Ik weet niet wat ik er mee aanmoet.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DancylOver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 01:08

Ik stik zowat in mijn tranen..terwijl ik dit topic doorlees. |(
Ik vind het zo vreselijk voor je!! Woorden schieten inderdaad te kort..ik wens je alle sterkte van de wereld! :(:)
En ik hoop dat je veel steun aan je vader en zussen hebt, want juist nú is het belangrijk dat jullie er voor elkaar zijn.
Ik snap dat het moeilijk is van je verzorgpony,maar die kan misschien wel troost en afleiding bieden? Als herrenering aan iets van jouw moeder en jou.
Nog maals héél héél veel sterkte! En ohja, als je een keer wilt praten? Mag je me altijd PB'en.
Héél veel liefs! <3

Miracle_

Re: Ik weet niet wat ik er mee aanmoet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 11:38

Hoe gaat het nu met je TS?

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 22:01

TS, er zijn ook zgn. lotgenootgroepen voor jongeren die een familielid zijn verloren.
Misschien is dat wat voor je.
Rouwen is hard werken en daarbij kun je de steun van anderen vaak wel gebruiken.
Ik weet niet in welke plaats je woont, maar mocht je iets zoeken in de regio Overijssel, zou ik je wel aan enkele adressen kunnen helpen.
Sterkte.

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 11:06

Jeetje het blijft heftig.. Ik had m toendertijd gelezen toen je het topic net gestart had.. Ik had toendertijd geen tijd om het helemaal door te lezen (pauze en mn tel). Heb er opgeklikt zodat ik m later rustig kon gaan lezen.

Nu heb ik het helemaal gelezen, helaas kan ik het filmpje niet op deze laptop kijken.. Wat ik wel jammer vond. Het zal wel een erg mooi filmpje zijn.

Wat ben jij sterk, hoe jij je verwoord en hoe jij er mee omgaat, ik vind het erg knap.
Heb alles met een brok in mn keel gelezen. Het rouwen is enorm zwaar, als het mogelijk is, zoek steun bij anderen, waar je jezelf bij kan zijn en je hart kan luchten. Je kan je moeder natuurlijk altijd opzoeken.. Op wat voor manier dan ook.

Vergeet niet.. dat je moeder enorm veel van jou houd, ook van je zussen en andere dierbaren.
Zij zou het ook niet doen, jij ook niet :)

Wat betreft die pony, ik zou er niet gelijk mee stoppen, kijk eerst eens hoe het voelt als je er bent. Je kan later altijd nog beslissen of je dr mee stopt, als het toch te zwaar is.

Hoe gaat het nu met je? Is het al iets rustiger bij jezelf?
Wil je alsnog heel veel sterkte toe wensen!

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 17:45

Hey Vera,

Wat rot om te lezen, heb zowel jou en je moeder vaak genoeg gezien op de manege vroeger. Vind t heel knap hoe sterk jij je houd! Gecondoleerd en heel veel sterkte, en vergeet niet, alle mensen in dit topic denken aan je en nemen de moeite om jou even een hart onder de riem te steken. Je bent dus niet alleen :(:)

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-11 21:25

dankjulliewel allemaal..

ja hoe het nu gaat, ik zit op havo/vwo en het is net chinees, dus daar heb ik me handen aan vol, ik rijd paard, ik werk. Ik kom dus eigelijk tijd te kort om ook maar verdrietig te zijn.. Ik weet niet echt hoe het gaat als ik eerlijk moet zijn. Ben al een tijd niet meer bij het graf geweest, ik wil het wel maar ik blijf het maar uitstellen..

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 22:13

Ach, dat komt vanzelf TS, dat je naar het graf gaat. Als je meer rust hebt gevonden.
Hoe voel je je inmiddels? Hoe is het met je vader?

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-11 21:09

Miracle_ schreef:
Ach, dat komt vanzelf TS, dat je naar het graf gaat. Als je meer rust hebt gevonden.
Hoe voel je je inmiddels? Hoe is het met je vader?

Ik zit op het moment niet zo lekker in me vel, ook heel erg door de verveling. Ik reed 7 dagen per week een pony, mijn hele leven draaide er eigelijk om, en nu mis ik dat heel erg. Kan helaas hier in tilburg ook niks anders vinden, en ik mis dat ook echt heel erg.
Met mijn vader gaat het wel goed zover ik dat weet.. Ik kan enorm goed met m opschieten, hij komt me altijd lastig vallen als ik moet werken. :P Tussen zusje en vader gaat het alleen een heel stuk minder..

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 00:41

Oef dat is niet leuk, maar laat ze maar even. Jij moet zorgen voor jezelf... Is het je jonge zusje?
Heb je al een advertentie gezet hier op bokt?

Noemy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 01:22

Lieve, lieve Vera,

Ik zie je topic nu pas, ik ben ook erg geschrokken toen ik het nieuws hoorde en heb vanuit India ontzettend veel aan jullie gedacht! Ik heb je nog steeds niet gezien sinds ik terug ben, laatst met de barbeque toen jullie kwamen moest ik werken, maar als ik iets voor je kan doen dan zeg het maar! Zullen we een keer naar Pepper gaan anders?

