo'n paaltje een knuffel en opeens zien we 2 benen door de lucht vliegen, en een lol dat ze had 8-) .

Volgende is niet zo zeer een blunder, maar wel leuk :D . Was dezelfde avond. Zijn we eindelijk thuis, staat er politie voor de deur.
Begint tegen de vriend van mijn zusje: Goedenavond Meneer, heeft u gedronken?

Gesprekje gehad en hij moest blazen. Dus hij zegt tegen die agent: Ik weet niet hoe dat werkt, doe eens voor? Agent pakt dat kastje en blaast. Vriend van mijn zusje pakt dat kastje af, kijkt erop en zegt: Ja is goed meneer! En loopt zo naar binnen en knalt de deur dicht.

Dat gezicht van die agent :') Ik zal het nooit vergeten haha!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 22:40

Whahaa die laatste is echt geweldig Tessa_brian!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 22:46

Jaaaa, ik weet er 1, paar dagen zitten nadenken, maar er schiet me er eén te binnen.

Mijn beste vriendin was bij mij om oud en nieuw te vieren, ik was op dat moment aan het scharrelen met mijn inmiddels vriend. Ik wilde op dat moment nog geen relatie met hem, dacht wel dat dat er op de langere termijn aan zat te komen, maar had er eeeeecht nog geen zin in. Na een paar drankjes dacht ik daar anders over.
Ik:"Waarom doe ik eigenlijk zo dom? Wat is het nu van rustig aan doen? Ik ga hem smsen."
Sms naar hem:"Waaorm doen we zo dom? Zullen we gewoon vriendje-vriendinnetje zijn?"
Hij:"Wil je dat echt?"
Ik:"Ja duhh anders zou ik het toch niet zeggen. 8)7 "
Hij:"JEEEEJJJJJJ *\o/* *\o/* *\o/* "

Een paar uurtjes later.
Ik:"Su, dat was echt toch, heb ik het nu met hem?"
Su:"Ja :j "
Ik:"NEEEEEE DAT MEEEN JE NIET, ik wil helemaal nog niet, boehoe." :')

Inmiddels ben ik er wel godse-blij mee hoor. _O-

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 11:57

Hihi maandag nog..was wat wezen drinken met mn vriendje en zijn vriendengroep...
na een paar drankjes te veel..en huppelend door de straten te gaan met vriendjelief,
besloten we dat rondjes draaien in de straat ook wel errug leuk was,
waarna we dus na 2 seconden BAM met de slappe lach op de grond belanden en dus niet meer op konden staan... :')
Waarna zijn vrienden ons echt aankeken van WTF... 8)7 en ons heeeulemaal niet aan het uitlachen waren.. :o

en dan vindt meneer het nog nodig om boven op me te vallen..en de grond bleek toch wel erg hard waardoor ik s ochtends wakker werd met aaaaauw.. -O-

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 12:15

ik drink normaal nooit, maar nu had ik dus een keer gedronken was best wel de weg kwijt,
en ik moest nog op me fietsje naar huis door de polder
nou je raad het al. ik ben dus zo de sloot ingereden met fiets en al !
en de mensen die bij mij waren die kwamen natuurlijk niet meer bij,
was na 5 min de sloot eindelijk uit !
maar dat vergeet ik nooit meer heb dat nog zo lang aanmoeten horen :o

Bellissima_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 12:32

Ik was met een vriend en nog wat vrienden aan het wachten op mijn nicht met wie ik naar huis zou fietsen. Toen kwam de politie want wij moesten daar weg en ik sta op, loop op ze af en zeg: Ja hij daar heeft me net verkracht.
Dus de politie en die vriend vna me :wow: :wow:
Dus ik roep keihard GRAPJEEEEEEEEEEEEEEEEEEE hahahaha.
Ik lag dubbel, de rest neit zo :') Wist het de volgende morgen ook niet meer :')

Edit; bij dezelfde vriend zat ik die avond achterop, ging hij paaltjes slalommen. Je raad het al, ik bleef hangen en vloog met een 3dubbele achteruitsalto van die fiets af. En maar lachen. :') De volgende dag deed het pas zeer :=

BeauNicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 13:52

8 tm 10 juli hadden we een auto evenement bij walibi. Iedere club heeft dan zijn eigen stand blabla. Wij stonden daar dus ook met onze club: M.S.R ..
Weet niet heel veel meer van het weekend maar ik schijnt de vrijdag avond compleet koekie te zijn geweest.

