Met een groepje vrienden terug naar huis fietsen middernacht en degene die voorop fietste ging onderuit en dus de rest ook en daarna nog een kwartier op het plein zitten/liggen. Wat een lol
Die hele avond an sich was al helemaal grappig.Oh 1 x zat ik samen met mijn pa smorgensvroeg aan de keukentafel te ontbijten oid en toen hoorden we ineens 'tik tik tik tik' (het geluid van een sleutel die het gat niet vindt), en toen kwam 5 minuten later mijn broer de keuken in gestrompelt... "Nee ik ben niet dronken hoezo?". Vervolgens pakt meneer een chocomel pak en begint erin te drinken maar hij had dus niet door dat die het niet in zijn mond goot haha. Dat was heel grappig en toen zat ie helemaal onder.
Ik zat ook een keer met een vriendin in de kroeg en een paar meter verder was een hele grote spiegel. Het was niet zo heel druk, ik wist ook niet dat het een spiegel was.
Dus ik zat heel de tijd dat meisje te vervloeken die continue zo kapsones naar mij aan het kijken was
. Maargoed dat bleek ik zelf dus te zijn.Ik weet dat ik nog veel meer dingen heb meegemaakt maar dan moet ik ff nadenken
Ik heb al heeul lang niet meer gedronken.

En op een gegeven moment luisterde niemand meer naar hem en liep hij aan naar huis (hij was verder niet boos ofzo, maar hij had het steeds over 'de dieren' ; er zat namelijk een soort kinderboerderij een stukje verderop van dat veld) Enfin, word hij de volgende ochtend wakker, zit er een f*cking HAAN op zijn kamer! hahahaha... Dat beest had heel zijn kamer ondergescheten van de stress..
.
.
"
dus vraag me niet hoe..maar ben de volgende ochtend in me tent wakker geworden met me kleding nog aan &me vriend naast me.
Was te dronken om dr nog wat tegen te doen ook
Volgende ochtend hebben we ons echt kapotgelachen erom!
) scheten 18364 kleuren stront. De dichtsbijzijnde koe lag en hun wilden proberen zo dichtbij mogelijk te komen. En in ene staat die koe op en hun komen me toch met een rotgang terug naar dat hek