Hier vanmorgen ook regenbuien.Het is nu droog maar de lucht zit dicht.
gohya
Geplaatst: 16-07-11 10:36
De lucht gisteravond op de heide. En afgelopen dinsdagavond. http://i56.tinypic.com/eiw9jq.jpg Heerlijke avondjes om te rijden op de heide. Zelfs nog een jong ree-geitje gezien.
hallo, ik kom mij hier ook melden;) ik ben laura ik ben 16 jaar en woon in huissen (gelderland). het waait hier een beetje en ik denk dat het zo gaat regenen, gohya wat een mooie foto zeg:O
Hier heeft het vanochtend ook een buitje geregend. Daarna droog, zonnig en warm (lekker op de fiets naar de stad geweest). Het heeft wel de hele dag al flink gewaaid. Nu is het hier aan het betrekken, de wind wordt harder en het ziet er al dreigend uit.
Hier regent het nu ook. Snel de paarden binnen zetten.
Leliaardje
Geplaatst: 16-07-11 17:05
Deze kwam ik in een andere topic tegen. Vind hem wel erg grappig:
INSTALLING SUMMER..... ███████████████░░░░░░░░░░░░░░ 44% DONE. Installation failed. 404 error: Season not found. The season you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please try again...
jammer leliaardje....ik kan het nizet zien....geeft een error aan
Ik was zo moe....ben lekker op de bank in de croma gevallen Ik zie dan het hier ook nu regent......bah...... Maar, volgens de BR is het morgenochtend weer droog dus....... weer lekker op buitenrit