Hoe gaat het nu verder?

hele dikke kus en alle sterkte van de wereld toegewenst!!

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 01:31

Hallo Vera,

Ik heb net je hele topic voor het eerst doorgelezen en ik wilde je graag laten weten dat ik je echt een super meisje vind. Zoals jij hier je gevoelens en gedachten omschrijft is echt knap. Ga hier vooral mee door, het zal je helpen om het overlijden van je lieve mama op den duur een plekje te geven. Ik weet zeker dat je mama ontzettend trots op je is, uit je woorden hier op Bokt blijkt hoe onbeschrijflijk veel je van haar houdt, je bent een hele goede dochter.
Woorden schieten te kort om je te vertellen hoe zeer ik je respecteer om hoe je over je mama praat.
Fijn dat je zo goed met je vader kan opschieten. Dat je zusjes af en toe ruzie maken is misschien ook een gevolg van de emoties die het overlijden van je mama hebben teweeg gebracht. Kunnen zij er net zo goed over praten als jij? Het is voor hun natuurlijk net zo erg als voor jou en iedereen gaat op een andere manier met haar verdriet om. Maak je hier niet te druk om, je hebt genoeg werk om je eigen leventje weer een beetje op orde te krijgen.
Als je een verzorgpony zoekt is het een goede tip van Pauline om een advertentie hier op Bokt te zetten. Marktplaats kan je ook nog proberen.
Nogmaals, ik vind je ontzettend stoer!

Liefs, Saskia

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-11 23:01

Mijnkleine zusje ja.
Ja al gedaan, maar vind helaas niks..

Dankejwel Noëmy, dorothe vertelde het. Papa was volgens mij wel van plan jullie binnenkort voor het eten uit te nodigingen. Lijkt me leuk om naar pepper te gaan, alleen word wel lastig dnek ik.. Er rijd een neiuwe meisje waar het me maar niet mee lukt om afspraken kwa dagen mee te maken, alleen zaterdag komt ze soieso niet maar dan ga ik sochtens omdat ik om 12 uur meot werken.. Hij is ook erg happerig geworden, was ie al beetje maar hij bijt echt, met zijn tanden sinds kort. Hij is echt veranderd vind ik..

Ik spreek je gauw een keer!

@saskiaka
dankejwel voor je lieve berichtje..
Mijn zusje is van ichzelf al een beetje een kreng, en dat word nu gewoon extra erg ofzo denk ik..
Marktplaats enzo al helemaal afgezocht, vind gewoon echt niks, terwijl een paar maandne geleden ik naast Peppie iets erbij wilde ik vanalles vond, ik weet niet waardoor het komt.
Nogmaals bedankt voor je berichtje.

Vandaag alweer 2 maanden geleden dat ik mama voor het laatst sprak, morgen twee maanden geleden dat ik haar voor het laatste vasthield ;(

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 23:23

Is hier niemand die een pony ter verzorging heeft? Waar woon je ook alweer?
Gaat snel he...onvoorstelbaar. :(:)

Ik snap je kleine zusje wel. Die is gewoon enorm verdrietig en uit dat waar ze zich veilig voelt...Naja is de psychologie van de koude grond. Maar jullie gezin is zo verscheurd door het verlies van de moeder..:(:)

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-11 22:21

Ik woon in Tilburg.

Het gaat even echt helemaal niet goed, ik zit er echt doorheen, kan niet meer doen alsof het goed gaat..

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 22:26

Ik heb je topic doorgelezen en ik weet eigenlijk gewoon niet wat ik moet zeggen, zo vreselijk wat jij allemaal doormaakt nu.... In elk geval wil ik je heel veel sterkte wensen en je een virtuele dikke knuffel geven :(:)

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 17:32

VeraPopeye schreef:
Ik woon in Tilburg.

Het gaat even echt helemaal niet goed, ik zit er echt doorheen, kan niet meer doen alsof het goed gaat..

Hebben jullie op school een leerlingbegeleider? Schoolmaatschappelijk werk?

miss_nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 18:07

Meis als je je hart wilt luchten mag je me altijd pben.
Vind jou heel sterk!

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-12 20:56

alweer een jaar geleden.. wat gaat de tijd toch snel.

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 21:05

Sterkte TS :(:)

Praten mag altijd...

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 01:17

VeraPopeye schreef:
alweer een jaar geleden.. wat gaat de tijd toch snel.

:(:) Dikke knuffel meid. Je zult ongetwijfeld een klotedag gehad hebben....
En helaas blijft dat elk jaar weer moeilijk.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 01:28

Oh meid, ik zit al zolang naar dit topic te zoeken...

Had het 'toendertijd' helemaal meegelezen, en ook een paar keer gepost natuurlijk.
Ik zat me zo af te vragen hoe het nu gaat, het is me bijgebleven.

Dikke knuffel :(:)