Wat ik de volgende dag te horen kreeg;

-ik zou meerdere malen zijn gestruikelt over een paar scheerlijnen van wat tenten. (misschien verklaard dat ook waarom ik compleet onder de blauwe plekken zat) 8)7 ergste, niet alleen by onze stand maar ook bij andere!
-compleet uit me dak by mainstage. & ships,dat staat op film! ;(
-blijk bij twee andere in de tent te hebben gelegen van de stand tegenover ons :o .. alleen liggen hoor!
-baco drinken by een paar mannen -O- 2 velden verderop, geen idee hoe ik daar gekomen ben
-zwemmen in het gras :oo
-vooral heeeeeeeeel veeeeel problemen met lopen
nog veel meer maar het is allemaal te genant & herinner me echt helemaal niets meer.

Ben alleen ergens onderweg me vriend tegen gekomen 8)7 die heeft zich suf gelachen om mij, maar uiteindelijk maakte ie zich zorgen. kon echt niet meer lopen :? dus vraag me niet hoe..maar ben de volgende ochtend in me tent wakker geworden met me kleding nog aan &me vriend naast me.

Toen ik de tent uit kwam & wat mannen van ons begroette kwamen de verhalen &schaamde ik me kapot. hoewel iedereen lazerus was dus mijn verhalen vielen echt nog mee vergeleken met sommige andere... _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 20:01

Haha leuk topic! Ik heb genoeg bloopers, maar vandeweek op vakantie toch wel best 'n erge :o M'n zus en ik stonden aan de bar en er kwamen 2 Italianen op ons af, de minst leuke stapte op mij af en de leukste op m'n zus. We gingen met ze dansen, en die jongen waar ik mee danste wilde al meteen zoenen. Paar keer afgewezen, tot ineens toch z'n tong in m'n mond zat :Y) Was te dronken om dr nog wat tegen te doen ook :') Toen ging na een tijdje die jongen waar ik mee danste m'n zus overhalen om ook met die vriend van hem te gaan (want ze geloofden niet dat ze niet single was), toen kwam die (leuke) vriend naar mij toe. Waarop ik natuurlijk even van de gelegenheid gebruik maakte.. Die andere jongen zag het natuurlijk en werd uiteraard boos op z'n vriend. Vervolgens gaan ze allebei voor me staan, waarop ik moest 'kiezen'. Echt je had die koppen moeten zien :') Ik natuurlijk voor die leuke kiezen, waarop die andere tegen m'n zus begon dat ik een slet was en ze me wel even allebei wilden die nacht. Achja, blame it on the alcohol he O:) Volgende ochtend hebben we ons echt kapotgelachen erom!

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 20:34

BeauNicole schreef:
8 tm 10 juli hadden we een auto evenement bij walibi. Iedere club heeft dan zijn eigen stand blabla. Wij stonden daar dus ook met onze club: M.S.R ..
Weet niet heel veel meer van het weekend maar ik schijnt de vrijdag avond compleet koekie te zijn geweest.

Wat ik de volgende dag te horen kreeg;

-ik zou meerdere malen zijn gestruikelt over een paar scheerlijnen van wat tenten. (misschien verklaard dat ook waarom ik compleet onder de blauwe plekken zat) 8)7 ergste, niet alleen by onze stand maar ook bij andere!
-compleet uit me dak by mainstage. & ships,dat staat op film! ;(
-blijk bij twee andere in de tent te hebben gelegen van de stand tegenover ons :o .. alleen liggen hoor!
-baco drinken by een paar mannen -O- 2 velden verderop, geen idee hoe ik daar gekomen ben
-zwemmen in het gras :oo

-vooral heeeeeeeeel veeeeel problemen met lopen
nog veel meer maar het is allemaal te genant & herinner me echt helemaal niets meer.

Ben alleen ergens onderweg me vriend tegen gekomen 8)7 die heeft zich suf gelachen om mij, maar uiteindelijk maakte ie zich zorgen. kon echt niet meer lopen :? dus vraag me niet hoe..maar ben de volgende ochtend in me tent wakker geworden met me kleding nog aan &me vriend naast me.

Toen ik de tent uit kwam & wat mannen van ons begroette kwamen de verhalen &schaamde ik me kapot. hoewel iedereen lazerus was dus mijn verhalen vielen echt nog mee vergeleken met sommige andere... _/-\o_

Hahaha dat was vast bij onze overburen! Groepje jongens uit Wezep, die hadden de heeele nacht feest en zooveel mensen over de vloer!
Was gezellig weekend!

Ontopic: Ik stond daar bij Mental Theo compleet los te gaan op m`n 11 cm hoge hakjes.. ongeveer 5 voeten gespiest tijdens het hakken en heul veul rare blikken gekregen! Ach wat drank al niet met je doet he. :D

Edit: Verder drink ik geen alcohol, dus helaas geen leuke verhalen van mij. :')

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 20:37

Hakken zijn overigens wel een handige manier om jongens aan te spreken, ik bleef maar sorry zeggen geloof ik :+

Juul schreef:
toen kwam die (leuke) vriend naar mij toe. Waarop ik natuurlijk even van de gelegenheid gebruik maakte.. Die andere jongen zag het natuurlijk en werd uiteraard boos op z'n vriend.

Dat had ik ook bijna geflikt, maar aangezien de buren die dag overdag al niet echt met ons hadden gepraat omdat ik de andere buurman dus al beetje eeh, 'gekwetst' had was ik nog nuchter genoeg om te bedenken dat ik dát écht niet kon maken zolang ze nog naast ons stonden :+

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 20:51

Carmen schreef:
Ik ben ook een keer in de sloot gefietst. Was aan het bellen en met één stuur fietsen plus heel veel drank was geen goede combinatie. Door de val gooide ik per ongeluk mn mobiel in de sloot, en toen dook ik er zelf achteraan om te zoeken. Nooit gevonden :=

grapje zeker, ik fiets altijd met 1 stuur! Wel met 2 handen :o

verder, geniaal topic dit _/-\o_ zelf ben ik helaas nooit echt dronken.. en hou me het liefst ook ver van dronken mensen, want over het algemeen vind ik ze als ik ze meemaak niet zo grappig. Vriendin van me gaf laatst een examenfeest.. na 1 glaasje zgn al dronken dus met iedereen op haar feest aan het zoenen, toen ze bij mij aankwam zei ik dat ze dat mooi nog een keer mocht vragen als ze weer nuchter was. En vervolgens aan een jongen vragen of hij met haar naar bed wilde (ze gingen dus midden onder het feestje naar boven en zij bleef daarna ook weg) en dan vervolgens de volgende dag de jongen de schuld geven dat hij haar gebruikt had.. Tsja, dat kan ik niet zo goed hebben, je bent zelf verantwoordelijk om je eigen grenzen aan te houden.
Maaargoed, dat neemt niet weg dat deze verhalen erg leuk zijn :D Moest daarstraks ook hard lachen om de persoon die in de gordel buiten de auto bungelde :+

ilsexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 20:57

schiet me even wat te binnen. Mijn vriend was 21 geworden, dus een feest. Ik had inmiddels echt al flink wat gehad,daarna zouden we op stap gaan.
Een vriend van mijn vriend, zat op het bed met zijn vriendin (Mn vriend woont op kamers,dus gewoon 1 grote kamer, geen aparte kamers xd). Dus ik kom er aan rennen, spring op het bed in honden houding en roep: 'IK BEN EEN PAARD!' Met echt zo'n prethoofd
omg ik schaamde me dood de volgende dag xd. Elke keer als hij komt, dan heeft hij 't weer over.

Verder schiet me even niks te binnen. dus ga weer even verder lezen xd

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-11 21:29

hahah ik ben ook weer bijgelezen, geweldige bloopers zitten er weer tussen :')

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 21:47

Eh, haha. Om de mijne kan ik echt nog heeelemaal in de scheur liggen.. Dit kan je trouwens ook wel gebeuren als je nuchter bent hoor, maar als je zat bent is het des te leuker _O-

Ik was met mijn vriendinnen op vakantie op Terschelling op Appelhof. Wij trokken erg veel met onze buurjongens op, altijd gezellig en iedere avond met elkaar op stap. Besloten we om een avond te voet naar een of andere kroeg/club te gaan. Die avond genoeg naar binnen gegoten en aan het eind van de avond dus ook weer te voet terug naar de camping.

Komen we langs een weiland met koeien :Y)... En ehm, dat is HEUL grappig om daar met je zatte kop bij in het land te gaan lopen!
Dus eerst mijn vriendin en een van de buurjongens, ik filmen. Die (of in ieder geval hij :)) ) scheten 18364 kleuren stront. De dichtsbijzijnde koe lag en hun wilden proberen zo dichtbij mogelijk te komen. En in ene staat die koe op en hun komen me toch met een rotgang terug naar dat hek _O- Staat daar eerst nog schrikdraad waar ze overheen sprongen en vervolgens proberen zij over dat hek te klimmen. Mijn vriendin is het gelukt, maar de buurjongen valt me toch over dat hek heen _O- _O- _O- Hij deed volgens mij niet eens de moeite om te klimmen. Filmpje is helaas niet gelukt...

Daarna, ik met mijn stoere zatte praatjes. "Ik durf dat echt wel hoor, ben toch niet bang van een koe" (ben ik ook echt niet hoor ;) Hebben zelf altijd 2 koeien gehad hier thuis). Dus ik over dat hek, wil over dat schrikdraad klimmen dus gooi mijn been erover en laat hem eigenlijk aan de andere kant gewoon vallen... FLATSHJ; koeienvlaai :') hahaha. Prachtig moment!!! Nouja goed, ik was niet bang en dat ging ik dus wel even bewijzen. Ik met mijn strontpootje aan het rennen, heel dat weiland door achter de koe aan :') Koe gaf geen kick...

Wát een avond _O- geniaal!

Edit: Achteraf (op een nuchter moment) vond ik het eigenlijk sneu voor die koe :=
Laatst bijgewerkt door LoveLita op 20-07-11 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 21:48

Op een of andere manier presteer ik het altijd om mijn verhalen niet kort te kunnen houden :+

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 20:53

We hadden LSD op school, en het was niet toegestaan om alcohol te drinken.
Dit probleem had ik opgelost door een halve fles bessen in een halve fles met cola te doen. Maar omdat uit zo'n grote fles drinken niet handig is, hervulde ik de hele tijd een kleiner flesje.
De bodem van de grote fles begon al aardig in zicht te komen en ik stond met een leraar te praten. Hij keek naar mijn kleine flesje & vroeg wat ik daar in had (natuurlijk wetende wat daarin zat). Vol overtuiging zei ik: fruitsap!' en nam een grote slok. Helaas deed ik dit iets te enthousiast waardoor ik alles over m'n gezicht heen goot.

De leraar kwam niet meer bij & ik ben er maar snel vandoor gegaan.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:03

Och ik herinner me er ook één. We waren in een tent en die ging sluiten. We moesten nog wel even snel naar boven, naar de WC. Dus wij met zijn drie naar boven, dikke lol, want er staat allemaal spul. Zien we ineens een wasmachine. Dat was me toch kei interessant. Na wat gerollebol over de vloer hebben we daar twee vaatdoeken uit gestolen :') . Snel naar beneden, de deur uit. De barkeepster keek ons toch raar aan. Hup de straat op met die dingen, superleuk. We draaiden ze de hele tijd en gingen er mensen mee op de kont meppen op straat. Werd niet zo gewaardeerd.

Volgende dag werd ik wakker, draai me nog even lekker om en geraak met mijn neus in één van die stinkdoeken die we hadden meegenomen. Dat ding stonk! Het heeft me even geduurd voordat ik begreep waarom ik een vaatdoek bij me in bed had...

Ik heb ook nog wel een hilarische foto, maar durf die niet zo goed te delen :o .

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:08

Ik heb trouwens zondagnacht ook echt zitten smeken bij een jongen om shotjes fireman. Terwijl ik die ook zelf had kunnen halen :+
En een pet 'gestolen' van 1 van die gasten :+ Uiteindelijk heeft het snoepje van de avond/week m voor me terug gestolen :D

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:12

nou, wij hadden laatst een dorpsfeest, en ik was aardig aangeschoten ( best heul dronken )
en ik moest al vet vroeg naar huis omdat ik de dag erna concour had.
dus ik chagarijnig naar mn kamer, maar ik moest nodig naar de wc.

dus ik half slapen of dronken weer terug gelopen naar hetfeestterrein om daar naar de wc te gaan. word ik op die wc wakker.
sta ik daar op blote voeten, half in pyama. oeps.

op de terug weg, kwam mn pa me tegen, want die zocht mij omdat ik het huis was uit geglipt

sorry papaaaaaa (A)

en en en:

laatst tijdens een feest, ook aardig ver heen :o ik moest vet nodig naar de wc, maar dat waren wc's in zo'n (hoe noem je dat ) kar ofzo
er was dus best een hoog opstapje. gevolg, ik tilde mn benen niet hoog genoeg op, ik met mn hoofd bijna in de wc pot :+

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:17

ElineS schreef:
Och ik herinner me er ook één. We waren in een tent en die ging sluiten. We moesten nog wel even snel naar boven, naar de WC. Dus wij met zijn drie naar boven, dikke lol, want er staat allemaal spul. Zien we ineens een wasmachine. Dat was me toch kei interessant. Na wat gerollebol over de vloer hebben we daar twee vaatdoeken uit gestolen :') . Snel naar beneden, de deur uit. De barkeepster keek ons toch raar aan. Hup de straat op met die dingen, superleuk. We draaiden ze de hele tijd en gingen er mensen mee op de kont meppen op straat. Werd niet zo gewaardeerd.

Volgende dag werd ik wakker, draai me nog even lekker om en geraak met mijn neus in één van die stinkdoeken die we hadden meegenomen. Dat ding stonk! Het heeft me even geduurd voordat ik begreep waarom ik een vaatdoek bij me in bed had...

Ik heb ook nog wel een hilarische foto, maar durf die niet zo goed te delen :o .

:') Ook wel een actie voor mij!
Jaaaa fottttooooo :j *\o/*